ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

محرومیت نیمار کاهش یافت


کنفدراسیون فوتبال آمریکای جنوبی جریمه کاپیتان تیم ملی برزیل را به خاطر حرکت جنجالی اخیرش در جریان رقابت‌های کوپا‌آمه‌ریکا کاهش داد.

خبرگزاری تسنیم: محرومیت دو جلسه‌ای نیمار، کاپیتان و مهاجم تیم ملی برزیل به خاطر درگیری‌اش با بازیکنان تیم ملی کلمبیا در دور دوم بازی‌های مرحله گروهی کوپا آمه‌ریکا، از دو جلسه به یک جلسه کاهش پیدا کرد و به این ترتیب او تنها بازی آخر تیمش در مرحله گروهی برابر ونزوئلا را از دست می‌دهد.

کمیته انضباطی رقابت‌های کوپا آمه‌ریکا برای نیمار به خاطر درگیری که با کارلوس باکا، مهاجم کلمبیا داشت و به دنبال آن اخراج شد، دو جلسه محرومیت در نظر گرفته بود. او در حالی از زمین بازی اخراج شد که قبل از آن با دریافت یک کارت زرد، دو کارته و از بازی بعدی برزیل محروم شده بود. به همین دلیل کمیته انضباطی رقابت‌ها برای او دو جلسه در نظر گرفت که معنای آن عدم حضور مهاجم بارسلونا در ترکیب برزیل تا مرحله نیمه‌نهایی رقابت بود.

کنفدراسیون فوتبال آمریکای جنوبی اما محرومیت نیمار را به یک جلسه کاهش داده است و به این ترتیب او در صورت صعود تیمش به مرحله یک چهارم نهایی مسابقات کوپا آمه‌ریکا دوباره می‌تواند به ترکیب سلسائو برگردد.


ویدیو مرتبط :
اخبار کوتاه ورزشی؛ کاهش محرومیت زلاتان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

محرومیت بلاتر و پلاتینی کاهش یافت



اخبار ورزشی,خبرهای ورزشی,بلاتر

در آستانه انتخاب رئیس جدید فیفا از میزان محرومیت روسای یوفا و فدراسیون بین المللی فوتبال کاسته شد.

به گزارش تسنیم، در آستانه برگزاری انتخابات ریاست فیفا در روز جمعه، دادگاه تجدیدنظر محرومیت سپ بلاتر سوئیسی و میشل پلاتینی فرانسوی، روسای فیفا و یوفا به جرم پرداخت و دریافت رشوه را از 8 به 6 سال کاهش داد.

 این دو پس از محرز شدن محکومیتشان به حکم صادر شده اعتراض کردند و در نهایت دادگاه تجدید نظر پس از بررسی شکایت آنها، رای به کاهش دو ساله محرومیت داد.

 محرومیت روسای بلند پایه از 15 اکتبر 2015 شروع شده و پلاتینی 80 و بلاتر 50 هزار فرانک سوئیس جریمه پرداخت خواهند کرد.

 

اخبار ورزشی - تسنیم