ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

متن نامه مرزبان پس از جدایی از پدیده



اخبار,اخبار ورزشی,سرمربی تیم پدیده خراسان

به اطلاع هواداران فهیم و پرشور تیم پدیده خراسان می رساند در پی جلسه‌ای که صبح امروز با حضور مدیران باشگاه پدیده خراسان و علیرضا مرزبان برگزار شد هر دو طرف به این نتیجه رسیدند که همکاری خود را با یکدیگر ادامه ندهند..

به گزارش سایت رسمی باشگاه پدیده خراسان؛ در جلسه‌ای که امروز (دوشنبه) بین مسئولان باشگاه پدیده و علیرضا مرزبان  برگزار شد، دو طرف به این نتیجه رسیدند که همکاری خود را ادامه ندهند.

بر این اساس باشگاه ورزشی پدیده خراسان متن زیر را منتشر کرد:

بسمه تعالی

به اطلاع هواداران فهیم و پرشور تیم پدیده خراسان می رساند در پی جلسه‌ای که صبح امروز با حضور مدیران باشگاه پدیده خراسان و  علیرضا مرزبان برگزار شد هر دو طرف به این نتیجه رسیدند که همکاری خود را با یکدیگر ادامه ندهند.

باشگاه پدیده خراسان بر خود لازم می داند از تلاش های ارزنده جناب آقای علیرضا مرزبان در طول ۲ سال فعالیت مثمر ثمرشان در این تیم کمال تشکر و قدردانی را داشه باشد و برای این مربی ارزنده در ادامه فعالیت فوتبالیشان آرزوی موفقیت و به ورزی را داشته باشد.

 همچنین در پی جدایی علیرضا مرزبان از باشگاه پدیده خراسان وی با انتشار متنی از هواداران فوتبال در خراسان خداحافظی کرد. در این متن آمده است:

به نام خالق مهربانی ها

مردم عزیز و مهربان خراسان و هواداران با شخصیت و محبوب پدیده

۲ سال بود که افتخار آن را داشتم تا در کنار شما باشم و حال زمان آن فرا رسیده است تا خداحافظ بگویم.

با تشکر فراوان و آرزوی موفقیت برای مدیران و سلامتی برای بازیکنان عزیزم و آرزوی سعادت برای شما مردم عزیز خراسان با شماخداحافظی می‌کنم.

من در این مدت همواره خود را یک مشهدی و خراسانی می‌دانستم وخواهم دانست و به عشق و شوق شما در ابن تیم فعالیت خودم را آغاز کردم و همیشه به یاد شما خواهم بود.

امیدوارم تیم پدیده خراسان همواره در فوتبال ایران بدرخشد و این شایستگی را داشته باشد که شما هواداران همواره در کنارش باشید.

اخبار ورزشی - تابناک

 


ویدیو مرتبط :
مصاحبه مرزبان و ایراندوست بعد از بازی پدیده و ملوان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مرزبان در آستانه جدایی از پدیده


به نظر می‌رسد جدایی سرمربی تیم فوتبال پدیده از این تیم قطعی شده و به زودی سرمربی سابق سیاه جامگان جانشین او خواهد شد.

خبرگزاری فارس: از مشهد خبر می‌رسد که احتمال تغییر و تحول بر روی نیمکت تیم فوتبال پدیده خراسان وجود دارد و به نظر می‌رسد شاهد تغییر در کادر فنی این تیم خواهیم بود.

میان علیرضا مرزبان و باشگاه پدیده خراسان شکاف زیادی رخ داده و طرفین بر سر مسائل گوناگون با یکدیگر اختلاف نظر دارند که جدیدترین آن مسئله عقد قرارداد با هولگرفاخ مربی آلمانی مد نظر مرزبان برای پیوستن به پدیده است.

پایان لیگ چهاردهم بود که مرزبان اعلام کرد قصد ماندن در پدیده را ندارد و می‌خواهد به سایر پیشنهادهایش فکر کند اما بعد از جلسه‌ای که دو هفته پیش با مسئولان باشگاه پدیده برگزار کرد به این نتیجه رسید که لیگ پازندهم را هم با پدیده آغاز کند.

این در حالی است که مرزبان و مسئولان باشگاه پدیده اختلاف‌نظرهای زیادی داشتند و حالا مسئله عقد قرارداد با هولگرفاخ هم به این اختلاف نظرها اضافه شده است. قرار بود فاخ پس از حضور در مشهد با مسئولان باشگاه پدیده مذاکره کند و در تمرینات پدیده هم حاضر شود اما در حالی که روز گذشته خبرنگاران زیادی در تمرین پدیده حاضر بودند تا فاخ را ببینند نه تنها فاخ در تمرین حاضر نشد بلکه خود مرزبان هم به تمرین نیامد تا شایعه ناراحتی وی منتشر شود.

البته به نظر می‌رسد مرزبان به دلیل دریافت پیشنهاد دیگری از یکی از تیم‌های لیگ برتری قصد جدایی از پدیده را دارد و این مسئله هم بهانه‌ای شده تا او از این تیم جدا شود اما قابل توجه اینجاست که مرزبان حتی نگذاشت فاخ به مذاکره‌ با مسئولان باشگاه پدیده بپردازد.

در این میان به نظر می‌رسد که جدایی مرزبان از پدیده قطعی است آن هم در حالی که وی هم اکنون با مسئولان باشگاه پدیده در جلسه است، از طرف دیگر صحبت از رضا مهاجری سرمربی سابق سیاه جامگان خراسان می‌شود که وی قرار است به عنوان جانشین مرزبان در پدیده انتخاب شود.