ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

مبلغ درخواستی قوچان نژاد از پرسپولیس مشخص شد



اخبار,اخبار ورزشی,باشگاه الوکره قطر

باشگاه پرسپولیس حاضر شده به مهاجم تیم ملی 250 هزار دلار بپردازد اما قوچان نژاد 300 هزار دلار درخواست کرد.

به گزارش  جام نیوز، رضا قوچان نژاد پس از جدایی از الکویت در لیست خرید پرسپولیس قرار گرفت. وی که روز برگزاری دربی سرخابی به تهران آمد تا از نزدیک شاهد بازی پرسپولیس و استقلال باشد، اذعان کرد که به رنگ قرمز گرایش دارد و وقتی بعد از جام ملت ها از نادی الکویت جدا شد، پرسپولیسی ها برای جذب او دست به کار شدند.

 باشگاه پرسپولیس به مدیر برنامه های گوچی پیشنهاد داده با پرسپولیس در ازای دریافت 250 هزار دلار قرارداد ببندد که گوچی این پیشنهاد را رد کرده است. گویا قوچان نژاد برای پرسپولیسی شدن و بازی در این تیم تا پایان فصل جاری 300 هزار دلار درخواست کرده بود.

 گفتنی است قوچان نژاد روز گذشته با باشگاه الوکره قطر توافق کرد. مدیر برنامه های گوچی گفته بود که اولویت آنها بازی در قطر است چون پولی که قطری ها می دهند با پیشنهاد پرسپولیس قابل قیاس نیست.

 اخبار ورزشی  -  جام نیوز 


ویدیو مرتبط :
‫ازماجرای پناهنده شدن تکواندوکار معروف تیم ملی تا حضور رضا قوچان نژاد در پرسپولیس!!‬‎

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

وضعیت حضور قوچان‌نژاد در پرسپولیس مشخص شد



اخبار,اخبار ورزشی ,باشگاه پرسپولیس

 

اخبار ورزشی - قوچان نژاد به پرسپولیس نمی آید
وضعیت حضور قوچان‌نژاد در پرسپولیس مشخص شد

خبر احتمال پیوستن رضا قوچان نژاد به تیم فوتبال پرسپولیس تکذیب شد.

 محمدرضا فاضلی، مدیر برنامه های رضا قوچان نژاد با رد شایعاتی که پیرامون انتقال احتمالی "گوچی" به تیم پرسپولیس مطرح شده بود، اظهار کرد: این موضوع اصلا صحت ندارد و از انتشار چنین شایعاتی واقعا متعجب شدم. رضا تنها یک روز که جزو روزهای تعطیلی او بود دوست داشت داربی را از نزدیک تماشا کند که به استادیوم آزادی رفت و صرفا بازی دو تیم پرسپولیس و استقلال را تماشا کرد.

** قوچان نژاد به هیچ وجه الکویت را ترک نمی‌کند
وی افزود: رضا طبق قرارداد یکساله تا آخر فصل به عنوان بازیکن قرضی در تیم الکویت بازی خواهد کرد و به هیچ وجه این تیم را ترک نمی کند، ضمن اینکه اساسا موضوعی درباره انتقال او به یک تیم دیگر از جمله تیم های ایرانی مطرح نیست. بعد از اتمام این زمان با توجه به اینکه در فوتبال چیزی قابل پیش بینی نیست، شرایط را درباره ادامه فعالیت او در الکویت یا هر باشگاه دیگری می سنجیم. امیدوارم مسوولان باشگاه ها هم پیش از بیان نظراتشان درباره جذب بازیکنان در رسانه ها، با مدیر برنامه های آنها مذاکره کنند.

** دژاگه قطعا فصل آینده در العربی می ماند
فاضلی با بیان اینکه اشکان دژاگه فصل آینده قطعا در العربی بازی می کند، درباره خروج احتمالی این بازیکن از فوتبال قطر، تصریح کرد: قرارداد دژاگه با العربی طولانی مدت است و فصل بعد را هم قطعا در این باشگاه عربی خواهد بود. او در بازی ایران برابر کره جنوبی نشان داد که افت نکرده و تا چه اندازه آماده و سرحال است.

** اشکان برای حضور در العربی تصمیم حرفه‌یی گرفت
وی در پاسخ به اینکه به نظر می آید اشکان دژاگه کمی برای فوتبال انگلیس دلتنگ شده است، به ایسنا گفت: او یک بازیکن حرفه ای است و یک تصمیم حرفه ای هم گرفت. اشکان همراه با تیم ولفسبورگ به مقام قهرمانی بوندس لیگا رسیده بود. چندین گل زده و 14 یا 15 پاس گل آمار خوبی برای او در آن فصل بود. او با تیم ملی زیر 21 سال آلمان قهرمانی اروپا را هم تجربه کرد. در لیگ برتر انگلیس دوران خوبی را با فولام پشت سر گذاشت اما در شرایطی که باید همراه با این تیم به لیگ دسته یک می رفت و با توجه به شرایط ادامه کار و قراردادی که داشت، تصمیم گرفت قرارداد بلندمدتی با باشگاه العربی امضا کند. هنوز چیزی برای دژاگه تمام نشده و او قابلیت های بالایی دارد و امیدوارم روند مطلوبش را ادامه دهد.

** نکونام و انصاری فرد در ترکیب اصلی امشب اوساسونا
مدیر برنامه های جواد نکونام و کریم انصاری فرد از حضور این دو بازیکن در ترکیب اصلی تیم اوساسونا برای بازی امشب مقابل گیرونا خبر داد و خاطرنشان کرد: این دو بازیکن هم شرایط خوبی در تیم اوساسونا دارند و امیدواریم در بازی امشب عملکرد فوق العاده ای داشته باشند.
اخبار ورزشی - ایسنا