ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

متلک مورینیو به کلوپ قبل از بازی امروز



اخبار,اخبار ورزشی,مورینیو

در شرایطی که گفته می شود دیدارمقابل لیورپول آخرین فرصت مورینیو برای سر و سامان دادن به وضعیت تیم است، این مربی حاضر به ارائه توضیحات زیادی در این خصوص و یا صحبت های احتمالی با مالک باشگاه نشد. سرمربی چلسی مصاحبه همتای آلمانی اش در لیورپول را با جملاتی کنایه آمیز جواب داد. مورینیو حضور یورگن کلوپ را به جای برندان راجرز در لیورپول به آن صورت باعث به وجود آمدن تغییر نمی داند. مورینیو در کنفرانس مطبوعاتی خود چنین جواب داد.

متلک مورینیو به کلوپ قبل از بازی امروز
 
وضعیت پدرو و دیگو کوستا؟
 منتظر می مانیم. کمی امیدوارم و اگر اینطور نبود آن ها را با خود برای آخرین تست ها به هتل نمی آوردم.
 
دلیل تمدید قرارداد رامیرز؟!
 به عملکرد او در این فصل و بازی فردا ربط ندارد. دلیل تمدید قرارداد، کارهایی بود که او برای چلسی انجام داده است. از نظر ذهنی، او یک بازیکن در خدمت تیم است. او آماده است که روی نیمکت یا روی سکوها بنشیند یا درخط میانی، دروازه یا خط حمله و به طور کلی هر جا که تیم نیاز داشت، بازی کند.

 

رامیرز بازیکنی است که هر مربی دوست دارد با وی کار کند و خوشحالم که باشگاه این را درک کرده. همه خوشحال اند چون او یکی از معدود بازیکنانی است که شناخت خوبی از خود و ازشش دارد.
 
وضعیت هازارد؟
 به خاطر از دست دادن پنالتی نبود که از او انتقاد کردم. او در بازی قبلی همه کاری که می توانست انجام داد و مثبت بود. ادن دو ساعت بازی کرد و از عملکردش مقابل استوک هم رضایت دارم. عملکرد او مقابل دیناموکیف هم رضایتبخش بود. پیش از آن، او روی نیمکت بود چون از وضعیتش راضی نبودم و فکر می کنم آن اقدام، بهترین کار بود. خوشحالم که واکنش او مثبت بوده است.
 
   لیورپول، برندان راجرز و یورگن کلوپ
 آن ها تیم خوبی بودند و هستند. بازیکنان خوبی داشتند و دارند. مربی خوبی داشتند و مربی خوبی دارند. وضعیت همان است. به دلیل رویکردهای تاکتیکی، آن ها تفاوت هایی دارند اما این ذات بازی است. شما در مورد دو مربی بزرگ (راجرز و کلوپ) حرف می زنید و فکر می کنید.

 

وقتی مربی بزرگی را با مربی بزرگی دیگر جایگزین می کنید، سطح را بالا می برید. در مورد یورگن باید بگویم که ما دوستان نزدیکی نیستیم چون فوتبال این اجازه را به ما نمی دهد اما او را به عنوان شخصی که دوست دارم، می شناسم.

 

رابطه خوبی داریم و به عنوان یک مربی عملکرد او - اگر فصل قبل را فراموش کنیم- نشان دهنده کیفیت او است. او را به عنوان یکی از بزرگترین مربیان اروپا می شناسم.
 
   سهمیه لیگ قهرمانان
 چلسی باشگاه بزرگی است. این باشگاه را شخصا انتخاب کردم. لیورپول هم باشگاه بزرگی است. من یونایتد هم باشگاه بسیار بزرگی است.

 

همراه با احترام به شیوه خود با این باشگاه زندگی کرده ام. فصل قبل لیورپول به جامی نرسید و سهمیه مسابقات اروپایی را به دست نیاورد اما هنوز باشگاه بزرگی است.

 

دو سال پیش یونایتد به اروپا راه پیدا نکرد و حتی سهمیه لیگ اروپا را به دست نیاورد و جامی نیز هم، اما هنوز یک غول در انگلستان است. این فوتبال است. نمی توانم قولی در زمینه صعود به لیگ قهرمانان بدهم.
 
احتمال بازگرداندن دروگبا در ژانویه با وجود رکورد 12 گل در 12 بازی؟
 از من می خواهید که MLS را با لیگ برتر مقایسه کنم؟
 
   درباره شکایت اوا کارنیرو چه می گویید؟!
 هنوز کاغذی به دست من نرسیده و آن را در حد ادعای یک فرد در نظر می گیرم. خوشبینی یا بدبینی خاصی در این زمینه ندارم. منتظرم.
 
