ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

مبلغ پیشنهادی پرسپولیس به برانکو



اخبار,اخبارورزشی, فوتبال ایران

باشگاه پرسپولیس به برانکو ایوانکوویچ پیشنهاد قرارداد یک سال و نیمه داده است.

به گزارش جام نیوز، در حالی که هر  لحظه اخبار جدیدی درباره کادر فنی پرسپولیس منتشر می شود، آخرین خبرها از حکایت از آن دارد که برانکو ایوانکوویچ تا ظهر امروز پاسخ پیشنهاد عقد قرارداد یک سال و نیمه را به باشگاه پرسپولیس خواهد داد.

پیشنهاد باشگاه پرسپولیس برای برانکو، 700 هزار دلار است. یکی از مشکلات بزرگ برانکو برای حضور در ایران، مالیات پرداخت نشده سرمربی سابق تیم ملی فوتبال  است.

 گفته می شود در صورتی که برانکو پاسخ منفی به باشگاه پرسپولیس بدهد، مسئولان این باشگاه سراغ افشین قطبی می روند که در حال حاضر در دبی به سر می برد. پیشنهاد باشگاه پرسپولیس به قطبی، عقد قرارداد 4 ماهه خواهد بود.


  اخبار ورزشی  -  جام نیوز 


ویدیو مرتبط :
برانکو در راه پرسپولیس

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

كریمی: هیچ پیشنهادی ندارم، حتی از پرسپولیس!/ شاید به فکر خرید بازیکنان جدید هستند



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

كریمی: هیچ پیشنهادی ندارم، حتی از پرسپولیس!/ شاید به فکر خرید بازیکنان جدید هستند

من هم مثل تمام بازیکنانی که قراردادشان تمام می‌شود این اجازه را دارم که اگر پیشنهادی رسمی دریافت کردم به آن فکر کنم.

سایت گل- در حالی كه شایعه قرارداد كریمی با الاهلی امارات به شدت در شهر پیچیده، كاپیتان پرسپولیس می‌گوید: «هیچ پیشنهادی ندارم.» نكته این‌جاست كه طبق ادعای كریمی، او نه‌تنها از باشگاه اماراتی كه از باشگاه پرسپولیس هم هیچ پیشنهادی برای تمدید قرارداد نداشته‌ است!

علی کریمی در گفت‌وگو با سایت شخصی‌اش اظهار داشت: از روزی که به امارات آمدیم بعضی از رسانه‌ها مطالبی را از قول من مطرح کردند که صحت ندارد. من هیچ پیشنهادی ندارم و تا این لحظه هم باشگاه هیچ صحبت رسمی با من در این خصوص نداشته و شاید بیشتر به فکر خرید بازیکنان جدید هستند. من واقعا نمی‌دانم این شایعات را چه کسانی مطرح می‌کنند، در حالی که سایت باشگاه که  موثق‌ترین منبع برای هواداران است تمام اخبار مربوط به تیم را در اختیار این عزیزان قرار می‌دهد. شاید هم شایعه سازان دوست ندارند من در پرسپولیس بمانم.

کریمی تاکید کرد: به هرحال این حق طبیعی باشگاه است که براساس تفکرات خود بازیکن جذب کند و من هم مثل تمام بازیکنانی که قراردادشان تمام می‌شود این اجازه را دارم که اگر پیشنهادی رسمی دریافت کردم به آن فکر کنم.

وی تصریح کرد: در حال حاضر باید به بازی با الاتحاد فکر کنیم تا با پیروزی در این مرحله ضمن شاد کردن دل هواداران، در بین هشت تیم برترآسیا قرار گیریم./گل