ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

مجوز خروج سربازان پرسپولیس صادر شد


مجوز خروج بازیکنان پرسپولیس برای سفر به ازبکستان صادر شد.

خبرگزاری تسنیم: به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، با اقدام بخش امور ورزشی باشگاه پرسپولیس مجوز خروج امید عالیشاه، احمد نورالهی و علی علیپور از بازیکنان سرباز تیم دریافت شد.

میلاد کمندانی، قدیمی‌پور و میردورقی دیگر بازیکنان پرسپولیس با این شرایط در فهرست سفر تیمشان برای سفر به تاشکند قرار نداشتند.

کاروان پرسپولیس امشب (یکشنبه‌) راهی تاشکند خواهد شد تا روز سه‌شنبه دومین بازی خود در مرحله گروهی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا را مقابل بنیادکار ازبکستان انجام دهد.


ویدیو مرتبط :
مجوز واردات شکر بر اساس نیاز کشور صادر می شود

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

توضیح پرسپولیس درباره مجوز خروج 3 بازیکن


مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس در مورد خروج ۳ بازیکن این تیم از کشور توضیحاتی را ارائه کرد.

خبرگزاری تسنیم: حسین قدوسی در توضیح مجوز خروج از کشور و سفر امید عالیشاه، احمد نورالهی و علی علیپور به ازبکستان اظهار داشت: این بازیکنان دانشجو هستند و مطابق با قوانین کشور، دانشجویان برای خروج از کشور نیازمند طی مراحل قانونی هستند که همین اتفاق درباره این سه بازیکن رخ داده است.

پیش از این سایت باشگاه پرسپولیس اعلام کرده بود که عالیشاه، نوالهی و علیپور بازیکنان سرباز پرسپولیس بودند که مجوز خروج از کشور گرفته‌اند.