ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

مجری معروف تلویزیون نام مالک اصلی پرسپولیس را افشا کرد



اخبار,اخبار ورزشی,مالک اصلی پرسپولیس

 

اخبار ورزشی - مجری معروف تلویزیون نام مالک اصلی پرسپولیس را افشا کرد

هر روز یك نام جدید به عنوان مالك و پشت پرده اصلی پرسپولیس مطرح می‌شود، به طوری كه با توجه به ادامه گمانه‌زنی‌ها تمام سرمایه‌داران و میلیاردرهای سطح كشور می‌توانند به عنوان حامی اصلی باشگاه پرسپولیس معرفی شوند!

این گمانه‌زنی‌ها در حالی ادامه دارد كه طی 48 ساعت گذشته یك فرد جدید به نام تقی گل رخسار به عنوان مالك اصلی پرسپولیس معرفی شد اما سرنخ تمام این ماجراها در دست یك فرد مشهور است.

 

عنوان نكردن نام حامی مالی پرسپولیس از سوی وزارت ورزش شاید عمده دلیل رایج شدن شایعات باشد اما یك منبع آگاه كه رابطه خوبی هم با وزارت ورزش و شخص گودرزی دارد در این باره اطلاع داد پروژه حضور فردی به نام پوستی هم یك پرده‌ای دیگر از این سناریوست تا مالك اصلی پرسپولیس شناخته نشود. این مسأله در حالی عنوان می‌شود كه در مورد محمد پوستی گفته می‌شود او در حال حاضر مالك دو برج مجلل در شمال شهر تهران است و پیش از این كه اسمش با پرسپولیس عجین شود قائم مقام شبكه تهران بوده و بعد از مدتی روی به تهیه‌كنندگی می‌آورد و برای تلویزیون فیلم‌سازی می‌كند.

یکی از مجریان ورزشی تلویزیون از سفر ناگهانی پوستی به کانادا به دلیل برخی مسائل و بازگشت از آن کشور پس از دو سال به ایران خبر می‌دهد و می‌گوید: او پس از بازگشت به ایران به مساله ساخت و ساز ورود پیدا می‌كند تا این كه با مالك اصلی پرسپولیس آشنا می‌شود و با كمك این فرد وارد واردات و مسائل ساختمانی می‌شود...

جالب اینجاست که بدانید این مجری تلویزیون عنوان می‌کند مالك اصلی پرسپولیس كسی نیست جز محسن پهلوان، مالك پدیده شاندیز! شاید این سوال برای خیلی ها مطرح شود كه مالك پروژه شهر رویایی پدیده و شهر افسانه‌ای كیش در حالی كه تیمش در لیگ برتر است چرا باید دنبال پرسپولیس باشد اما ماجرا طبق گفته این فرد نزدیك به گودرزی این‌گونه بوده كه پهلوان قبل از نوروز 93 به وزارت ورزش پیشنهاد خرید پرسپولیس را می‌دهد و به او می‌گویند در صورت صعود تیم پدیده به لیگ برتر نمی‌تواند دو تیم در لیگ داشته باشد و او از همین روی یكی از دوستانش كه پوستی و دیگر تقی گل رخسار است را به عنوان خریدار به وزارت ورزش راهی می‌كند تا آن‌ها پرسپولیس را تصاحب كنند.
اخبار ورزشی - بانک ورزش

 


ویدیو مرتبط :
نسبت بازیگر معروف سینما با مجری معروف تلویزیون

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

واکنش سرمربی پرسپولیس به سوال بسیار عجیب مجری تلویزیون



اخبار,اخبار ورزشی ,سرمربی پرسپولیس

 

اخبار ورزشی - واکنش سرمربی پرسپولیس به سوال بسیار عجیب مجری تلویزیون

سرمربی پرسپولیس به طرفداران این تیم قول داد تیمش در دربی از استقلال 4 گل دریافت نکند.

 حمید درخشان سرمربی پرسپولیس که مهمان برنامه یک فنجان چای در شبکه سوم سیما بود، پس از آن که در مورد اهمیت شخصیت داشتن بازیکنان به سخنوری پرداخت، با یک سوال بسیار عجیب از سوی مجری برنامه مواجه شد.

 

سوال این بود، اگر در مقابل استقلال به یکباره اتفاقاتی افتاد که 4 گل از رقیب سنتی تان دریافت کردید، چه واکنشی نشان می دهید؟ درخشان بدون مکث این طور پاسخ داد: شما مطمئن باشید که هرگز این اتفاق رخ نمی دهد چون دو تیم به حدی از تعادل رسیده اند که بازی ها این طور پرگل نمی شود یا اینکه یک تیم بتواند به صورت یکطرفه برنده باشد. ما در فکر شکست دادن استقلال هستیم و امیدوارم این اتفاق هم رخ بدهد.

درخشان در بخش دیگری از صحبت هایش اعتراف کرد بیش از 10 سال است که سینما نرفته و فیلم های سینمایی ایران را دنبال نمی کند، دلیلش هم جالب بود: «کار ما، زمان زیادی می برد و به همین خاطر نمی توانیم زیاد به سینما برویم.» این در حالی است که درخشان طی 10 سال گذشته به صورت مجموع، 2 سال پیاپی مربی گری نکرده است!
اخبار ورزشی - خبرآنلاین