ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

متن نامه تهدیدآمیز فدراسیون جهانی جودو/ جودو در آستانه تعلیق



متن نامه تهدیدآمیز فدراسیون جهانی جودو/ایران تا 12 بهمن برای رهایی از تعلیق فرصت دارد

مسئولان فدراسیون جهانی جودو نامه‌ای به فدراسیون ایران ارسال کرده‌اند تا هر چه زودتر برای جلوگیری از رفع تعلیق همیشگی این رشته راه حل مناسب ارائه کنند.

به گزارش فارس، متن نامه فدراسیون جهانی جودو به فدراسیون ایران به شرح زیر است:

پیش از این به صورت ایمیل ما به شما یک نامه مهم ارسال کردیم، اما تا کنون هیچ پاسخی از سوی شما دریافت نکر‌ده‌ایم. با توجه به شرایط فعلی می‌خواهیم نسبت به تعیین تاریخ یک مجمع عمومی جدید برای تنظیم اساس نامه و برگزاری انتخابات با حضور ناظران از سوی فدراسیون جهانی جودو انجام شود.

برای انجام چنین کاری شما تا اول فوریه(12 بهمن) فرصت دارید. چنانچه همکاری انجام نشود و راه حل مناسب ارائه نگردد فدراسیون جودوی ایران برای همیشه تعلیق خواهد شد.

ماریوس ویز، رئیس فدراسیون جهانی جودو

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب


ویدیو مرتبط :
فیلم گلچین مسابقات منتشر شده توسط فدراسیون جهانی جودو

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فدراسیون جهانی روئینگ هم ایران را تهدید به تعلیق کرد



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

فدراسیون جهانی روئینگ هم ایران را تهدید به تعلیق کرد

خبرگزاری فارس: پس از فدراسیون جهانی کانوئینگ، رئیس فدراسیون جهانی روئینگ نیز با  پس از برکناری احمد دنیامالی از ریاست فدراسیون قایقرانی رئیس جهانی فدراسیون کانوئینگ خواستار دلیل برکناری از سوی وزارت ورزش شد و تا تاریخ 16 خرداد در این باره به ایران فرصت داد. همچنین شورای بین المللی المپیک نیز با ارسال نامه به کمیته ملی ایران خواستار دلایل برکناری شد.

امروز هم فدارسیون جهانی روئینگ در نامه‌ای خطاب به علی‌آبادی و افشارزاده رئیس و دبیرکل کمیته ملی المپیک،‌ فدراسیون قایقرانی ایران را تهدید به تعلیق کرد.

 

متن نامه رئیس فدراسیون جهانی روئینگ به شرح زیر است:

با سلام

به ما خبر رسیده رئیس فدراسیون قایقرانی ایران آقای احمد دنیامالی با دخالت دولت از پست خود برکنار شده است. آقای دنیامالی فرد با انرژی و فعال در روئینگ ایران بوده و با توجه به اینکه ایشان برای اولین بار ورزش المپیکی روئینگ را به ایران معرفی کرده و به خاطر همه دستاوردهایش در این رشته  از آن زمان در سطح جهانی شناخته شده هستند.

فدراسیون جهانی روئینگ همراه با کمیته بین المللی المپیک و فدراسیون کانو متعهد به رعایت اصول و ارزش هایی هستند که حاکم بر سازمان های ورزشی که عضو جنبش المپیک هستند، است. ریاست فدراسیون های ملی باید به دست افرادی باشد که از میان افراد فعال در این رشته به صورت مستقل و آزاد انتخاب شده اند که این از اصول زیر بنایی مدیریت در ورزش است.

اگر این مشکل حل نشود فدراسیون جهانی روئینگ این حق را برای خویش قایل است که فدراسیون قایقرانی ایران را تعلیق کند که می تواند شرکت پارو زنان ایرانی را در المپیک لندن با مشکل روبرو کند.

لطفا ما را حداکثر تا 15 ژوئن (26خرداد) از آخرین وضعیت مطلع سازید و توضیح دهید که آیا مذاکراتی با مقامات دولتی برای برگرداندن اوضاع به وضعیت قبلی انجام داده اید.

با احترام

دنیس ازوالد رئیس فدراسیون روینگ جهانی

مت اسمیت دبیرکل فدراسیون جهانی روئینگ/فارس