ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

مجیدی، بهترین گلزن ایرانی لیگ قهرمانان


فرهاد مجیدی با 14 گل زده در لیگ قهرمانان آسیا برترین گلزن ایرانی این رقابت‌ها محسوب می‌شود اما همین بهترین گلزن ایران در بین آسیایی‌ها رتبه‌ای بهتر از پانزدهمی کسب نکرده است.

خبر ورزشی: فرهاد مجیدی با 14 گل زده در لیگ قهرمانان آسیا برترین گلزن ایرانی این رقابت‌ها محسوب می‌شود اما همین بهترین گلزن ایران در بین آسیایی‌ها رتبه‌ای بهتر از پانزدهمی کسب نکرده است.

طی 12 دوره برگزاری این رقابت‌ها ناصر الشهرانی از عربستان با 25 گل زده برترین بوده است و فرهاد مجیدی با 14 گل زده در رده پانزدهم قرار دارد. مجیدی در این رقابت‌ها یك گل با پیراهن العین و 13 گل با پیراهن استقلال به ثمر رسانده است. پس از مجیدی، سیدمهدی سیدصالحی با 12 گل و محمود كریمی با 11 گل در رده‌های بعدی برترین گلزنان ایران قرار دارند.


ویدیو مرتبط :
10 گلزن برتر لیگ قهرمانان اروپا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

رقابت سیدصالحی و برهانی برای عنوان بهترین گلزن ایرانی لیگ قهرمانان آسیا



اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

رقابت سیدصالحی و برهانی برای عنوان بهترین گلزن ایرانی لیگ قهرمانان آسیا

فوتبال ملی - آرش برهانی و مهدی سید صالحی دو گلزن برتر ایرانی تاریخ لیگ قهرمانان آسیا در هفته اول فصل جدید مسابقات نیز موفق به گلزنی شدند.

به گزارش خبرآنلاین مهدی سیدصالحی با گلزنی برای تراکتور در آسیا اولین بازیکن ایرانی تاریخ لیگ قهرمانان شد که با 3 تیم مختلف در این مسابقات گلزنی کرده است. او قبل از این 10 گل برای سپاهان و 3 گل برای استقلال زده بود و چهاردهمین گل خود را نیز با پیراهن تراکتورسازی زد.

آرش برهانی مهاجم تیم استقلال نیز در دیدار مقابل الریان قطر دهمین گل خود در این تورنمنت را برای استقلال به ثمر رساند. او 4 گل نیز برای پاس زده است و اکنون با 14 گل در کنار سیدصالحی در صدر جدول گلزنان ایرانی لیگ قهرمانان ایستاده است.

برهانی البته 2 گل خود را در مرحله پلی اف فصل قبل زده است.پس از سیدصالحی و برهانی، محمود کریمی(11 گل برای سپاهان) و فرهاد مجیدی(10 برای استقلال و یک گل بر ای العین) در رده دوم هستند و علی کریمی( 5 گل برای پرسپولیس و 3 گل برای الاهلی) و رسول خطیبی(7 گل برای سپاهان و یک گل برای استقلال) در رده سوم جدول گلزنان ایرانی تاریخ لیگ قهرمانان آسیا هستند./خبرآنلاین