ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

محبوبیت والیبالیست ایرانی در لهستان ؛ عکس



اخبار,اخبار ورزشی ,شهرام محمودی

 

اخبار ورزشی - محبوبیت والیبالیست ایرانی در لهستان ؛ عکس

شهرام محمودی، پشت خط زن تیم ملی والیبال ایران در بازی دیروز مقابل پورتوریکو با کسب 13 امتیاز عنوان امتیازآورترین بازیکن میدان لقب گرفت.

 

اخبار,اخبار ورزشی ,شهرام محمودی

 اخبار ورزشی - جام نیوز

 


ویدیو مرتبط :
محبوبیت غذای خانگی بانویی ایرانی در بازار تهران

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مراسم ایرانی‌های مقیم لس‌آنجلس برای والیبالیست‌ها+ عکس



اخبار ورزشی - اردوی تدارکاتی تیم ملی والیبال ایران در آمریکا
مراسم ایرانی‌های مقیم لس‌آنجلس برای والیبالیست‌ها+ عکس

تعدادی از ایرانی‌ آمریکایی‌ها مقیم لس‌آنجلس پیش از بازی اول تیم‌های ملی والیبال ایران و آمریکا مراسمی برای بازیکنان برگزار کردند.

به گزارش خبرگزاری فارس، ایرانی - آمریکایی‌های مقیم شهر لس‌آنجلس و حومه در مراسمی به تیم‌های ملی والیبال ایران و آمریکا خیر مقدم گفتند و برای هر دو تیم مسابقاتی پرثمر و لذت‌بخش را آرزو کردند. این مراسم شب گذشته و پیش از بازی نخست دو تیم برگزار شد.

در نخستین دیدار دوستانه ایران و آمریکا در لس‌آنجلس، سرمربیان دو تیم ذخیره‌های خود را به میدان فرستادند که در پایان تیم ملی والیبال ایران سه بر یک نتیجه را به میزبان واگذار کرد. تیم ملی والیبال ایران برای حضور شایسته در مسابقات قهرمانی جهان به اردوی برون مرزی آمریکا سفر کرده است و قرار است در این اردو چهار دیدار تدارکاتی برگزار کند.

مهدی مهدوی، عبدالرضا علیزاده، امیر غفور، فرهاد قائمی، عادل غلامی و میلاد عبادی پور شش بازیکن ایران در این دیدار بودند و اندرسن، چیارلی، تروی، پلمز، وگل، کریتن سن بازیکنان آغاز کننده مسابقه برای آمریکا بودند.

ملی‌پوشان کشورمان تنها در ست سوم 29 بر 27 به پیروزی رسیدند در ست های اول، دوم و چهارم به ترتیب با امتیازهای 27 بر 25، 25 بر 21 و 25 بر 17 نتیجه را به آمریکا قهرمان لیگ جهانی سال 2014 واگذار کردند.

تیم ملی ایران در دومین دیدار دوستانه خود در آمریکا ساعت 6:30 صبح روز پنج‌شنبه به وقت تهران به مصاف تیم ملی این کشور خواهد رفت.

 

اخبار,اخبار ورزشی,تیم‌ ملی والیبال

 

اخبار,اخبار ورزشی,تیم‌ ملی والیبال

اخبار,اخبار ورزشی,تیم‌ ملی والیبال

 

اخبار,اخبار ورزشی,تیم‌ ملی والیبال

 اخبار ورزشی - فارس