ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

مجتبی محرمی: هرگز نگفته‌ام جواد خیابانی را می‌زنم



 

 

 

مجتبی محرمی: هرگز نگفته‌ام جواد خیابانی را می‌زنم

 

مدافع اسبق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: اگر جواد خیابانی از شاهرودی و حاجیلو به عنوان بهترین مدافعان چپ ایران نام برده این باز می‌گردد به نوع نگرش وی، ولی من هرگز نگفته‌ام می‌خواهم جواد خیابانی را بزنم.

مجتبی محرمی‌ در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا افزود: این جنجال‌ها محصول تفکرات انسان‌هایی است که همواره در پی حواشی ورزش بوده‌اند. من هرگز به خودم اجازه نمی‌دهم وارد این مباحث زننده و دور از اخلاق شوم.

مدافع اسبق پرسپولیس در خصوص شرایط دربی ۷۱ گفت: معتقدم در این بازی هر تیمی‌ بتواند اندیشه‌های تاکتیکی مربیان خود را به خوبی پیاده کند طبعا شانس بیشتری برای کسب برتری دارد.

وی اضافه کرد: در کل معتقدم شرایط داخل زمین کاملا متفاوت است و این بازیکنان با تجربه هستند که می‌توانند نقش موثری در جریان بازی داشته باشند.

محرمی ‌یادآور شد: امیدوارم جریان این بازی طوری پیش برود که هم تماشاگران بازی جذاب و زیبایی را شاهد باشند و هم نهایتا این پرسپولیس باشد که با کسب پیروزی از زمین خارج می‌شود.

مدافع اسبق پرسپولیس و تیم ملی تصریح کرد: نه با حمید استیلی مشکل دارم نه با افشین پیروانی و نه افشین قطبی بلکه معتقدم هر کسی که به پرسپولیس خدمت کند و برای این تیم موثر باشد با همه وجود طرفدارش هستم و از او حمایت می‌کنم.

وی تاکید کرد: متاسفانه تاکنون به گونه‌ای با پیشکسوتان این تیم رفتار کرده‌اند که می‌ترسم از بیم برداشت‌های نادرست سر تمرینات تیم حضور پیدا کنم.

محرمی‌ اظهارداشت: برای دیدن حبیب کاشانی چرا من و امثال من باید ۳ ساعت پشت درب مدیریت باشگاه در انتظار بمانیم و مگر غیر از این است که ما سال‌ها برای این تیم زحمت کشیده‌ایم و انتظار داریم حرمتمان نگه داشته شود.

وی تصریح کرد: باز هم تکرار می‌کنم مگر خود کاشانی نمی‌گوید من یک ورزشی نیستم و معلمی‌حرفه اصلی من است پس چرا اجازه نمی‌دهد کسانی که در عرصه مدیریت کارنامه قابل قبولی دارند، وارد گود شوند و به پرسپولیس کمک کنند.

مجتبی محرمی‌ در پایان گفت‌و‌گوی خود خاطرنشان کرد: از طرفداران و دوستداران پرسپولیس تقاضا می‌کنم تا دقایق آخر بازی با استقلال تیم خود را تشویق و حمایت کنند و یقین داشته باشند این تشویق‌ها انگیزه بازیکنان را برای ارایه فوتبال جذاب و زیبا دو چندان خواهد کرد.


ویدیو مرتبط :
مجتبی محرمی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

نامه به جواد خیابانی



همین گزارشات شما باعث میشه تا طرفداران تو استادیوم با یک باخت میگن فلانی حیا کن تیم ...... رها کن و یا انواع دشنام ها رو نثار سرمربی ها میکنن .

 

تابناك: جناب آقای جواد خیابانی عزیز

با سلام

از شما توقع یک همچین گزارش رو در بازی ایران و کویت نداشتیم !

چطور به خودتون اجازه میدید با روحیه یه جامعه به خاطر احتمالا خصومت شخصیتون با افشین قطبی اینطوری بازی کنید ؟

تیم ملی مدتهاست که تماشگر پسند بازی میکنه ، چندین بازی هست که برنده شده ، یازی های سختی مثل چین ، کره و عراق رو برده ، از نظر مدیریتی با پیشنهاد افشین قطبی صاحب کمیته فنی و مسئول رسانه ای و امثال اینها شده . داره کم کم اندیشه حرفه ای بر فوتبال ملی ما حاکم میشه . چطور اینها رو نمی بینید .

تیم ایران تا همین 1 سال پیش بزرگترین مشکلش نداشتن جایگزین برای علی دایی بود اما الان به مدد تصمیم های درست قطبی ، به موقع دعوت کردن و به موقع فرصت بازی دادن چندین مهاجم جوان خوب داریم مثل کریم انصاری فرد ، غلامی ، میداوودی ،اولادی ، غلام رضایی . بد بود قطبی میگه انقدر تو روزنامه های علیه هم مصاحبه نکنین ، بیاین تو کمیته فنی انتقاد کنین تا الکی فوتبال ملی تو حاشیه نره .

من و خانوادم بیشتر از اینکه از باخت تیم ملی ناراخت باشیم از گزارش غرض ورزانه شما ناراحت شدیم .

در طول گزارش لازم نبود اشاره کنید که تیم ملی جمعه بازی کرده و فقط با یک روز استراحت داره این بازی رو انجام میده !؟

لازم نبود اشاره کنید که غلام رضایی ، خلعتبری ، نکونام ، شجاعی و خلیلی که همشون مهره های اصلی حضور ندارن !؟

لازم نبود اشاره کنید گل دوم ما مخصوصا ، فقط به خاطر اشتباه فردی بود !؟

همه نمیدونیم ، فوتبالیستهای ایرانی روحیه حرفه ای ندارن با یک گل روحیه شونو از دست میدن ، با یک گل مغرور میشن ویا با یه ذره ناداوری تمرکزشونو از دست میدن و عصبی میشن !؟

اینها همه تقصیر افشین قطبی یه !!؟

از شما بعید بود . به هر حال من و تمام افراد خانوادم به شدت از شما ناراحتیم .

با گزارشتون همه رو عصبی کردین و روحیه نا امیدی به جامعه دادین .

نمیشد اشاره کنین که یه روزهایی روز ادم نیست ؟

نمیشد اشاره کنید نتیجه این بازی ها برای ما مهم نیست و حکم تدارکات داره برامون ؟

نمیشد بگین انشالا بچه ها از این بازی تجربه کسب میکنن تا در جام ملتها ازش استفاده کنن ؟

همین گزارشات شما باعث میشه تا طرفداران تو استادیوم با یک باخت میگن فلانی حیا کن تیم ...... رها کن و یا انواع دشنام ها رو نثار سرمربی ها میکنن .

به هر حال امیدوارم واقعا دغدغه هممون موفقیت های ملی باشه .