ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

مجسمه های جالب از ستارگان فوتبال جهان


در انگلستان نمایشگاهی دایر شده است که چند مجسمه جالب از ستارگان فوتبال اروپا در ان قرار دارد. تصاویر این مجسمه ها را می توانید مشاهده کنید.

وب سایت نود: در انگلستان نمایشگاهی دایر شده است که چند مجسمه جالب از ستارگان فوتبال اروپا در ان قرار دارد. تصاویر این مجسمه ها را می توانید مشاهده کنید.

در این نمایشگاه، تلاش زیادی برای ساخت با کیفیت این مجسمه ها شده است ولی از نظر ظاهری، در نهایت کار به شدت طنز و عجیب در امده است. و میتوان گفت اکثر آنها به همه چیز و همه کس شبیه هستند جز فرد مورد نظر!

مجسمه های جالب از ستارگان فوتبال جهان

مجسمه های جالب از ستارگان فوتبال جهان

مجسمه های جالب از ستارگان فوتبال جهان

مجسمه های جالب از ستارگان فوتبال جهان

مجسمه های جالب از ستارگان فوتبال جهان


ویدیو مرتبط :
حرکات دیدنی فوتبال از ستارگان جهان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

حمایت ستارگان فوتبال جهان از غزه (+عکس)



اخبار ورزشی - حمایت ستارگان فوتبال جهان از غزه (+عکس)

تنفر و انزجار از اقدام صهیونیست‌ها در بمباران غزه در فلسطین اشغالی، صدای چهره‌های مطرح فوتبال جهان را درآورده است. این گزارش مروری دارد بر این واکنش‌های فوتبالی به موشکباران غزه.

رژیم صهیونیستی سه شنبه هفته گذشته حملات هوایی خود را تحت عنوان « صخره سخت» به سمت نواز غزه آغاز کرد. از این حملات خبرها و تصاویر دلخراشی منتشر شد.

 

اما بازهم در سایه جام جهانی فوتبال قرار گرفت تا همچنان شکست برزیلی ها در سه شنبه شب گذشته و گریه کودکان برزیلی از این شکست، دلخراش تر از از به خاک و خون نشستن کودکان فلسطینی باشد. اما بعضی از ستارگان فوتبال سایه سنگین جام جهانی و سکوت خبری رسانه ها را تاب نیاوردند و در صفحات مجازی و برخی رسانه ها حمایت شان را از مردم مظلوم فلسطین نشان دادند.

 

اشکان دژاگه  فوتبالیست تیم ملی کشورمان یکی از این چهره‌ها بود که با انتشار تصویری در صفحه شبکه اجتماعی‌اش،  به حملات نظامی رژیم صهیونیستی به غزه واکنش نشان داد. اما این واکنش تنها واکنش این روزها به فاجعه غزه نبود.
 
ریوفردیناند

 

اخبار,اخبار ورزشی, ستارگان فوتبال

 
این مدافع انگلیسی و مشهور تیم فوتبال منچستریونایتد قبلا چنین اظهارنظری درباره موضوعات این‌چنینی نکرده بود. اما با شروع حملات نظامی به غزه، 9 جولای مطلبی را در این خصوص در صفحه توئیترش قرار داد.
 
فردیناند در صفحه توئیترش نوشت: « آیا جام جهانی واقعا مهم تر از فلسطین است؟ عشق، سلامت و ایمنی این مردم، همه لغو شده است»

فردریک کانوته

 

اخبار,اخبار ورزشی, ستارگان فوتبال

 
کانوته مهاجم مسلمان فرانسوی نیز به حملات هوایی نیروهای صهیونیستی واکنش نشان داد.
 
او نیز در صفحه توئیترش نوشت: «بمباران غزه، یک مجازات دسته جمعی و غیرقانونی است. جهان در سکوت به تماشای این بی عدالتی و کشتار کودکان فلسطینی نشسته است.»
 
سفیان فغولی

 

اخبار,اخبار ورزشی, ستارگان فوتبال


بازیکن مسلمان و ستاره تیم ملی الجزایز که در این دوره از جام جهانی به همراه تیمش نمایش درخشانی داشت هم از جمله کسانی بود که اعتراضش را به کشتار مردم بی‌گناه در غزه نشان داد. فغولی به همراه دیگر بازیکنان تیم ملی الجزایر تمام پاداش 9 میلیون یورویی فیفا را به مردم غزه اهدا کردند.
 
فغولی بیش از بقیه بازیکنان به وقایع غزه واکنش نشان داده‌است. او عکس و پست‌های زیادی را برای حمایت از مردم مظلوم این کشور در صفحات اجتماعی مخصوصا صفحه توئیترش قرار می‌دهد.
 
فغولی در یکی از پست‌هایش از کریس رونالدو بازیکن تیم ملی پرتغال تشکر کرده و نوشته:«کریس، دوست عزیزم! از تو تشکر می‌کنم که از مردم فلسطین حمایت کردی. این کار تو سرمشق بزرگی برای دیگران است.»
 
جیان لوئیجی بوفون

 

اخبار,اخبار ورزشی, ستارگان فوتبال


دروازه‌بان تیم ملی ایتالیا نیز بار دگر حمایتش را از مردم فلسطین اعلام کرده است. چند روز پیش عکسی از بوفون منتشر شد در حالی که شالی با نقش پرچم کشور فلسطین بر گردنش انداخته بود.
 
در گذشته نیز بعضی ستارگان حمایت خود را از مردم فلسطین در برنامه‌های مختلف اظهار کرده‌اند و با گذاشتن عکس از خود و یا سفر به مناطق جنگ زده حمایت‌شان را نشان داده‌اند.
 
کریس رونالدو
 

اخبار,اخبار ورزشی, ستارگان فوتبال


کریس رونالدو ستاره پرتغالی باشگاه رئال مادرید و بهترین بازیکن جهان در سال 2014، کفش‌هایش را برای حمایت از مردم فلسطین فروخته و پول آن را برای ساخت مدارس و موسسه خیریه در این کشور فرستاده است.
 
از کریس رونالدو دو عکس منتشر شده که در عکس اول به همراه چند نفر شالی با نقش  پرچم فلسطین را برگردن دارند و در عکس دوم رونالدو در پلاکاردی دست گرفته که روی آن به اسپانیولی نوشته شده : « همه همراه فلسطین»
 
ادین هازارد

 

اخبار,اخبار ورزشی, ستارگان فوتبال


ستاره بلژیکی تیم فوتبال چلسی دو سال قبل به برگزاری جام ملت‌های اروپا زیر 21 سال در فلسطین اشغالی واکنش نشان داد.
 
او و 62 نفر دیگر در طوماری خواستار تغییر میزبان مسابقات بودند. دلیل این مخالفت حملات نظامیان رژیم صهیونیستی به عزه در طول برگزاری مسابقات بود. آنها این موضوع را خلاف ارزش‌های ورزشی می‌دانستند.
 
لیلیان تورام
 

اخبار,اخبار ورزشی, ستارگان فوتبال

 
تورام، بازیکن سال‌های نه چندان دور تیم ملی فرانسه نیز چند سال پیش در حمایت از برنامه‌های آموزشی و پرورشی به یکی از اردوگاه‌های پناهندگان فلسطینی با نام « قلندیا» در نزدیکی بیت المقدس رفت.
 
تورام در این اردوگاه به کودکان فلسطینی آموزش فوتبال داد و با آنها فوتبال بازی کرد. این حرکت تورام نوعی حمایت از مردم مظلوم این کشور قلمداد شد.
اخبار ورزشی - مجله مهر