ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

محرومیت سنگین در انتظار پرسپولیس


قطع همکاری پرسپولیس با محمد عباس زاده و مسعود همامی می تواند عواقب بدی برای قرمزها داشته باشد.

آی اسپورت: قطع همکاری پرسپولیس با محمد عباس زاده و مسعود همامی می تواند عواقب بدی برای قرمزها داشته باشد. روزنامه ایران ورزشی در گزارشی با اشاره به داستان جدایی اجباری این دو بازیکن از پرسپولیس نوشته: تفاقی که رخ داده می‌تواند جریمه و محرومیت سنگینی برای باشگاه پرسپولیس داشته باشد.

در کتابچه «قوانین حاکم بر وضعیت نقل و انتقال بازیکنان» در بند 16 آمده: «یک قرارداد به هیچ وجه قابل فسخ شدن به صورت یکطرفه در حین فصل نیست»

در پیوست 4 بند 17 با عنوان پیامدهای فسخ قرارداد بدون داشتن دلیل موجه نیز آمده است: «باشگاهی که قرارداد را در دوره حفاظت شده نقض کند و یا به این امر اقدام نماید، علاوه بر التزام به پرداخت غرامت، مشمول محرومیت‌های ورزشی نیز می‌شود. باشگاهی که با بازیکن حرفه‌ای بدون داشتن دلیل موجه قرارداد قبلی‌اش را فسخ کرده قرارداد می‌بندد، فرض می‌شود بازیکن را به این امر انگیخته است مگر آنکه خلافش ثابت شود. در پی آن این باشگاه از عقد قرارداد با هر بازیکن جدیدی، چه داخلی و چه بین‌المللی به مدت دو بازه نقل و انتقالات (یک سال) محروم می‌شود.»

همچنین در بند یک ماده 25 آیین‌نامه نقل و انتقالات آمده است: «هر گاه به اثبات برسد که طرف فسخ‌کننده قرارداد بدون دلیل موجه اقدام به فسخ قرارداد نموده است موظف به پرداخت غرامت تا یک و نیم برابر مبلغی است که دریافت نموده است، یا یک و نیم برابر مبلغی است که باید پرداخت می‌نموده است.»

به هرحال بعد از اتفاقی که برای هر دو بازیکن رخ داد سازمان لیگ آنها را بازیکن آزاد اعلام کرده است اما هر دو نفر از باشگاه پرسپولیس به کمیته انضباطی شکایت کرده‌اند، باید دید تخلف باشگاه پرسپولیس که یک سوی آن به سازمان لیگ مربوط می‌شود از سوی کمیته انضباطی برملا خواهد شد یا پرسپولیس و سازمان لیگ از این داستان به سلامت عبور می‌کنند.


ویدیو مرتبط :
محرومیت سنگین آرش میراسماعیلی توسط فدراسیون جهانی کوراش

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

محرومیت سنگین برای محمدی/سرمربی پرسپولیس یک سال محروم شد



اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

رای کمیته انضباطی فدراسیون اعلام شد

محرومیت سنگین برای محمدی/سرمربی پرسپولیس یک سال محروم شد

رای کمیته انضباطی فدراسیون کشتی پس از حوادث فینال لیگ برتر کشتی آزاد بین تیم‌های موسسه مالی و اعتباری ثامن‌الحجج(ع) سبزوار و پرسپولیس اعلام شد.

به گزارش  فارس و به نقل از فدراسیون کشتی، خلاصه رای کمیته انضباطی پیرامون فینال لیگ برتر کشتی آزاد به شرح زیر است:

1 – آقای غلامرضا محمدی را  به لحاظ رفتارهای غیر ورزشی و غیر اصولی از قبیل فحاشی، تهدید، ایراد ضرب نسبت به آقای بهمن طالبی رئیس کمیته داوران و عدم تمکین به تصمیمات داوران مسابقه به یکسال محرومیت از فعالیت در لیگ تحت عنوان سرپرست، سرمربی، مربی و کلیه مسئولیت‌ها و مبلغ 100 میلیون ریال معادل 10 میلیون تومان جریمه نقدی در حق سازمان لیگ فدراسیون کشتی محکوم و صادر می‌نماید.

2- سرپرست باشگاه داماش صدرای بابل را به لحاظ عدم حضور بروی سکو و ترک سالن مسابقات را به مبلغ 30 میلیون ریال در حق سازمان لیگ فدراسیون کشتی محکوم و صادر می نماید.

3- سرپرست باشگاه پرسپولیس جویبار را به لحاظ عدم حضور بروی سکو و ترک سالن مسابقات را به مبلغ 30 میلیون ریال در حق سازمان لیگ  فدراسیون کشتی محکوم و صادر می نماید.

4– باشگاه پرسپولیس را به لحاظ تخریب اموال سالن دوازده نفری آزادی از ناحیه هواداران آن تیم به پرداخت خسارت به مبلغ 40 ریال در حق ورزشگاه آزادی محکوم و صادر می نماید.

5- تیم داوران در اوزان 74 و 96 کیلوگرم کشتی بین تیم های پرسپولیس جویبار و موسسه مالی و اعتباری ثامن الحجج(ع)سبزوار را به لحاظ عدم توجه به نظم مسابقات و ضعف در اداره کردن مسابقه به 5 جلسه محرومیت از داوری در کلیه رقابت‌های داخلی محکوم و صادر می‌نماید.

ضمناً رای صادره قطعی و لازم الاجراء است./فارس