ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

متن تفاهمنامه سه جانبه فدراسیون فوتبال، وزارت ورزش و "کی‌روش "



اخبار,اخبار ورزشی ,کارلوس کی‌روش

بین وزارت ورزش و جوانان، کارلوس کی‌روش و فدراسیون فوتبال تفاهمنامه‌ای سه‌جانبه به امضا رسید.

 در جلسه امروز علی کفاشیان، کارلوس کی‌روش و رضا حسنی‌خو توافق شد حمایت کامل از سرمربی تیم ملی صورت بگیرد تا تیم ملی بتواند شرایط خوبی برای راهیابی به جام جهانی 2018 داشته باشد.

 

اخبار,اخبار ورزشی ,کارلوس کی‌روش


در پایان این جلسه تفاهمنامه‌ای امضا شد که به شرح زیر است:
1- مقرر شد سرمربی تیم ملی طبق توافقی فی‌مابین به وظایف خود عمل کند.

2- برنامه‌های تیم ملی باید با شرایط و امکانات موجود برگزار و به سازمان‌های مربوطه ارائه شود.

3- فدراسیون فوتبال موظف است نسبت به شرایط موجود امکانات و ملزومات لازم را برای تیم ملی فراهم کند.

همچنین با توجه به سال همدلی و همزبانی دولت و ملت همه موظف به حمایت از سرمربی تیم ملی هستند و بخش مدیریت فدراسیون فوتبال باید به صورت کامل این موضوع را مدیریت کند.

 

اخبار ورزشی - تسنیم

 


ویدیو مرتبط :
#27 چرا به AMP نیاز داریم؟

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اولین واکنش رسمی وزارت ورزش به صحبت‌های مرد پرتغالی: فدراسیون فوتبال مشکلات کی‌روش را مدیریت کند/ مشکلی با او نداریم



اخبار ورزشی,خبر های ورزشی,کی‌روش

رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان در واکنش به صحبت های دیروز سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: هر آنچه در توان‌ وزارت ورزش بوده برای کی‌روش انجام دادیم و بعد از این هم با حمایت از او شرایط صعود تیم ملی فوتبال به جام‌جهانی 2018 روسیه را فراهم می‌کنیم.

به گزارش آنا، دیروز در پایان بازی پرسپولیس و فولاد خوزستان که با برتری سرخ‌های پایتخت به پایان رسید کارلوس کی‌روش در جمع خبرنگاران اعلام کرد امروز برگه استعفای خود از تیم ملی فوتبال را به تاریخ یازدهم اردیبهشت در اختیار علی کفاشیان قرار می‌دهد.

سرمربی تیم ملی درباره اینکه به چه دلیل این کار را انجام می‌دهد هم عنوان کرد که این تصمیم برای کمک به کفاشیان است چرا که اگر او، وی را اخراج کند مردم و بازیکنان علیه‌اش خواهند بود و اگر مرا نگه دارد اسدی، رییسش و گروهی که با اسدی هستند به مخالفت با ایشان خواهند پرداخت که این موضوع مشکل بزرگی برای رییس فدراسیون خواهد بود.

در همین رابطه با مازیار ناظمی رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان، گفتگویی انجام دادیم. وی در‌این‌باره به خبرنگار آنا، اظهارداشت: «اگر سرمربی محترم تیم ملی فوتبال چنین حرفی را زده‌ است،این موضوع کجایش به وزارت ورزش ارتباط دارد. کی‌روش نظر خودش را بیان کرده است.

 

ما هیچ مشکلی با او نداریم. این موضوع مربوط به فدراسیون فوتبال است. چنین مباحثی نباید در رسانه‌ها عنوان شود و باعث ناراحتی و نگرانی مردم فوتبال‌دوست کشور شود.»

وی ادامه داد: «کی‌روش شناخت بسیار خوبی در سال‌های اخیر از فوتبال ما به دست آورده‌ است، بنابراین بهترین گزینه برای هدایت فوتبال ماست. معتقدم نباید بگذاریم کی‌روش از تیم ملی جدا شود.

 

باید بنشینیم و مشکلات او را حل کنیم. باید به او کمک کنیم. ما هر آنچه در اختیار وزارت ورزش بوده را انجام دادیم و به کی‌روش در حد توان‌مان کمک کردیم. بعد از این هم کمک می‌کنیم چرا که کی‌روش توانایی آن را دارد تا تیم ملی را به جام جهانی 2018 روسیه ببرد. امیدوارم فدراسیون فوتبال به درستی مشکلات کی‌روش را مدیریت کند.»

اخبار ورزشی - آنا