ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

مجتمع شهران و فراری‌ شدن کمک کی‌روش!


اوسیانو کروز به احتمال فراوان همراه با کارلوس کی‌روش به تهران برمی‌گردد.

خبر آنلاین: «اوسیانو کروز، دستیار کارلوس کی‌روش در حالی که تنها سه روز به تهران آمده بود، بی آن که مسئولان فدراسیون فوتبال را در جریان بگذارد، کشور را ترک کرد و به پرتغال برگشت. علت این اتفاق هم به ادعای او، خانه‌ای بود که در اختیارش قرار داده بودند.

اوسیانو پس از بازگشت از پرتغال قصد داشت به هتل المپیک برود و مثل همیشه در آنجا مستقر شود اما متوجه شد که هتل پر است. پس از آن کفاشیان دستور داد تا دستیار کی‌روش را به شهران ببرند، در مجتمعی که قبلا اوکتاویو، سرمربی فوتبال ساحلی هم در آن مستقر بود. این مجتمع در کنار اتوبان نیایش قرار دارد و آدم‌هایی از قشرهای مختلف در آن حضور دارند. گویا این رفت‌وآمدها به مجتمع و همین طور شرایط محیطی باعث شد تا اوسیانو خشمگین شود و برای خودش بلیت بازگشت به پرتغال را بگیرد.

جالب اینجاست که مسئولان فدراسیون تازه پس از بازگشت اوسیانو به کشورش متوجه ناراحتی‌اش شدند. این مربی در بازگشت به پرتغال با کی‌روش هم صحبت کرد و قرار شد سرمربی تیم ملی در این زمینه پیگیری‌هایی را انجام دهد.

آخرین خبر از اوسیانو این است که او احتمالا روز 20 اردیبهشت همراه با کارلوس کی‌روش به ایران برمی‌گردد و پس از آن با مسئولان فدراسیون دیدار خواهد داشت. قبلا در برج دوبرال که کی‌روش هم در آنجا اسکان دارد، دستیاران این مربی هم زندگی می‌کردند اما به دلیل هزینه‌های بالا کفاشیان ترجیح داد تا آنها را به هتل المپیک منتقل کند ولی حالا این موضوع دوباره جنجال‌ساز شده است.»


ویدیو مرتبط :
کمک به راه رفتن کودک به کمک علم پزشکی - روش «جراحی ریزوتومی انتخابی ستون فقرات »

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

کی‌روش:درخواست کمک از سرمربیان لیگ برتر



 

کی‌روش:درخواست کمک از سرمربیان لیگ برتر

 

سرمربی تیم ملی ایران درباره غیبت 11 مربی لیگ برتری در جلسه هم‌اندیشی عنوان کرد: شاید آنهایی که نیامدند مشکل داشتند.

کارلوس کی‌روش پس از نشست هم‌اندیشی با مربیان لیگ برتری در جمع خبرنگاران گفت:‌ جلسه خیلی خوبی بود و درباره مسائل مختلف بحث کردیم. این جلسات کمک می‌کند تا ارتباطات بیشتر شود و به شناخت بهتری برسیم.در این جلسه درباره کیفیت بازیکنان مسائل کلی فوتبال و لیگ بحث و تبادل نظر شد.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا مربیان لیگ برتری انتقادات خود را درباره مسائلی نظیر لیست تیم ملی و برگزاری اردوها مطرح کردند، اظهار داشت: در اینگونه موارد صحبتی نشد و فقط درباره طرح و برنامه برای آینده و کیفیت بازیکنان و مسائل کلی صحبت به میان آمد.

سرمربی تیم ملی در پاسخ به سؤال دیگر مبنی بر اینکه چرا از هر 18 مربی لیگ برتر تنها 7 مربی در این جلسه حضور داشتند، عنوان کرد: این یک مسئله شخصی است و شاید آنهایی که نیامدند مشکل و یا کاری داشتند مهم این بود که برخی مربیان آمدند و در جلسات آینده نیز تعداد بیشتری از مربیان خواهند آمد.

کی‌روش ادامه داد: امکان دارد در آینده با مربیان دیگر به صورت جمعی جلسه نداشته باشم و یک به یک با آنها صحبت کنم.

وی که از صحبت در مورد تیم ملی امتناع می‌کرد در پاسخ به این سؤال که آیا همچنان مشکلاتی که در گذشته وجود داشت، تداوم دارد یا خیر، گفت: ما امروز برای بهبود روند کارهای زیرساختی و اینکه در آینده چگونه بازیکن پرورش بدهیم صحبت کردیم و بیشتر نظرات مان در مورد طرح و برنامه بود، همچنین برای بهبود وضعیت بازیکنان، امکانات و زیرساخت‌ها نظرات یکدیگر را جویا شدیم.

سرمربی تیم ملی تاکید کرد:‌ باید روابط مان را با مربیان نزدیک کنیم تا کارها بهتر پیش برود. بر همین اساس از مربیان می‌خواهم به ما کمک کرده و در امور مختلف مشاوره بدهند. این یک کار مهم است که درخواست‌مان از مربیان است.