ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

مجید جلالی؛ مرد پروژه‌های ناتمام


مجید جلالی در حالی سایپا را مدعی جدی قهرمانی می‌داند که در 10 سال‌ گذشته با هیچ تیمی نتوانسته به این هدف برسد

ایران ورزشی: دقایقی پس از پایان بازی پرسپولیس و سایپا، مجید جلالی که از گل ثانیه‌های پایانی تیمش هیجان‌زده بود، پیش‌بینی کرد که رقابت قهرمانی لیگ بین تیم خودش و تیم برانکو خواهد بود. جلالی این ادعای خوش‌بینانه را در حالی مطرح کرد که تیمش در پایان هفته بیست و یکم در رده پنجم است و او باور دارد که آنها می‌توانند سه تیم مدعی استقلال، استقلال خوزستان و ذوب‌آهن را کنار بزنند.

اگر سایپا بتواند به چنین موفقیتی برسد و در پایان فصل یکی از دو تیم بالای جدول باشد، جلالی شایسته تحسین خواهد بود. روی دیگر سکه این است که پیش‌بینی جلالی اشتباه باشد و سایپا در این رقابت نتواند راهی به جمع مربع مدعیان داشته باشد. اگر ملاک داوری ما عملکرد این مربی در فصول گذشته باشد، متاسفانه باید بگوییم که احتمال وقوع حالت دوم بیشتر است و نباید روی این پیش‌بینی خیلی حساب کرد.

مجید جلالی یکی از معدود مربیانی است که سابقه قهرمانی لیگ برتر را در کارنامه‌اش دارد. او در لیگ سوم (سال 1383) موفق شد پاس را به قهرمانی برساند، ولی در تیم‌های بعدی‌اش نتوانسته به نتایجی که از او انتظار می‌رفت برسد. پاسی که با مجید جلالی به قهرمانی لیگ سوم رسید، تیمی پرستاره بود که در تمام نقاط زمین بازیکنان ارزشمندی داشت و در آن سال‌ها همیشه یکی از مدعیان قهرمانی بود. انتظار می‌رفت این قهرمانی موقعیت جلالی به عنوان یک مربی طراز اول را در فوتبال ایران مستحکم کند و او در ادامه راه بتواند جام‌های دیگری را به ویترین افتخاراتش اضافه کند ولی پس از قهرمانی‌اش با صباباتری در جام حذفی سال 1384 هیچ عنوان مهم دیگری در کارنامه او دیده نمی‌شود.

کارنامه مجید جلالی در 10 سال گذشته پر از پروژه‌هایی است که با امیدواری زیاد شروع شده ولی به سرانجام نرسیده و او مجبور شده سراغ تیم و پروژه جدیدی برود. جلالی در سال 85 به پاس بازگشت و امیدوار بود یک بار دیگر با این تیم مدعی به قهرمانی لیگ برسد، ولی فقط 14 هفته روی نیمکت این تیم دوام آورد و در حالی که تیم در رده یازدهم بود جایش را به همایون شاهرخی داد.

دوره مهم دیگر مربیگری جلالی حضور او در فولاد است. او در سال 86 هدایت این تیم تازه صعود کرده را به عهده گرفت و باشگاه با برنامه‌ای بلندمدت امیدوار بود این تیم را به جمع مدعیان برگرداند، ولی با وجود حضور طولانی جلالی (در این بازه زمانی فقط چند ماه لوکا بوناچیچ سرمربی شد) فولاد نتوانست به اهداف دلخواهش برسد و در سال 91 تصمیم به قطع همکاری با این مربی گرفت.

جلالی در سال 92 به تراکتورسازی رفت؛ تیمی که در این سال‌ها همیشه برای قهرمانی بسته شده، ولی در پایان هفته بیست و سوم در حالی که تیم تبریزی در رتبه ششم جدول بود، از سمتش استعفا داد. جلالی دومین فصل حضورش در سایپا را پشت سر می‌گذارد و حالا مدعی است که در هفته‌های پایانی لیگ تیمش یکی از دو مدعی قهرمانی خواهد بود.  البته سایپا به نظر نمی‌رسد از نظر بازیکن چیزی برای قهرمانی کم داشته باشد. بازی پنج‌شنبه با پرسپولیس یادآوری کرد که این تیم به‌ویژه در خط میانی و خط حمله بازیکنانی دارد که هر کدام می‌توانند سرنوشت بازی را تغییر دهند و قهرمانی با آنها خواسته دور از دسترسی نیست. سایپا اما تا امروز نتوانسته نظر کارشناسان را به عنوان یک تیم مدعی جلب کند و در 9 هفته باقی‌مانده هم کار سختی برای سبقت از سایر مدعیان خواهد داشت. جلالی شاید تنها کسی است که امیدوار است این بار ماموریتش نیمه کاره نماند و بتواند بعد از 11 سال دوباره دستش به جام قهرمانی لیگ برسد.

سایپا تا امروز نتوانسته نظر کارشناسان را به عنوان یک تیم مدعی جلب کند و در 9 هفته باقی‌مانده هم کار سختی برای سبقت از سایر مدعیان خواهد داشت. جلالی شاید تنها کسی است که امیدوار است این بار ماموریتش نیمه کاره نماند و بتواند بعد از 11 سال دوباره دستش به جام قهرمانی لیگ برسد.


ویدیو مرتبط :
پشت صحنه مرد ناتمام

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مجید جلالی در مراسم تجلیل از صبایی‌ها/ ویسی سخنرانی را قطع کرد تا با استاندار روبوسی کند! + گزارش تصویری



مجید جلالی در مراسم تجلیل از صبایی‌ها/ ویسی سخنرانی را قطع کرد تا با استاندار روبوسی کند! + گزارش تصویری

باشگاه صبای قم طی مراسمی از بازیکنان و اعضای کادر فنی خود تجلیل کرد.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

به گزارش خبرآنلاین؛ در این مراسم که قرار بود از «عوامل موفقیت صبا در لیگ برتر» تجلیل شود، تنها از بازیکنان و مسئولان باشگاه صبا تجلیل شد و خیلی از افرادی که به این مراسم دعوت شده بودند تا از آن‌ها تجلیل شود، با نارضایتی به خانه‌هایشان برگشتند. تعدادی از آن‌ها به مدیران باشگاه صبا گفتند اگر قرار بود از ما تجلیل نشود، اصلا چرا دعوتمان کردید؟ که این جواب را شنیدند: «استاندار قم وقت نداشت، باید زودتر مراسم را تمام می‌کردیم.»

 

در این مراسم ویسی چند دقیقه‌ای برای حاضران سخنرانی کرد. او زمانی که خودش را آماده می‌کرد تا پشت میکروفن بایستد، متوجه حضور استاندار قم در مراسم نشد. اما وقتی سخنرانی‌اش را شروع کرد و چند جمله به زبان آورد، تازه استاندار قم را دید و پشت همان میکروفن گفت: «اِ ، سلام آقا، حال شما خوبه؟» بعد هم سخنرانی‌اش را قطع کرد و به سمت استاندار قم رفت و با او روبوسی کرد.

مجید جلالی هم یکی از حاضران در این مراسم بود. او گرچه هنوز با صبا قراردادی امضا نکرده، اما جدی‌ترین گزینه سرمربیگری این تیم در فصل آینده است./خبرآنلاین


اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب