ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

متین ورامین در نخستین گام شکست خورد


نماینده ایران در رقابتهای والیبال جام باشگاه‌های جهان در نخستین بازی خود برابر حریف برزیلی شکست خورد.

خبرگزاری مهر: نماینده ایران در رقابتهای والیبال جام باشگاه‌های جهان در نخستین بازی خود برابر حریف برزیلی شکست خورد.

تیم والیبال متین ورامین بامداد امروز چهارشنبه برابر سادا کروزیرو برزیل به میدان رفت که در سه ست پیاپی نتیجه را به نماینده میزبان واگذار کرد. در این بازی تیم سادا کروزیرو به ترتیب با امتیازات 25 بر 22، 25 بر 21 و 25 بر 16 برابر حریف خود به پیروزی رسید.

مصطفی شریفات، محمد اسماعیل‌وادی، سعید مصطفی‌وند، سعید شیرود، علیرضا نصراصفهانی، فرهاد پیروت پور و احسن‌الله شیرکوند(لیبرو) بازیکنانی بودند که از ابتدا در ترکیب اصلی متین به میدان رفتند. فرهاد پیروت‌پور با کسب 10 امتیاز بیشترین امتیاز را در بین یاران تیم متین کسب کرد. والاس دسوزا هم با کسب 17 امتیاز ستاره میدان معرفی شد.


ویدیو مرتبط :
متین ورامین

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

کاله مازندران با شکست متین ورامین قهرمان شد/درگیری اعضای تیم متین ورامین با ماموران نیروی انتظامی



لیگ والیبال ایران,لیگ برتر والیبال ایران

لیگ برتر والیبال

کاله مازندران با شکست متین ورامین قهرمان شد

 تیم کاله با برتری سه بر صفر برابر متین ورامین به عنوان قهرمانی لیگ برتر والیبال دست یافت.

دیدار برگشت مرحله نهایی لیگ برتر والیبال از ساعت 17 امروز بین کاله مازندران و متین ورامین برگزار شد.

کاله که در بازی رفت سه بر یک مغلوب شده بود، در دیدار برگشت سه بر صفر و با نتایج 25-23، 32-30 و 25-23 به برتری رسید تا قهرمان شود.

پیش از این دیدار پیکان توانست 3 بر 2 مقابل سایپای البرز به برتری دست یابد و مقام سومی این دوره از مسابقات را از آن خود کند.

پیکان در گیم‌های اول، چهارم و پنجم با نتایج (26-24)، (25-21) و (15-13) به برتری رسید و سایپا نیز در گیم‌های دوم و سوم با نتایج (25-21)، (25-23) پیروز شد. 

حاشیه فینال لیگ برتر والیبال

درگیری اعضای تیم متین ورامین با ماموران نیروی انتظامی

اعضای تیم والیبال متین ورامین با ماموران نیروی انتظامی درگیر شدند.

به گزارش  فارس، پس از مراسم اهدای مدال‌های تیم‌های اول تا سوم لیگ برتر والیبال بازیکنان متین ورامین هنگامی که قصد رفتن به رختکن تیم‌شان را داشتند با ماموران نیروی انتظامی و حراست سالن دوازده هزار نفری دچار درگیری فیزیکی شدند.

درگیری از آنجا آغاز شد که یکی از بازیکنان متین با ماموران داخل سالن دچار درگیری شد اما پس از آن سایر بازیکنان هم وارد درگیری شدند و با ماموران نیروی انتظامی زد و خورد کردند. این درگیری با وساطت اطرافیان خاتمه یافت.

* شهرام محمودی بازیکن تیم والیبال کاله پس از پایان درگیری از داخل رختکن بیرون آمد و برای دقایقی توسط دو مامور محافظت شد.

* امام جمعه ورامین، بهنام محمودی بازیکن سابق تیم ملی، محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال مدال‌های تیم‌های اول تا سوم را اهدا کردند.

* تماشاگران کاله که تعداد آنها حدود 4 هزار نفر بود پس از اهدای کاپ قهرمانی به شدت تیم‌شان را مورد تشویق قرار دادند./فارس