ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

محدودیت سربازها تا نیم فصل ادامه دارد


بازیکنانی که کارت معافیت‌شان باطل شده تا نیم فصل نمی‌توانند به هیچ تیمی بروند.

خبرگزاری فارس: بازیکنانی که کارت معافیت‌شان باطل شده تا نیم فصل نمی‌توانند به هیچ تیمی بروند زیرا اکنون زمان نقل و انتقالات نیست. این بازیکنان ابتدا باید دوره آموزشی سربازی خود را طی کنند و در زمان نیم فصل نقل و انتقالات به تیم‌های نظامی بروند.

غلامرضا بهروان با تایید این خبر گفت: در حال حاضر هیچ تیمی نمی‌تواند بازیکنانی که کارت معافیت‌شان باطل شده را در اختیار بگیرد زیرا زمان نقل و انتقالات نیست. در حال حاضر هر باشگاه فقط می‌تواند دو بازیکن که سهمیه فیفاست را در اختیار بگیرد. بازیکنانی سهمیه فیفا محسوب می‌شوند که با هیچ باشگاهی قرارداد نداشته باشند و در هیچ تیمی بازی نکرده باشند که این بازیکنان چنین شرایطی را ندارند.

سازمان نظام وظیفه تاکنون کارت معافیت 25 بازیکن را باطل کرده است.


ویدیو مرتبط :
اولین پرومو نیم فصل دوم فصل 5 سریال Teen Wolf

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

محدودیت در نیم‌فصل برای پرسپولیس


رئیس کمیته بازرسی و ارزشیابی لیگ برتر فوتبال گفت: بازیکنان لیگ برتر فوتبال باید اظهارنامه مالی خود را در این هفته پر کنند.

خبرگزاری تسنیم: حجت الاسلام علیرضا علیپور اظهار داشت: برای «راستی‌آزمایی» بازیکنان اظهارنامه مالی در اختیار آنها قرار خواهد گرفت که باید اطلاعات مالی قرارداد خود را در آن درج کنند و این اظهارنامه به امضای بالاترین مقام باشگاه خواهد رسید.

وی افزود: این اظهارنامه مالی مبنای رسیدگی به هرگونه بحث و شکایت درباره قراردادها خواهد بود و چنانچه در آینده مشخص شود بازیکنان اطلاعات غیر واقعی را در این اظهارنامه مطرح کردند با آنها برخورد انضباطی انجام خواهد شد. این اظهارنامه این هفته در اختیار بازیکنان قرار خواهد گرفت و تکمیل می‌شود.

علیپور در مورد اینکه با آزاد اعلام شدن مهرداد پولادی و فسخ قرارداد علی دایی فاصله رقم تخلف پرسپولیس از سقف بودجه به یک میلیارد رسیده، یادآور شد: در این مورد مسئولان پرسپولیس باید به این نکته هم توجه کنند که رقم 18 میلیارد برای کل فصل بوده و حتی اگر آنها با مستندات خود به رقم سقف بودجه برسند باز هم در نقل و انتقالات نیم فصل تنها به اندازه‌ای حق جذب بازیکن دارند که از سقف قرارداد عبور نکنند.

وی ادامه داد: هر باشگاه حق جذب 6 بازیکن را در نیم فصل دارد اما پرسپولیس و دیگر باشگاه‌های متخلف باید بدانند که تنها به اندازه سقف قرارداد مجاز به جذب بازیکن هستند. طبیعی است که امکان دارد بازیکنانی هم در نیم فصل از پرسپولیس جدا شوند که به اندازه رقم قرارداد آنها دست باشگاه برای خرید بازیکن باز است. در مورد سپاهان که فعلا محرومیت از نقل و انتقال نیم فصل پابرجاست و استقلال هم اگر سریع‌تر مستنداتش را ارائه نکند با همان شرایط روبرو خواهد شد.