ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

محرومیت دژاگه بخشیده شد


کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال قطر اعلام کرد که کارت قرمز دژاگه بخشیده شد.

خبرگزاری فارس: کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال قطر که امروز نشستی را درباره اخراج جنجالی دژاگه در اولین هفته از لیگ ستارگان قطر در مقابل تیم الوکره برگزار کرده بود رای خود را به رفع تعلیق این ملی پوش کشورمان تغییر داد.

این نشست در پی شکایت رسمی مدیر باشگاه العربی به فدراسیون فوتبال قطر برای بخشش تعلیق دژاگه برگزار شدبود.


ویدیو مرتبط :
این کانال بخشیده میشه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

محرومیت بنگر بخشیده نمی‌شود!



اخبار,اخبار ورزشی,بنگر

رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال می‌گوید محرومیت مدافع تیم پرسپولیس برای بازی با فولاد بخشیده نمی‌شود.

فریدون اصفهانیان درباره درخواست باشگاه پرسپولیس برای بخشش محسن بنگر به خاطر اشتباه علیرضا فغانی داور بازی پرسپولیس با ذوب‌آهن، ضمن بیان مطلب فوق اظهار کرد: بنگر به خاطر رفتار غیر ورزشی و احتمالا کارهایی که کرده کارت گرفته و از زمین اخراج شده است.

 

البته دپارتمان داوری توضیحات فغانی را دیده ولی حتما این مدافع رفتاری داشته که مستحق دریافت کارت بوده است. برای همین محرومیتش بخشیده نمی‌شود.

وی درباره اعلام رای محرومیت علیرضا فغانی و اینکه آیا بهتر نبود این داور به جای محرومیت چند بازی در لیگ‌های پایین‌تر را قضاوت می‌کرد؟، افزود: طبق آئین‌نامه کمیته داوران طبیعی است داورانی که خوب قضاوت کنند، تشویق و داورانی که بد قضاوت کنند، تنبیه می‌شوند. ما طبق این آئین‌نامه که مصوبه هیات رئیسه هم هست، با داوران برخورد می‌کنیم و برایمان هیچ داوری فرق ندارد.

رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال در پاسخ به این پرسش که میزان دقیق محرومیت فغانی چند جلسه است؟، خاطرنشان کرد: ما میزان دقیق محرومیت را اعلام نمی‌کنیم! فغانی فعلا باید بیرون بماند.

اصفهانیان درباره انتقادات رضا غیاثی و اینکه گفته بود «کفاشیان می‌ترسد اصفهانیان را برکنار کند»، گفت: غیاثی نظر خودش را گفته است. فدراسیون صاحب دارد و ما به صحبت این و آن توجهی نداریم. ان شاءالله آنهایی که یک روز مسئولیت داشتند، کارشان را خوب انجام داده باشند. ما هم سعی می‌کنیم کارمان را به بهترین نحو انجام بدهیم.

اخبار ورزشی - جام نیوز