ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

مجموع مدال‎های توزیع شده به 82 رسید/ نمایندگان 11 کشور دیگر هم مدا‎ل‎آور شدند



همگام با المپیک لندن/

مجموع مدال‎های توزیع شده به 82 رسید/ نمایندگان 11 کشور دیگر هم مدا‎ل‎آور شدند

توزیع 82 مدال طلا، نقره و برنز میان ورزشکاران 30 کشور حاصل کار شرکت کنندگان در سه روز ابتدایی بازی‎های المپیک تابستانی لندن است.

به گزارش خبرنگار مهر، با برگزاری رقابت‏های بوکس دسته 69 کیلوگرم، سومین روز رسمی سی‎امین دوره بازی‎های المپیک تابستانی بامداد دوشنبه (به وقت ایران) به پایان رسید. این در حالی است که تاکنون 26 مدال طلا، 26 مدال نقره و 30 مدال برنز میان ورزشکارن کشورهای مختلف در رشته‏های متفاوت توزیع شده است.

از مجموع 204 کشوری که نمایندگان آنها برای حضور در بازی‏های المپیک 2012 عازم لندن شده‎اند، تاکنون نمایندگان 30 کشور مدال‌آور بوده‌اند. این درحالی است که روز گذشته تنها نام 19 کشور در جدول توزیع مدال‏ها ثبت شده بود.

انگلستان، کشور میزبان سی‏امین دوره بازی‏های المپیک تابستانی روز گذشته با کسب دو مدال نقره و برنز وارد جدول توزیع مدال‎ها شد. انگلستان در کنار فرانسه، گرجستان، آفریقای جنوبی، کوبا، چین تایپه، آذربایجان، کانادا، مولداوی، اسلواکی و اوکراین 11 کشور جدیدی هستند که به جدول توزیع مدال‎ها اضافه شده‏اند.

در جدول توزیع مدال‎های سی‎امین دوره بازی‏های المپیک چین همچنان صدرنشین است. چینی‏ها تاکنون 6 مدال طلا، 4 نقره و 2 برنزکسب کرده‏اند. آمریکا، ایتالیا، کره جنوبی و فرانسه نیز در رده‏های دوم تا پنجم قرار دارند. جدول توزیع مدال‎های بازی‌های المپیک 2012 لندن در پایان رقابت‏های سومین روز رسمی به شرح زیر است:/مهر

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب


ویدیو مرتبط :


خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

285 مدال برای 49 کشور؛ آمریکا به چین رسید



المپیک 2012 - لندن

285 مدال برای 49 کشور؛ آمریکا به چین رسید/ایران امشب وارد می‌شود

خبرگزاری فارس: کاروان ورزش آمریکا در پایان روز ششم المپیک 2012 لندن در کسب مدال طلا با چین برابر شد.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

به گزارش خبرگزاری فارس، روز ششم مسابقات المپیک 2012 با صعود چشمگیر آمریکا در تعداد مدال های طلا و بریتانیای میزبان در جدول رده بندی مدال ها همراه شد. این روز با صدرنشینی چین به پایان رسید.

قدرت های ورزش جهان آرام آرام در صدر جدول رده بندی مدال های المپیک 2012 لندن، جایگاه های خود را تثبیت کرده و در اندیشه کسب مدال های بیشتر در روزهای آینده برای بهبود رتبه خود هستند.

در پایان رقابت های روز ششم المپیک همچنان مانند روز پنجم 49 کشور صاحب مدال شدند که از این تعداد یک کشور نسبت به روز گذشته به تعداد طلایی ها اضافه شد و این تعداد به عدد 23 رسید.

در این بین هنوز کاروان ورزش ایران مدالی کسب نکرده اما با توجه به حضور 2 پولادمرد ایران در رقابت های امشب (جمعه) در رشته وزنه برداری این احتمال وجود دارد که در پایان روز هفتم کشورمان نیز وارد جدول رده بندی مدال ها شود.

 

*جدول رده بندی مدال های المیپک 2012 لندن در پایان روز ششم:

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب