ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

مبلغ قرارداد بازیكنان استقلال هم افشا شد + جدول




اخبار ورزشی - مبلغ قرارداد بازیكنان استقلال هم افشا شد + جدول

جمع كل قرارداد بازیكنان استقلال در فصل 92-91، نزدیك به 13 میلیارد تومان درج شده است كه از این میزان نزدیك به 9 میلیاردش پرداخت شده است.

به گزارش جام نیوز، چند روزی از افشای ریزهزینه بازیكنان باشگاه پرسپولیس نگذشته است. لیستی كه نشان می‌دهد برخلاف اظهارنظرها، بازیكنان پرسپولیس رقم‌هایی بسیار خوبی هم دریافت كرده‌اند.

وضعیت در باشگاه استقلال البته چندان متفاوت نیست. رقم پرداختی فصل گذشته باشگاه استقلال نشان می‌دهد كه بازیكنان استقلال در فصل گذشته هم رقم‌های درشتی دریافت كردند كه البته در این لیست نامی از مربیان نیست.

جمع كل قرارداد بازیكنان استقلال در فصل 92-91، نزدیك به 13 میلیارد تومان درج شده است كه از این میزان نزدیك به 9 میلیاردش پرداخت شده و چهار میلیاردش هم باقی مانده است.

نكته جالب اینجاست كه رقم قراردادهای بازیكنان استقلال در سال 91-90 هم نزدیك به پنج میلیارد نوشته شده كه نزدیك به دو میلیاردش هم پرداخت نشده است!

مشخص نیست می‌توان به این اعداد اعتماد كرد یا نه ولی مطمئنا سندی مهم از باشگاهی است كه معمولا رقم‌های قرارداد را افشا نمی‌كند. نكته دیگر در قرارداد این است كه مالیات برخی بازیكنان پرداخت شده و برخی دیگر هم گویا به‌عهده خودشان است.

 به‌نظر می‌رسد تاریخ تنظیم گزارش حسابرسی مالی باشگاه استقلال، نهم خرداد سال گذشته باشد. در این گزارش چهار پرداخت میلیاردی دیده می‌شود.

سیدمهدی رحمتی، جواد نكونام، مجتبی جباری و خسرو حیدری، چهار بازیكن میلیاردی باشگاه استقلال بودند. بازیكنانی نظیر پژمان منتظری، سیاوش اكبرپور و فرهاد مجیدی هم در رده‌های بعدی قرار دارند.


سیدمهدی رحمتی با قیمت 11 میلیارد ریال، جواد نكونام 20 میلیاردی، مجتبی جباری 11 میلیاردی و خسرو حیدری 10 و نیم میلیارد ریالی شاخص‌ترین‌ها بودند. رحمتی در فصل گذشته از باشگاه استقلال رقم 513 میلیون تومان را ثبت كرده بود.

خسرو حیدری هم 640 میلیون تومان گرفته بود. رقم قرارداد فرهاد مجیدی 500 میلیون ثبت شده است. كمترین رقم قرارداد هم متعلق به "سعید لامعی رامندی" با رقم پنج میلیون تومان است. با بازیكنانی نظیر سیدحسین حسینی و مهران قاسمی هم قرارداد 90 و 80 میلیون تومانی امضا شده است.

حنیف عمران‌زاده 620 میلیون تومان قرارداد داشته است كه مبلغ قرارداد فصل گذشته‌‌اش 470 میلیون تومان ثبت شده است. جالب اینجاست كه حنیف نزدیك به 150 میلیون تومان اضافه از باشگاه دریافت كرده بود. قرارداد سیاوش اكبرپور هم 700 میلیون تومان درج شده است و آرش برهانی هم 540 میلیون تومان قرارداد بسته است.


اخبار,اخبار ورزشی,قراردادهای بازیكنان استقلال

اخبار ورزشی - جام نیوز


ویدیو مرتبط :
مبلغ قرارداد تونی اولیویرا با تراکتورسازی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مبلغ قرارداد سرمربی جدید و بازیكنان پدیده اعلام شد ؛ جدول




 اخبار ورزشی - عنایتی گران ترین بازیكن مشهدی ها؛
مبلغ قرارداد سرمربی جدید و بازیكنان پدیده اعلام شد ؛ جدول

پس از انتخاب سرمربی جدید پدیده، این باشگاه لیست کادر فنی و بازیکنانی که تاکنون برای حضور در لیگ برتر به توافق رسیده اند به همراه مبلغ قراردادشان را اعلام کرد.

به گزارش  جام نیوز، باشگاه پدیده برای نخستین بار در عرصه فوتبال کشور همزمان با اعلام لیست کادر فنی و بازیکنان مبلغ قرارداد ایشان را پیش از شروع فصل به شرح ذیل منتشر کرد:

 

اخبار ,اخبار ورزشی,مبلغ قرارداد سرمربی جدید و بازیكنان پدیده

 
فتنی است باشگاه پدیده با یونس شاکری و جواد ضیغمی به توافق رسیده و در حال مذاکرات پایانی نیز می باشند.
 اخبار ورزشی - جام نیوز