ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

محرومیت سنگین پرسپولیس با اثبات پشت پرده عجیب ترین قرارداد تاریخ فوتبال ایران!



اخبار,اخبارورزشی,پرسپولیس


 اخبار ورزشی - محرومیت سنگین پرسپولیس با اثبات پشت پرده عجیب ترین قرارداد تاریخ فوتبال ایران!

محمدرضا خلعتبری همچنان به باشگاه پرسپولیس می رود و بر می گردد تا تکلیف عجیب ترین قرارداد تاریخ فوتبال ایران و حتی آسیا روشن شود. قراردادی که حالا فیفا به دنبال سرنخ هایی از تردیدهایش است.

به گزارش جام نیوز، اعضای هیات مدیره پرسپولیس به علیرضا رحیمی ماموریت دادند تا تکلیف قرارداد محمدرضا خلعتبری با این تیم را روشن کند.

بازیکنی که یک سال قبل از تیم رحیمی به تیم اماراتی عجمان رفت و همه اتفاقات عجیب بعدش رخ داد. قراردادی که بیش از 7 میلیارد ، سال قبل به فوتبال ایران خسارت وارد کرد و هنوز هم 250 هزار دلار شاکی دارد. این اما همه اتفاق نیست که حالا این پرونده با ارسال مدارکی از سوی مراجع ناشناس برای مقامات فیفا ، در نهاد بین المللی اداره کننده فوتبال دنیا هم مدعی پیدا کرده است.

 قراردادی پر ابهام با شرط و شروط عجیب و غریب . اینکه ای تی سی خلعتبری سال قبل به عنوان بازیکن آزاد صادر شده حالا ابهام فیفا است. آنها می خواهند بدانند بازیکنی که قراردادی نداشته و به عنوان بازیکن آزاد از شرایط نقل و انتقال به عنوان سهمیه بازیکن آزاد در زمان پایان نقل و انتقالات رسمی فیفا ، چگونه سر از پرسپولیس در آورده درحالی که پیش از موعد مقرر قراردادش فسخ نشده بوده و دو تیم برای این قرارداد با هم عهد و قرار مالی دارند!

حالا باشگاه اماراتی نمی تواند برای گرفتن پولش به صورت مستقیم به فیفا شکایت کند چون اثبات پشت پرده این قرارداد محرومیت هایی سنگین را برای هر دو تیم و حتی بازیکن می تواند به همراه داشته باشد پس توافق ضمنی رودررو برای دو طرف قرارداد بهترین راهکار است. چیزی که این روزها شکری و خواجه وند مسئولان حقوقی پرسپولیس به دنبالش هستند.


 نرفتن به جام جهانی و بی تکلیف ماندن قراردادی که پایانش مشخص نیست ، این فصل می تواند باعث کاهش چشمگیر قرارداد خلعتبری باشد. بازیکنی که سال قبل از شلوغی و بی سامانی قانون نقل و انتقالات ، درآمد بالایی داشت. او که چندی قبل مصاحبه کرده بود و می گفت چک هایش برگشت خورده اما در همان گفت و گو می گفت حاضر است خودش 250 هزار دلار عجمان را بدهد و این پول را از پرسپولیس بگیرد!
 
بازیکنی که سال قبل بر اساس اسناد باشگاه، بیش از 100درصد قراردادش را گرفته است!
 اخبار ورزشی - جام نیوز


ویدیو مرتبط :
طنز جالب درباره دست های پشت پرده در فوتبال ایران

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

قرارداد 10 ساله پرسپولیس با پدیده 9 ساله فوتبال ایران + عکس امیرحسین حاجی زاده



پرسپولیس,امیر حسین حاجی زاده,قرارداد پرسپولیس با امیر حسین حاجیزاده

قرارداد 10 ساله پرسپولیس با پدیده 9 ساله فوتبال ایران + عکس

پدیده 9 ساله فوتبال ایران با باشگاه پرسپولیس قرارداد 10 ساله بست.

به گزارش ایسنا به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، امیرحسین حاجی زاده فوتبالیست 9 ساله ای که با حرکات تکنیکی خود توجه خیلی‌ها را به خود جلب کرد و پخش گزارشی از وی در برنامه نود از وی با استقبال بسیاری از باشگاه‌ها برای به استخدام در آوردن او و زیر نظر گرفتن این پدیده همراه بوده، با باشگاه پرسپولیس قرارداد 10 ساله بست.

 

محمد رویانیان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در این باره گفت این فوتبالیست نونهال استعدادهای ویژه و بالایی دارد که باید برای هرچه شکوفاتر شدن آن برنامه‌ریزی کرد تا این استعداد هدر نرفته و این پدیده یک فوتبالیست بزرگ و ان‌شاءالله ببین المللی تبدیل شود. در همین راستا معاونت حقوقی باشگاه پرسپولیس آقای سالارکیا به نمایندگی از بنده عازم اردبیل شدند و در نشستی که با حضور سرپرست هیئت فوتبال اردبیل و خانواده این فوتبالیست برگزار شد توافقات لازم برای عقد قرارداد 10 ساله بین پرسپولیس و این بازیکن حاصل شد و این پدیده با پرسپولیس قرارداد 10 ساله بست.

 

عکس امیر حسین حاجی زاده,فوتبالیست 9 ساله

 

وی افزود: جا دارد از رئیس هیئت فوتبال اردبیل که به هنگام تنظیم توافقنامه و قرارداد نگاه مسئولانه و دلسوزانه ای نسبت به این بازیکن داشته و در جزئیات این قرارداد که بسیار مفصل هم هست منافع و آینده این پدیده را در نظر داشته تشکر و قدردانی کنم. جزئیات این توافق را به زودی اعلام خواهیم کرد.

 

رویانیان تصریح کرد: طی روزهای آتی که احتمالا هفته آینده خواهد بود به اتفاق آقای استیلی رئیس آکادمی پرسپولیس راهی اردبیل خواهیم شد و ضمن تبادل قرارداد درباره همکاری در سال‌های آتی و مسائل تحصیلی و فوتبالی وی با خانواده اش صحبت‌های بیشتری خواهیم داشت.

 

احتمال دارد آقای دایی نیز در صورتی که سفر به اردبیل با تمرینات و بازی‌های پرسپولیس تداخل نداشته باشد نیز ما را در این سفر همراهی کند. ما امیدواریم که بتوانیم آنچه برای رشد و پیشرفت این پدیده که خیلی‌ها از او به عنوان مسی ایران یاد کرده اند لازم است را به درستی انجام دهیم. برنامه‌های مفصلی در این راستا طرح ریزی شده که جزئیات آن را در سفر به اردبیل اعلام خواهیم کرد.

/خبرگزاری ایسنا