ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

محرومیت کرار تا اطلاع ثانوی تعلیق شد


کمیته انضباطی پس از بررسی محتویات پروندi جاسم کرار بازیکن تیم استقلال تهران، در خصوص درخواست تجدیدنظرخواهی ویژه، رأی خود را صادر کرد.

ورزش سه: به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، رأی کمیته انضباطی فدراسیون در خصوص درخواست تجدیدنظرخواهی ویژه جاسم کرار- بازیکن تیم استقلال تهران به دادنامه شماره 729 تاریخ 25 بهمن 93 که به دلیل تخلف نامبرده در دیدار مورخ 15 بهمن 93 مقابل سایپای البرز از سری مسابقات هفته نوزدهم لیگ برتر صادره شده، به شرح زیر است:

در خصوص اعتراض ویژه باشگاه ورزشی استقلال تهران به رأی شماره 726 مورخ 25 بهمن 93 راجع به محرومیت جاسم کرار، با توجه به اینکه مراتب نیاز به بررسی قانون می باشد، کمیته انضباطی مستنداً به بند 2 ماده 32 آیین نامه انضباطی اجرای دادنامه مذکور را فعلاً تعلیق کرده و بازیکن مذکور تا صدور رأی جدید مجاز به همراهی باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال می باشد.


ویدیو مرتبط :
آخرین کلیپ تا اطلاع ثانوی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تعلیق حکم کرار تا اطلاع ثانوی



اخبار,اخبار ورزشی , کرار جاسم

سخنگوی باشگاه استقلال اعلام کرد که تعلیق حکم محرومیت کرار جاسم به صورت موقت و تا اطلاع ثانوی است.

 سیدسعید افجه‌ای درباره تعلیق محرومیت کرار جاسم، هافبک عراقی تیم فوتبال استقلال اظهار داشت: حکمی که کمیته انضباطی برای تعلیق محرومیت این بازیکن صادر کرده، تا اطلاع ثانوی است و بخشش او قطعی نیست.

وی افزود: بر اساس اعلام کمیته انضباطی، تیم استقلال حق استفاده از این بازیکن در دیدار مقابل گسترش را فولاد دارد. به همین خاطر تلاش می‌کنیم کرار امشب راهی تبریز شده و به دیگر بازیکنان ملحق شود.

سخنگوی باشگاه استقلال در خاتمه تصریح کرد: باید تشکری از محسن بزرگی، معاون حقوقی و انضباطی باشگاه استقلال داشته باشم که در این مدت پیگیر تعلیق محرومیت کرار جاسم بوده است.

اخبار ورزشی - فارس