ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

متئو: هر وقت بخواهم سیگار می‌کشم!


مدافع جدید تیم فوتبال بارسلونا معتقد است ملاک ارزیابی او عملکردش در زمین بازی است نه مسائلی حاشیه‌ای مانند سیگار کشیدن.

تسنیم: ژرمی متئو، مدافع فرانسوی جدید بارسلونا که به تازگی از والنسیا به جمع کاتالان‌ها ملحق شده از عادت سیگار کشیدن خود دفاع کرد و با بیان اینکه محدودیتی برای سیگار کشیدن قائل نیست، ریسک مجازات از سوی کاتالان‌ها به خاطر اظهارنظر جنجالی‌اش را به جان خرید.

مدافع 30 ساله‌ای که خریدش 20 میلیون یورو خرج روی دست بارسلونا گذاشته و قرار است جای خالی کارلس پویول را برای کاتالان‌ها پر کند، در پاسخ به انتقادات گروهی از رسانه‌ها که پرداخت چنین رقمی را برای او زیاد دانسته‌اند و همچنین طعنه‌هایی که در شبکه‌های اجتماعی به او به خاطر سیگاری بودنش زده شده به نشریه مارکا گفت: من زیاد سیگار نمی‌کشم اما هر وقت که بخواهم این کار را می‌کنم. این یک مسئله شخصی است.

متئو افزود: آنچه اهمیتی واقعی دارد، چیزی است که در زمین بازی رخ می‌دهد و مردم فراموش می‌کنند که من هم می‌دَوم. من چیزی را می‌خواهم که به صلاح تیم است و اهدافم فراتر از رسیدن به منافع شخصی است.

اظهارنظر جنجالی متئو در خصوص سیگار کشیدن خود ممکن است عواقبی همچون جریمه از سوی مسئولان باشگاه بارسلونا را در پی داشته باشد به خصوص که این باشگاه سال گذشته در اقدامی نمادین اعلام آمادگی خود را برای همکاری با اتحادیه فوتبال اروپا برای به راه انداختن کارگروه مبارزه با سیگار اعلام کرد هرچند نیوکمپ اکنون به عنوان ورزشگاهی شناخته می‌شود که در آن سیگار کشیدن آزاد است.


ویدیو مرتبط :
دم افطار برایت چه بخواهم

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

علی جنتی: سیگار هم نمی‌کشم!


علی جنتی در حاشیه‌ی مراسم افتتاح نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها وقتی با پرسش یک خبرنگار درباره‌ی مواد مخدر مواجه شد، در حالت شوخی و جدی گفت: من از این چیزها سردر نمی‌آورم؛ من سیگار هم نمی‌کشم!

خبرگزاری ایسنا: علی جنتی در حاشیه‌ی مراسم افتتاح نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها وقتی با پرسش یک خبرنگار درباره‌ی مواد مخدر مواجه شد، در حالت شوخی و جدی گفت: من از این چیزها سردر نمی‌آورم؛ من سیگار هم نمی‌کشم!

 علی جنتی - وزیر فرهنگ وارشاد اسلامی - در حاشیه‌ی مراسم افتتاح نمایشگاه مطبوعات در پاسخ به پرسش خبرنگاری که از او درباره‌ی ارتباط وزارت ارشاد و ستاد مبارزه مواد مخدر سوال می‌کرد، گفت: این سوالات را نباید از من بپرسید. من که ازمواد مخدر سر در نمی‌آورم. من سیگار هم نمی‌کشم.

جنتی همچنین در پاسخ به پرسش خبرنگاری که درباره وضعیت مجوز کتاب «کلنل» اثر محمود دولت‌آبادی که مدت‌ها منتظر دریافت مجوز نشر از سوی اداره کتاب است سوال کرد و پرسید که آیا اگر آقای دولت‌آبادی هان‌طور که امروز اعلام کرده برای دریافت مجوز کتابش به شما مراجعه کند، مجوز کتاب او را می‌دهید، گفت:‌ از من که نباید مجوز بگیرد، از حوزه‌ی کتاب ما باید مجوزدریافت کند. من هم در جریان آخرین وضعیت این کتاب نیستم.

جنتی در ادامه درباره انتخاب سخنگوی برای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت:‌ حسین نوش‌آبادی که معاون حقوقی و امور مجلس و استان‌های وزارتخانه است به‌عنوان سخنگوی وزارت خانه تعیین شده واز همین هفته برنامه می‌گذارد تا نمایندگان مطبوعات و رسانه‌ها در آن شرکت کنند.

او درباره دلیل انتخاب سخنگو توضیح داد: احساس کردیم این نیاز وجود دارد که به‌صورت هفتگی یا دو هفته یک بار مجموعه فعالیت‌های وزارت ارشاد در حوزه‌های مختلف بیان شود و خبرنگاران بتوانند همه سوالاتشان را سر صبر بپرسند و پاسخ بگیرند و موارد لازم به عرض مردم برسد و رسانه‌ها سوالاتی که دارند از سخنگوی وزارتخانه بپرسند.

جنتی همچنین درباره ویژگی‌های نخستین نمایشگاه مطبوعات دولت یازدهم گفت: امسال رسانه‌ها حضور بیشتر و فعال‌تری در این نمایشگاه دارند. رسانه‌های استانی همه در نمایشگاه شرکت کرده‌اند. مجموعه شرکت‌کنندگان در تقسیم‌بندی و موضوع‌های مختلف فعالیت می‌کنند؛ از جمله رسانه‌های حوزه دین و خبرگزاری‌ها و موسسات رسانه ای و ... به صورت تفکیک شده در نمایشگاه حضور دارند که این امر دسترسی به آنها را راحت‌تر کرده است.

او افزود: از نظر شکل کار و غرفه‌بندی و ظاهر غرفه‌ها نیز با توجه به تجربه‌ای که اصحاب رسانه درگذشته کسب کرده‌اند، دکورشان را زیباتر تهیه کرده‌اند . امیدواریم این نمایشگاه بتواند تماشاگران، اهل مطالعه واهل نظر بیشتری را جلب کند.