ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

محبوب ترین گلر پرسپولیسی ها بعد از عابدزاده از راه دور از دربی می گوید!



اخبار,اخبار ورزشی ,نیلسون کوریا

نیلسون کوریا که پرسپولیس در دوران او بازنده دربی نبوده می گوید تیم بدون او هم می تواند دربی را ببرد.

نیلسون کوره‌آ جونیور یکی از غایبان بزرگ بازی پرسپولیس-استقلال است. دربی شماره 80 بعد از 5 تقابل پشت ‌سر هم، نمی‌تواند نیلسون را ببیند و این برای پرسپولیسی‌ها یک چالش جدید است. نیلسون که این روزها در پرتغال مشغول زندگی است، در آستانه دربی به سؤالات ما جواب داد.

همچنان بازی‌های پرسپولیس را پیگیری می‌كنی؟
بله. این موضوع، یكی از علاقه‌مندی‌های من است. واقعاً پرسپولیس را با تمام وجودم دوست دارم و آرزو می‌كنم در آسیا و همچنین دربی، موفق باشد.

فكر می‌كنی دربی برای پرسپولیس چطور باشد؟
ما پرسپولیسی هستیم و حتی اگر ضعیف باشیم، باید بگوییم تیم‌مان قوی‌تر است! با این حال استقلال اگر حریف تیم پرسپولیس شود، به شما قول می‌دهم حریف هواداران‌مان نمی‌شود و بازی را واگذار خواهد كرد.

تو 5 دربی را تجربه كردی در حالی كه شكست نداشتی و تنها یك گل خوردی. بدون تو هم پرسپولیس می‌تواند به این روند ادامه دهد؟
بله، من مطمئنم. نمی‌دانم چه نتیجه‌ای رقم می‌خورد و دوست ندارم پیش‌بینی كنم ولی پرسپولیس بدون من با این شرایطی كه دارد، می‌تواند از سد استقلال بگذرد به خصوص كه تراكتورسازی هم استقلال را شكست داده است. من همه نتایج را كنترل می‌كنم و بازی‌های لیگ ایران را از طریق YOUTUBE می‌بینم.

ماجرای شكایتت از پرسپولیس به كجا كشید؟
اصلاً قرار نیست از باشگاه محبوبم شكایت كنم. در پرسپولیس روزهای خوبی داشتم و می‌دانم در صورت شكایت، پرسپولیس به حاشیه می‌رود به همین علت تحت هیچ شرایطی از باشگاه شكایت نمی‌كنم. از طرفی، منتظرم تا مسئولان باشگاه به وعده‌های‌شان عمل كرده و بدون هیچ اتفاقی، پولم را بدهند.

 

اخبار ورزشی - خبرورزشی

 


ویدیو مرتبط :
خاطرات عابدزاده و هاشمی نسب از دربی های گذشته

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

واکنش عابدزاده به از دست دادن عنوان محبوب ترین پرسپولیسی



اخبار,اخبارورزشی, پرسپولیس

عقاب محبوب پرسپولیسی گفت: «هواداران سه‌شنبه در ورزشگاه هم تشویق کردند و هم می‌گفتند سر بازی‌های بعدی هم بیا چون پاقدمت برای پرسپولیس خوب بود.»

 احمدرضا عابدزاده در سال‌های گذشته و در تمام رأی‌گیری‌ها با اختلاف فاحشی محبوب ترین چهره فوتبال ایران می‌شد و دوشنبه شب علی کریمی جوان‌تر توانست از وی سبقت بگیرد.

 فردای رأی‌گیری هم آنها در کنار یکدیگر به تماشای بازی پرسپولیس و لخویا نشستند. به همین بهانه سر صحبت را با عابدزاده باز کردیم.

 * دوشنبه شب که رأی‌گیری محبوبترین پرسپولیسی آغاز شد، چه احساس داشتی؟
- من از 18 سالگی عادت کرده‌ام ساعت 10، 11 شب بخوابم و این عادت در زندگی من و خانواده‌ام نهادینه شده است. قبل از اینکه برنامه 90 شروع شود، کمی خوابم گرفت و خوابیدم. کاش برنامه 90 را زودتر شروع کنند، برنامه که نباید برای شب‌کارها باشد، خیلی‌ها ساعت 6 صبح باید بروند سر کار و نمی‌توانند کمتر از 6، 7 ساعت بخوابند و به همین علت برایشان سخت می‌شود این برنامه را ببینند.

 

* وقتی شنیدی علی کریمی اول شده، تعجب نکردی؟

- خوشحال هم شدم، همه ما پرسپولیسی هستیم، من و علی نداریم. برای کریمی خوشحالم. اگر مهدوی‌کیا، باقری و سایر بچه‌ها هم اول شوند، باعث خوشحالی همه ماست.

 * چه شد برای تماشای بازی پرسپولیس و لخویا رفتی استادیوم آزادی؟
- آقای نژاد‌فلاح دعوتم کرد و گفت می‌آیید ورزشگاه؟ که عرض کردم چرا نیایم؟ بازی پرسپولیس است آن هم با یکی از تیم‌های حوزه خلیج‌فارس و فوتبال ناب پرسپولیس باعث شد لذت ببرم، حقیقتاً دلم برای پرسپولیس زلزله تنگ شده بود و مثل همه مردم خیلی خوشحال شدم. تیم‌مان پس از مدت‌ها سراسر حمله بود و در بسیاری از لحظات جریان بازی اصطلاحاً بوی گل می‌داد.

* چه عاملی باعث شده بود پرسپولیس اینقدر تحول مثبت پیدا کند؟
- خوشبختانه همه اعضای تیم از اهمیت این بازی و از دل مردم خبر داشتند و با اتحاد در کنار یکدیگر نهایت تلاش‌شان را انجام دادند و حاصل آن یک بازی قشنگ، به ثمر رسیدن 3 گل و البته از دست رفتن چند گل دیگر شد. امیدوارم پرسپولیس در بازی‌های آتی نیز چنین عملکردی داشته باشد و اعضای تیم بدانند اگر چند بازی پشت سر هم‌ چنین عملکردی داشته باشند، مردم تمام سکوهای ورزشگاه آزادی را به تسخیر خود درمی‌آورند.

 * برخورد مردم با پیشکسوت پرسپولیس، احمدرضا عابدزاده چطور بود؟
- مردم که سال‌هاست لطف دارند و آدم را شرمنده محبت‌شان می‌کنند. من مخلص هموطنانم هستم و از آنها سپاسگزارم که علیرغم گذشت سال‌ها از زمان بازیگری همچنان محبت دارند و اینقدر قدردان هستند. سه‌شنبه در ورزشگاه هم تشویق کردند و هم می‌گفتند سر بازی‌های بعدی هم بیا چون پاقدمت برای پرسپولیس خوب بود.

* پرسپولیس می‌تواند در لیگ برتر چنین فوتبالی ارائه کند؟
- چرا نتواند؟ فکر نکنید لخویا از تیم‌های لیگی ضعیف‌تر است. بچه‌های ما باید همین تلاش و انگیزه را در لیگ حفظ کنند و مطمئن باشند حاصل زحمات‌شان را می‌گیرند و مردم هم دعایشان می‌کنند.

 اخبار ورزشی  -  خبر ورزشی