ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

محرمی: طارمی مرامش را نشان داد +عکس


پیشکسوت پرسپولیس از مهاجم سرخپوشان بابت هدیه اتومبیل خود تشکر کرد.

کاپ: مجتبی محرمی در صحفه اینستاگرام خود نوشت: ممنونم از مهدی طارمی عزیز که بزرگی و مرام خودش رو نشون داد ،و امیدوارم همین راهی رو که پیش گرفته با صلابت ادامه بده و تو فوتبال و ورزش ما یک نمونه باشه، چون تمام فاکتورهای بزرگی رو داره.

ممنونم از حسین هدایتی عزیز که مارو قابل دونست و به رفاقتمون اعتماد کرد ،و امیدوارم انشا الله پس از پیروزی قاطع در مزایده بتونه با مدیریت و درایتش تیم بزرگ پرسپولیس رو به جایگاه واقعیش برگردونه ،و ماهم مثل یک سرباز در خدمت تیممون خواهیم بود و اگر کمکی از دستمون بربیاد با جون و دل و بی منت انجام خواهیم داد. ممنون از هواداران عزیز ارتش سرخ که مثل همیشه هوای مجتبی خودشونو دارن. موفق باشی.

محرمی: طارمی مرامش را نشان داد +عکس


ویدیو مرتبط :
عکس پاشایی روی پیراهن طارمی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

آخرین روز محرمی در پرسپولیس+عکس



 اخبارورزشی  - آخرین روز محرمی در پرسپولیس+عکس

 این عکس وقتی را نشان می دهد که مجتبی محرمی برای آخرین بار برای پرسپولیس به میدان رفت.

بعد از این روز محرمی به تیم العربی قطر رفت و دیگر به پرسپولیس برنگشت.


در نیمه دوم پرسپولیس با اخراج فرشید صمدی، 10 نفره بازی می کند، ابراهیم صادقی 19 ساله کاپیتان امروز سایپا در نیمه دوم برای پرسپولیس به میدان می آید.


پرسپولیس که بازی رفت را 3-2 برده در این بازی 1-1 کرده به نیمه نهایی صعود کرده اما از بازیها کناره گیری کرد تا برق شیراز بدون بازی به فینال رفته و با پیروزی برابر بهمن قهرمان شود.


علی زاد علی دروازه بان تیم در این روز 17 ساله بود وهمه او را عابدزاده آینده فوتبال می دانستند اما او به طرز عجیبی در فوتبال ایران محو شد.

 

اخبار,اخبارورزشی, فوتبال ایران

 

ایستاده از راست: رهبری فر ،هاشمی‌نسب، علی مافی نژاد، طاهرزاده، علی زادعلی و حسین عبدی
نشسته از راست: ترابیان، کلهر، نامجو مطلق و مجتبی محرمی
 اخبار ورزشی  - جام جم