ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

مجسمه رونالدو به موزه منتقل می شود


مهاجم پرتغالی تیم فوتبال رئال مادرید اسپانیا گفت: مجسمه من در پرتغال بدون هماهنگی من جایی نمی رود.

خبرگزاری فارس: کریستیانو رونالدو ستاره گلزن تیم فوتبال رئال مادرید اسپانیا در واکنش به سوال خبرنگاران درباره جابجایی مجسمه خود در مادیرای پرتغال گفت: این مجسمه برنزی به سفارش یک شرکت بزرگ تبلیغاتی ساخته شد و در آن زمان نیز من چندان از این اتفاق راضی نبودم.

وی ادامه داد: مجسمه یا مدالهای من به موزه مرکزی شهر مادیرا تعلق دارد و من هیچ مالکیتی بر آنها نخواهم داشت مگر آنکه قبلا آنها را به موزه برنابئو تقدیم کرده باشم.

این چیزها برای من مهم نیستند و همیشه آنها را در اولین فرصت به موزه ها تقدیم می کنم. تنها در یک صورت از مدیران این مراکز فرهنگی و هنری می خواهم آنها را به من قرض بدهند که قرار باشد به واسطه آنها یک اتفاق خیرخواهانه صورت بگیرد.

مجسمه برنزی رونالدو قرار است از خیابان مرکزی شهر مادیرای پرتغال به موزه این شهر منتقل شود.


ویدیو مرتبط :
منتقل کردن مراکز واکسیناسیون به موزه ملی انقلاب

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

موزه ای از مجسمه‌های لگویی +عکس



لگو وسیله ای انعطاف پذیر برای هنرمندان است چرا که آن ها می توانند هر کاری با آن انجام دهند. ساخت مجسمه یکی از جالب ترین کارهایی است که می توان با استفاده از لگو انجام داد.

سازندگان لگو از ابتدا فکرش را هم نمی کردند که لگو وسیله ای برای بازی بزرگسالان شود. آن ها با هدف سرگرمی کودکان این وسیله را تولید کردند ولی حالا هنرمندان از آن بیشتر لذت می برند.

"نیتن سایا" هنرمند آمریکایی به تازگی مهمترین مجسمه های موزه های معروف دنیا را با لگو بازسازی کرده و گالری هنری خود را باز کرده است. او به هیچ عنوان از وسیله ای جز لگو در کامل کردن این موزه استفاده نکرده است.

مجسمه لگویی , موزه , آثار هنری

در این گالری بیش از 100 مجسمه لگویی وجود دارد که 70 درصد آن ها بازسازی از آثار باستانی است ولی باقی این مجسمه ها سبک خاص و شخصی دارند که نیتن آن ها را کاملا ذهنی ساخته است.

او برای هر مجسمه با اندازه متوسط بیش از 10 هزار قطعه لگو استفاده کرده است. از مشکلات نیتن در این راه می توان به نبود رنگ های مختلف و یا لگوهایی با شکل های خاص اشاره کنیم که به گفته خودش ممکن بود کار را چندین هفته متوقف کند.

این هنرمند مجسمه "دایناسور تی رکس" را  بیش از دیگر مجسمه ها دوست دارد چرا که بیش از 5 ماه برای ساخت آن وقت گذاشته است. او در طول کارهای خود نزدیک به 2.5 میلیون قطعه لگو استفاده کرده است.

مجسمه لگویی , موزه , آثار هنری

مجسمه لگویی , موزه , آثار هنری

مجسمه لگویی , موزه , آثار هنری

مجسمه لگویی , موزه , آثار هنری

منبع:yjc.ir