ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

محرومیت یک جلسه ای سرمربی آرژانتین


سرمربی آلبی سلسته به دلیل محرومیت نمی تواند در بازی بعدی تیمش مقابل جامائیکا روی نیمکت بنشیند.

کاپ: تاتا مارتینو، سرمربی 52 ساله تیم ملی آرژانتین که در جریان دیدار تیمش مقابل اروگوئه از نیمکت تیمش اخراج شد، باید در بازی آینده مقابل جامائیکا در بامداد شنبه، روی سکو بنشیند. در این دیدار داور برای نشان دادن کارت زرد به بازیکن اروگوئه به دلیل خطا بر روی خاویر ماسکرانو، بازی را متوقف کرد و همین مسئله باعث شد تا مارتینو برای اعتراض به داور وارد زمین شود. مارتینو در کنفرانس خبری پس از این بازی بدون هیچ شکایتی درباره آن صحنه تنها گفت: من از بازی اخراج شدم چون داخل زمین شدم.

آلبی سلسته به همراه پاراگوئه با 4 امتیاز در صدر گروه دوم این مسابقات قرار دارد و برای صعود به عنوان تیم اول به مرحله بعد باید در بازی مقابل جامائیکا امتیاز کسب کند.


ویدیو مرتبط :
افتادن سرمربی آرژانتین

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

2 جلسه محرومیت برای سرمربی اخراجی



اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,جلالی

مجید جلالی به خاطر اتفاقات بازی با استقلال 2 جلسه محروم شد.

به گزارش  خبرآنلاین؛ مجید جلالی سرمربی اخراجی سایپا با رای کمیته انضباطی 2 جلسه محروم و 5 میلیون تومان جریمه شد.

 

مجید جلالی که به تازگی از سایپا اخراج شده است و تیمی در لیگ برتر ندارد، محرومیتش در تیم آینده او اعمال می شود. جلالی در بازی با استقلال نسبت به داوری اعتراض داشت و نزدیک بود با داور مسابقه درگیر شود.