ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

محتوای فیلم غیر اخلاقی مد نظر قهرمانی مشخص شد؟!



اخبار,اخبارورزشی, فوتبال ایران

 

   اخبار ورزشی - محتوای فیلم غیر اخلاقی مد نظر قهرمانی مشخص شد؟!

کارشناس داوری گفت: به خاطر اینکه شخصی شهرستانی است من انتقاد نمی‌کنم بلکه وقتی می‌بینم داوری به تباهی می‌رود این انتقاد را انجام می‌دهم.

  رضا غیاثی درخصوص مسائلی که در مورد داوری به وجود آمده و صحبت‌های قهرمانی اظهار داشت: من می‌ترسم که دوباره صحبت کنم و آقای اصفهانیان بگوید چون شهرستانی است من در مورد او صحبت کرده‌‌ام. اخیراً هم اعلامیه شدیداللحنی منتشر کرده‌اند که با کسانی که علیه داوری صحبت می‌کنند برخورد می‌کنیم، نمی‌دانم صحبت بکنم یا چیزی نگویم.

وی در مورد اینکه نظرش در مورد کارشناس داوری چیست، خاطرنشان کرد: متأسفانه با وجود اینکه لیگ تازه شروع شده اما شاهد اتفاقات بدی برای داوری هستیم. فکر می‌کردیم وقتی اختلافات بین کمیته و دپارتمان داوری برطرف شده دیگر شاهد مسئله خاصی نباشیم اما متأسفانه مسئول کمیته فقط به فکر خودش است و کسی نیست که به وضعیت داوری برسد.

این کارشناس داوری یادآور شد: با وجود اینکه حداکثر سن نظارت 60 سال است اما شاهدیم که او همچنان حضور دارد و امسال هم خودش می‌خواهد در آزمون فیفا شرکت کند. او دو سال شرکت کرد و قبول نشد زیرا زبان انگلیسی بلد نبود. حالا هم به جای اینکه شخص دیگری را معرفی کند خودش می‌خواهد برود. دائم به فکر مسافرت است از برزیل به سریلانکا و جاهای دیگر می‌خواهد برود تا زمانی که این دید به داوری باشد نه تنها پیشرفتی نمی‌کنیم بلکه پسرفت خواهیم کرد.

غیاثی در مورد صحبت‌های قهرمانی خاطرنشان کرد:‌کمیته داوران زمانی که مشکلاتی برای قهرمانی به وجود آمد به خوبی از او دفاع نکرد و وکیلی برای او نگرفت. من که از سال 1347 در جامعه داوری حضور دارم و مدت زیادی در این جامعه کار کرده‌ام هنوز پرونده قهرمانی برایم باز است. او درست می‌گوید مگر می‌شود یک داور خود را به دو میلیون بفروشد.

 

می‌توانست برای تیم‌های دیگر بیشتر از این حرف‌ها سوت بزند هرچند که مربیانی حضور دارند که قبل از اینکه با تیمشان قرارداد امضاء کنند بندی از قراردادشان را به موضوعی اختصاص می‌دهند که فلان مبلغ را برای تماس با داوران در نظر بگیرند هرچند که این پول هیچگاه به داوران نمی‌رسد و آنها برای خودشان این حرف‌ها را می‌زنند.

وی با ابراز گلایه از حسن‌زاده رئیس کمیته انضباطی تصریح کرد: انتظار داشتیم تا رئیس کمیته انضباطی پیش از شروع فصل و در کلاس‌های آموزشی در خصوص علت برخورد با قهرمانی و محروم کردن او صحبت کند و به طور واضح در اینباره برای داوران توضیح دهد که چرا قهرمانی محروم شد اگر قهرمانی خطایی کرده بود که باید مادام‌العمر محروم می‌شد نه اینکه بعد از مدتی بتواند به جامعه داوری بازگردد. صحبت‌های قهرمانی را قبول دارم. او خودش بارها گفته که رسانه‌ها توجهی به او نداشته باشند و واقعاً هم باید همین کار صورت بگیرد.

