ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

مجتبی محرمی وارد دنیای هنر شد +عکس


پیشکسوت باشگاه پرسپولیس با حضور در یک فیلم وارد عالم هنر شد.

مشرق: مجتبی محرمی پیشکسوت باشگاه پرسپولیس وارد عرصه بازیگری شده است!

شماره 8 محبوب سرخپوشان با انتشار عکسی در صفحه شخصی خودش در یکی از شبکه‌های اجتماعی در این باره نوشته: «این زندگی هر روز واسه آدم یه برگ تازه رو می‌کنه. فیلم و سینما هم برگ امروزش بود. خدا رو چه دیدین شاید این بار از این راه به خونه‌های دلتون راه پیدا کردم. خانم پرند زاهدی کارگردان و علی انصاریان تهیه‌کننده فیلمی هستن که خدا بخواد من هم در کنارشونم. یک شروع متفاوت به امید یک پایان خوب.»

مجتبی محرمی وارد دنیای هنر شد +عکس


ویدیو مرتبط :
مجتبی محرمی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

قدرتمندترین فرد در دنیای هنر جنیفر لوپز انتخاب شد+عکس



جنیفر لوپز عنوان قدرتمندترین فرد دنیای هنر را در سال ۲۰۱۲ ازآن خود کرد ، این ستاره ۴۲ ساله به نقل از مجله “فوربس” توانست این عنوان را بدست آورد.

 

او توانست از رقبایی چون اپرا وینفری که بعد از لوپز رتبه دوم را بدست آورده است پیشی بگیرد. نفر سوم این لیست جاستین بیبر است و بعد از او ریحانا و لیدی گاگا قرار دارند. این عنوان  سال گذشته به لیدی گاگا تعلق داشت که امسال موفق شده است نفر چهارم لیست باشد.

 

جنیفر لوپز,عکس جنیفر لوپز,تصاویر جنیفر لوپز

 


جنیفر لوپز سال پر ماجرایی را پشت سر گذاشت که مهمترین آن جدایی از مارک آنتونی بود. او پس از جدایی از همسرش با بردلی کوپر و سپس کاسپر آشنا شد و خود را پر حاشیه ترین خواننده سال کرد. او اکنون یک چهره فعال و پر کار است که علیرغم حضور در برنامه ” امریکن آیدل” یک اجرای تلویزیونی دارد و در کنار آن در حال بازی در یک فیلم تلویزیونی است.

 

منبع:funpatogh.com