ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

متن استعفای فتح‌الله‌زاده از مدیرعاملی استقلال+عکس



متن استعفای فتح‌الله‌زاده از مدیرعاملی استقلال+عکس

علی فتح‌الله‌زاده از مدیرعاملی باشگاه استقلال تهران کناره‌گیری کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس، علی فتح‌الله‌زاده طی نامه‌ای به هیئت مدیره این باشگاه استعفای خود را اعلام کرد.

 

متن استعفای فتح‌الله‌زاده از مدیرعاملی استقلال

متن استعفای مدیرعامل باشگاه استقلال که روی خروجی سایت این باشگاه قرار گرفته به شرح زیر است:

باسمه تعالی

با سلام و احترام

ضمن تقدیر و قدرشناسی از حضرت عالی نسبت به این جانب و تشکر از اعضای هیئت مدیره، معاونین و کلیه پرسنل زحمتکش، کادر فنی و به خصوص تلاش مجدانه قلعه‌نویی، بازیکنان باغیرت و همچنین هواداران عزیز و باوفای استقلال قهرمان، با عنایت به توافقات فی‌مابین در حداقل زمان ممکن و توقعات بیش از حد از اینجانب و با توجه به فرارسیدن فصل نقل و انتقالات و اینکه استقلال عزیز از رقابت با سایر رقبا عقب نماند، استعفای خود را اعلام می‌نمایم.

علی فتح‌الله‌زاده

رونوشت به دوست بسیار عزیزم مقداد نجف نژاد

فارس

 

 


ویدیو مرتبط :
پشت پرده استعفای فتح الله زاده!!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فتح الله زاده رسما از سمت مدیرعاملی باشگاه استقلال استعفا داد



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

در نامه ای به وزیر ورزش/

کناره گیری فتح الله زاده از مدیرعاملی استقلال

علی فتح الله زاده که مدیریت عامل باشگاه استقلال تهران را بر عهده داشت، در نامه ای خطاب به وزیر ورزش و جوانان، به طور رسمی استعفا کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی مشرق، علی فتح الله زاده که در فصل گذشته مدیریت عامل باشگاه استقلال تهران را برعهده داشت، در نامه ای که برای محمد عباسی، وزیر ورزش و جوانان ارسال کرد، به صورت رسمی کناره گیری خود را از این سمت اعلام کرد.

این اتفاق در حالی روی داد که از مدت ها قبل شائبه هایی در مورد تغییرات در راس این باشگاه پرطرفدار به گوش می رسید. در این بین، اظهارات رسولی نژاد (عضو هیئت مدیره استقلال و معاون وزیر ورزش) در کوران دیدارهای هفته های پایانی مبنی بر تحولات در راس این مجموعه، موجب ایجاد حواشی زیادی شده و این تیم را با مشکلات متعددی مواجه کرده بود.

فتح الله زاده در حالی از این باشگاه جدا می شود که استقلال در این فصل توانست عنوان نخست جام حذفی را از آن خود کند. این تیم آبی پوش در لیگ برتر نیز بر سکوی سوم ایستاد و در روز آخر، از رسیدن به جام قهرمانی باز ماند. این تیم در دیدار حذفی لیگ قهرمانان آسیا در مصاف با سپاهان اصفهان (قهرمان این دور لیگ برتر و تنها تیم ایرانی باقی مانده در رقابت های قاره ای) شکست را در فولاد شهر پذیرا شد.

در روزهای اخیر، ورزش کشور شاهد تغییر در برخی بخش های خود نیز بود که با شگفتی کارشناسان و دلسوزان مواجه شده بود. اکنون، به نظر می رسد این تیم پرهوادار نیز با تحولاتی این چنینی مواجه است./مشرق نیوز