ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

مجید جلالی سرمربی سایپا شد


مجید جلالی با نظر اعضای هیت مدیره باشگاه سایپا به عنوان سرمربی تیم فوتبال این باشگاه در چهاردهمین دوره لیگ برتر انتخاب شد.

ورزش سه: مجید جلالی با نظر اعضای هیت مدیره باشگاه سایپا به عنوان سرمربی تیم فوتبال این باشگاه در چهاردهمین دوره لیگ برتر انتخاب شد.

به نقل از سایت باشگاه سایپا، باشگاه سایپا با انتشار اطلاعیه ای مجید جلالی را به عنوان سرمربی فصل آینده تیم فوتبال بزرگسالان خود معرفی کرد.

در متن این اطلاعیه آمده است؛

باشگاه فرهنگی ورزشی سایپای البرز بدینوسیله به اطلاع میرساند که با جناب آقای مجید جلالی چهره شایسته و نام آشنای فوتبال کشور برای فصل ورزشی 94-93 با عنوان سرمربی تیم باشگاهی خود به توافق رسیده است. در این قرارداد که تا سه سال بر پایه توافق طرفین قابلیت تداوم خواهد داشت ،‌ سرمربی جدید سایپا البرز، تلاش خواهد داشت تا در ادامه مسیری که طی یکسال گذشته آغاز شده ، علاوه بر ارتقاء فضایل اخلاقی و روح رادمردی و پهلوانی، در اصلاح و نوسازی سبک بازی، زنجیره تربیت و پرورش بازیکن از رده های پایه به تیم بزرگسال و ارزش افزایی فنی بازیکنان وارکان باشگاهی اهتمام نماید.

مدیریت باشگاه لازم می داند ضمن قدردانی از مجموعه زحمات سرمربی ، کادرفنی، تدارکاتی و پزشکی فصل گذشته خود، ‌مراتب احترام و تکریم خود را از همراهی و پشتیبانی مردم خوب و بزرگوار استان البرز و هچنین مدیران و کارگران گروه معظم خودروسازی سایپا ابراز نماید .

از آنجا که سرمنشاء توفیقات را ساحت ربوبی و ذات کبریایی حق می دانیم عاجزانه از پیشگاهش می خواهیم تا ما را بر پایه تعهد و میثاقمان همچون همیشه ، همراهی و عنایت فرماید.

گفتنی است، باشگاه سایپا در هفته آینده طی یک نشست خبری در خصوص برنامه های فصل آتی پاسخگوی اصحاب رسانه خواهد بود.


ویدیو مرتبط :
گفتگو با مجید جلالی درباره آخرین وضعیت سایپا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مجید جلالی کماکان سرمربی سایپا است!



اخبار,اخبار ورزشی ,باشگاه سایپا

سایت باشگاه سایپا با تکذیب مصاحبه مدیرعامل این باشگاه نوشت: مجید جلالی کماکان سرمربی سایپاست!

به گزارش سایت باشگاه سایپا، مجید جلالی بعد از نشست رسمی با اعضای هیات مدیره باشگاه سایپا کماکان سرمربی این تیم در لیگ برتر است و ادامه همکاری و حضور وی در این سمت منوط به هماهنگی این مربی با باشگاه سایپا شد.

با توجه به مصاحبه‌های امروز مدیرعامل باشگاه سایپا در خصوص مذاکره وی با برخی مربیان داخلی و خارجی، لازم به توضیح است که این مذاکرات در زمان استعفای جلالی رخ داده است.

گفتنی است؛ جلالی در نشست هیات مدیره برنامه های خود برای فصل آینده را نیز به باشگاه سایپا تسلیم کرده است.

به گزارش فارس، سایت باشگاه سایپا در حالی امروز چنین خبری را منتشر کرد که بیت الله رضایی مدیرعامل باشگاه سایپا امروز صبح در گفت و گو با یک خبرگزاری خبر توافق با مجید جلالی را تکذیب و اعلام کرد با دو مربی معروف در فوتبال ایران مذاکره کرده‌ایم!

اخبار ورزشی - سایت باشگاه سایپا