ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

مبلغ عجیب پیشنهادی برای جدایی رونالدو از رئال



اخبار,اخبارورزشی,  رونالدو

 

 اخبار ورزشی - یک میلیارد یورو؛
مبلغ عجیب پیشنهادی برای جدایی رونالدو از رئال

وکیل رونالدو معتقد است شرط جدایی پیش از موعد قرارداد رونالدو، یکی از بزرگترین فوتبالیست تاریخ جهان، یک میلیارد یورو است.

به گزارش جام نیوز، به رغم شایعاتی که از احتمال بازگشت رونالدو به منچستر یونایتد به گوش می رسد، جورج مندس مدعی است که رونالدو در سن 40 سالگی از رئال مادرید بازنشسته خواهد شد و بازگشت وی به منچستر غیر ممکن است.

وی به روزنامه آ اس گفت: «به علاوه اینکه بهترین فوتبالیست تاریخ می باشد. بزرگترین ورزشکار جهان نیز می باشد. نمی توانی او را با بازیکن دیگری مقایسه کنید. رونالدو بهترین بازیکن جهان می باشد. بهترین ورزشکار جهان می باشد.»

مندس تاکید کرد رقم قید شده در قرارداد جدید رونالدو با رئال به عنوان شرط جدایی زودتر از موعد حدود 800 میلیون پوند (یک میلیارد یورو) است بنابراین هیچ باشگاهی نمی تواند بدون جلب رضایت مسئولان رئال اقدام به خرید رونالدو کند.

 مندس همچنین معتقد است که این کاپیتان پرتغالی خواهد توانست رکورد 60 گلی را در یک فصل بشکند به شرط آنکه تا سال 2015 در رئال بماند.


وی در پایان گفت: «رونالدو شایستگی دارد تا به مراتب خیلی بالاتر برسد.»

 رونالدو در این فصل از 11 بازی، 19 گل به ثمر رسانده است.

  اخبار  ورزشی - جام نیوز


ویدیو مرتبط :
پیام رونالدو برای رائول به دلیل جدایی از رئال مادرید

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

رونالدو در آستانه جدایی از رئال مادرید





اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

پس از گمانه زنی رسانه‌ها، یکی از مقامات رئال اعلام کرد

رونالدو قصد جدایی از باشگاه را دارد

خبرگزاری فارس: یکی از منابع آگاه در باشگاه رئال مادرید اعلام کرد که رونالدو قصد جدایی از باشگاه را دارد، اما هیچ‌کس علت آن را نمی‌داند.

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از ورلدگیم، مقامات باشگاه رئال مادرید در تلاش هستند تا دلیل ناراحتی رونالدو را که با صحبت‌هایی مبنی بر جدایی از باشگاه همراه بود، بفهمند.

یکی از مقامات بلندپایه رئال مادرید که نخواست نامش فاش شود، روز دوشنبه اعلام کرد که ناراحتی رونالدو عجیب است و زمان نامناسبی را برای آن انتخاب کرده است. منابع آگاه تأیید کردند که رونالدو تمایل به ترک باشگاه دارد، اما هیچ‌کس دلیل آن را نمی‌داند.

رونالدو روز یکشنبه پس از به ثمر رساندن 2 گل برای رئال مادرید مقابل گرانادا به خوشحالی نپرداخت.

وی در این باره گفت: ناراحت هستم و به همین دلیل پس از گلزنی خوشحالی نکردم. به دلیل مسائل حرفه‌ای ناراحتم و باشگاه دلایلش را می‌داند.

منابع آگاه در باشگاه اعلام کردند که رونالدو هنگام ملاقات با فلورنتینو پرز به درخواست مهاجم پرتغالی، دلایل بیشتری را بیان نکرد.

یکی از افراد مطلع در این باره گفت: همه چیز بسیار ناگهانی بود. این اتفاق قبل از 2 هفته جدایی از باشگاه برای حضور در تیم ملی و تنها چند روز پس از پیروزی مقابل بارسلونا و قهرمانی در سوپرجام رخ داد.

جرج مندس، مدیر برنامه‌های رونالدو در بیانیه‌ای اعلام کرد که می‌داند چرا این بازیکن ناراحت است، اما او نیز از توضیح بیشتر خودداری کرد.

مندس گفت: خود رونالدو باید تشخیص دهد که دلایل ناراحتی‌اش را بگوید یا نه. من از ناراحتی رونالدو متعجب نشدم.

وی ادامه داد: هرکس از رابطه‌ای که من با رونالدو دارم، باخبر باشد، می‌داند که او همیشه از حمایت همه جانبه من برخوردار است./فارس