وی در مورد اینکه قهرمانی از پخش فیلم‌های غیراخلاقی در کلاس‌های آموزش داوری صحبت کرده است، گفت: من هم این موضوع را شنیده‌ام، فیفا برای داوران مرد و زن تفاوتی قائل نمی‌شود و در فیلم‌های آموزشی خود از آنها استفاده می‌کند این موضوع برای کشور ما که مسلمان هستیم خوب نیست. دپارتمان داوری چیزی به غیر از فیلم آموزشی ندارد که نشان دهد و ای کاش آنها توجه می‌کردند و آن فیلم‌ها را نشان نمی‌دادند.


وی تأکید کرد: رئیس کمیته توانایی اداره این کار را ندارد و مقصر هم خودمان هستیم و اشتباه کردیم که زمانی او را تأئید کردیم و به تاج معرفی کردیم به نفع خود او و داوری است که کناره‌گیری کند.

 

نباید همه چیز را برای خودمان بخواهیم ایشان گفته‌ چون شهرستانی است غیاثی علیه او صحبت می‌کند، درست است چون شهرستانی است زمانی که مریض شد من به زنجان به عیادت او رفتم چون شهرستانی است درخواستی که به دادکان را داشت با او مطرح کردم و این مسئله را حل کردم.غیاثی همیشه محبت داشته است و به خاطر شهرستانی بودن با کسی دشمنی نمی‌کند بلکه به این خاطر انتقاد می‌کند چون داوری به تباهی کشیده نشود. جامعه داوری هم می‌داند که زمانی که غیاثی رئیس کمیته بود چقدر از شهرستانی‌ها حمایت می‌کرد.
  اخبار ورزشی - فارس


ویدیو مرتبط :
روجرینهو هافبک برزیلی مد نظر پرسپولیس(فیلم اول)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بازیکنان مد نظر قلعه‌نویی مشخص شدند


مسئولان باشگاه استقلال در تلاش هستند بازیکنان مد نظر سرمربی آبی‌پوشان را جذب کنند.

تسنیم: مسئولان باشگاه استقلال در تلاش هستند بازیکنان مد نظر سرمربی آبی‌پوشان را جذب کنند.

علی نظری جویباری با ماموریت گرفتن از بهرام افشارزاده در حال مذاکره با بازیکنان مد نظر امیر قلعه‌نویی است.  قلعه‌نویی در 4 پست‌ دروازه‌بان، دفاع، هافبک و خط حمله بازیکنانی جدید را معرفی کرده و البته برای هر پستی چند بازیکن آلترناتیو نیز در نظر گرفته است.

در پست دروازه‌بانی محسن فروزان گزینه نخست و شهاب گردان گزینه دوم است که استقلالی‌ها برای محکم‌کاری حتی از سید حسین حسینی دروازه‌بان دوم تیم‌شان خواسته‌اند که فصل آینده نیز در استقلال بماند.

در پست دفاع وسط گزینه نخست هادی عقیلی مدافع سپاهان معرفی شده و اگر با این بازیکن توافق نشود، گرینه بعدی مرتضی اسدی کاپیتان تراکتورسازی تبریز و سید محسن حسینی مدافع گسترش فولاد تبریز خواهند بود. در دفاع راست نیز علی حمودی و وریا غفوری گزینه‌های مد نظر بودند که غفوری به سپاهان پیوست تا حضور حمودی در استقلال به واقعیت نزدیک‌تر شود.

در پست هافبک اولویت‌بندی خاصی وجود ندارد و گفته می‌شود بختیار رحمانی و محمد نوری گزینه‌های اول و سروش رفیعی گزینه دوم به حساب می‌آید. قلعه‌نویی همچنین به مسئولان استقلال تاکید کرده که قرارداد بازیکنانی چون آندرانیک تیموریان، خسرو حیدری و هاشم بیک‌زاده تمدید شود.

در خط حمله، اسماعیل شریفات گزینه نخست قرار دارد و گزینه بعدی آبی‌پوشان سجاد شهباززاده مهاجم جوان سایپا است.

سرمربی استقلال هنوز لیست مازاد خود را اعلام نکرده و گفته می‌شود این مربی امروز (یکشنبه) این لیست را به باشگاه ارائه می‌دهد تا بازیکنان مازاد بتوانند تکلیف خود را برای فصل آینده مشخص کنند. همچنین مسئولان استقلال با دستور قلعه‌نویی با بازیکنانی چون حنیف عمران‌زاده، محمد قاضی، آرش برهانی و پژمان نوری برای تمدید قرارداد تماس گرفته‌اند.