   آیا اخیرا با آبراموویچ صحبت کرده اید؟
 مجبور نیستم به این سوال پاسخ بدهم.
 
 آیا بازی فردا، محکوم به برد هستید؟
 در دوران ورزشی ام همیشه محکوم به برد بوده ام. همیشه نبرده ام اما همیشه واقعا قصد بردن داشته ام.
 
دلیل افت تیم ؟
 اگر مطبوعات را مطالعه کرده باشید دلیل آن را خواهید فهمید. نظرمن مهم نیست چون شیوه ای که شما از آن صحبت می کنید حقیقت واقعی است و جایی برای بحث در مورد آن نیست. حقیقت همان است که شماها می گویید.
 
   با این وضعیت چطور برخورد می کنید؟
 با کار کردن.
 
  یورگن کلوپ خود را آقای معمولی خطاب کرده.
 چرا باید به این موضوع بخندم؟
 
   آیا این بازی، دیداری بخصوص است؟
 هر بازی که پیش رو است، دیداری است که می خواهم تن به آن بدهم و تغییری وجود ندارد.
 
  آیا بابت حضور کریستین بنتکه در خط حمله لیورپول نگران هستید؟
 در مورد بازیکنان حریف حرف نمی زنم.

اخبار ورزشی - تابناک


ویدیو مرتبط :
صحبت های مورینیو و کلوپ قبل از بازی امروز

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

144 گل در 50 بازی؛ رکورد شکنی های پی در پی مورینیو در رئال



 

144 گل در 50 بازی؛ رکورد شکنی های پی در پی مورینیو در رئال

 

رئال با پیروزی درمستایا توانست به یازدهمین برد پی در پی اش دست یابد.

رئال مورینیو در اوج است. آنها این روزها روی غلتک موفقیت هستند. رئال می برد و مورینیو به دنبال ثبت رکوردهای پی در پی و در نهایت بالای سر بردن جام قهرمانی با این تیم است. شنبه شب و با پیروزی رئال مادرید در مستایا، رئال توانست به یازدهمین پیروزی پی در پی اش دست یابد که این بهترین رکورد در کارنامه مربیگری مورینیو هم هست

این طور به نظر می رسد که آقای خاص از افتخار آفرینی با تیم هایی که هدایتشان را برعهده دارد خسته نشده است ولی او توانسته تا بارئال به افتخاراتی برسد که پیش از آن قادر به دست یابی به آنها نبوده و آمار و ارقامی را بهتر از آمار و ارقام تیم های سابقش کسب کرده است.

اکنون 8 بازی پیاپی است که رئال مورینیو در لالیگا به پیروزی رسیده و عملکرد رئال در بازی های خارج از خانه به مراتب بهتر از بارساست. رئال بهترین تیم حاضر در لالیگا در بازی های خارج از خانه است و در خارج از خانه به 5 برد دست یافته و این در حالی است که بارسلونا در بازی های خارج از خانه اش در لالیگا تنها 2برد کسب کرده است.

رئال با پیروزی در دیدار شنبه شب مستایا توانست به یازدهمین برد متوالی اش دست یابد تا مورینیو با بهترین رکورد گواردیولا در بارسلونا برابری کند. آقای خاص برای پیشی گرفتن از مورینیو به یک برد دیگر نیاز دارد، بردی که می تواند شنبه آینده و در دربی برنابئو از راه برسد.

رئال سربلند از مستایا بیرون آمد و این در حالی بود که این دیدار یکی از سخت ترین و پیچیده ترین بازی های تیمش از زمانی که مورینیو به اسپانیا آمده به پیروزی رسید. این درحالی است که بازیکنان والنسیا تا آخرین نفس برای کسب امتیاز تلاش می کردند.

مورینیو نتوانست پنجاهمین حضورش در رقابت های لالیگا را در برنابئو جشن بگیرد. چرا که این بازی در مستایا برگزار شد.

آمار و ارقام او در رئال بی نظیر است. او با کسب 39 برد در 50 بازی برروی نیمکت رئال با رکورد میگل مونیس برابری کرد (و از رکورد 36 برد گواردیولا در 50 حضورش برروی نیمکت بارسا در لالیگا) پیشی گرفت. هیچ تیمی نتوانسته در 50 بازی لالیگا بیشتر از تیم مورینیو گلزنی کند: 144 گل!