ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

مبعلی: مفتخرم حرفی پشت سرم نیست


هافبک تیم فوتبال نفت تهران گفت: این انتخاباتی که شب گذشته انجام شد عادلانه نبود چون اگر بود منصوریان به عنوان مربی که تیمش به 8 تیم برتر آسیا رفته باید مربی برتر می‌شد.

خبرگزاری فارس: ایمان مبعلی در گفت‌وگویی در خصوص صحبت‌های علیرضا منصوریان و اینکه نام این بازیکن (مبعلی) باید در فهرست نامزدهای بهترین بازیکنان سال گذشته فوتبال ایران قرار می‌گرفت و اینکه واکنش وی چیست، گفت: نمی‌دانم چه بگویم ولی از آنهایی سؤال می‌پرسم که این انتخابات را انجام دادند. همین ابتدا بگویم برای تمام کسانی که انتخاب شدند، ارزش و احترام قائل هستم و همگی آنها را دوست صمیمی خودم می‌دانم و روی صحبتم با کسانی است که فوتبال را اداره می‌کنند.

وی افزود: من اسامی را دیدم ولی نام خیلی از نفرات قلم گرفته شده و حق‌شان خورده شده بود. اینها همه به مسائل پشت پرده برمی‌گردد و فوتبالی نیست.وقتی علی کریمی می‌گوید دوست ندارد در این فضا به فوتبال برگردد این نشاندهنده موضوعی است بزرگ. این به آن معنی است که در فوتبال بودن کار هر کسی نیست و واقعا کسانی که روحیه لطیفی دارند حضور در این فوتبال برایشان غیرممکن است. با حرف کریمی کاملا موافق هستم.

هافبک تیم فوتبال نفت تهران تاکید کرد: ما هر روز از تبانی‌ها و انتخاب‌ها و مسائل پشت پرده ایراد می‌گیریم ولی هنوز می‌بینیم که مربیانی در این فوتبال حضور دارند که چند سال است نتیجه نگرفته‌اند و هنوز هستند. خیلی اتفاقات می‌افتد که ما از پشت پرده‌اش خبر نداریم و به گوش ما و امثال ما نمی‌رسد.

وی در خصوص اینکه آیا از نبودنش در فهرست برترین‌های لیگ چهاردهم ناراحت است یا خیر،‌گفت: جواب سؤال شما را قبل‌تر داده‌ام. خودتان هم می‌دانید هیچ زمانی علیه کسی حرف نزدم و دلخور نیستم اما این انتخابات مربوط به کل مجموعه فوتبال ایران است و کسانی که فوتبال ایران را احاطه کرده‌اند باید پاسخگو باشند.

وی در ادامه افزود: مردم ایران فوتبال را خوب می‌فهمند و خوب تشخیص می‌دهند. من اصلا ناراحت نیستم که در بین کاندیداها حضور نداشتم چون فوتبالیست همیشه فوتبالیست است. آینده خوبی‌ها را به همه نشان می‌دهد. مطمئن باشید اگر روزی در جایی و توسط گروهی به حق‌تان نرسیده باشید در جای دیگر و در زمانی مناسب آن را پس خواهید گرفت. این قانون زندگی و طبیعت است. اینکه پشت سر من حرف نیست و نمی‌گویند مبعلی همیشه فیکس بازی می‌کند و همیشه مثلا به تیم ملی دعوت می‌شود برایم افتخار است. همین که خیلی حرف‌ها پشت سر من نیست باعث می‌شود احساس خوبی داشته باشم و به آن افتخار کنم. روزی فوتبال و مربیگری تمام می‌شود. خوبی‌ها می‌ماند که مطمئن باشید ایمان مبعلی به دنبال آن است.

هافبک نفت تهران در خصوص انتخاب  نشدن علیرضا منصوریان سرمربی تیمش به عنوان مربی برتر گفت: من آقای فرکی را دوست دارم و او را انسانی باشخصیت و وارسته می‌دانم ولی همه می‌دانند اتفاقاتی افتاد که سپاهان قهرمان شد. تیری به تخته خورد و آن اتفاقات در تبریز افتاد و سپاهان روز آخر جام گرفت ولی علیرضا منصوریان در حالی که 6 ستاره تیمش جدا شده بودند و تیمش با مشکلات مالی فراوانی روبرو بود نفت را به 8 تیم برتر آسیا رساند. همه فکر می‌کردند ما وسط جدول هم نمی‌مانیم ولی آیا مربی توانست با این شرایط سال گذشته افتخارآفرینی کند؟

وی تاکید کرد:‌منصوریان نیازی به حمایت من ندارد و این حرفی که می‌زنم حرف دلم است. اگر انتخابات عادلانه بود باید او بهترین مربی ایران می‌شد. چون نفت تهران با هدایت او مقابل 80 هزار نفر در عربستان نماینده این کشور را شکست داد. اینکه پرچم ایران را در آن کشور بالا ببری با هیچ کار دیگری قابل قیاس نیست. ولی متاسفانه خیلی راحت حق‌خوری شد.

این بازیکن در رابطه با آخرین وضعیت نفت تهران نیز گفت: بازیکنانی که به نفت آمده‌اند بازیکنان خوبی هستند ولی باید ببینیم می‌توانند در اینجا عملکرد خوبی داشته باشند یا خیر.

وی درخصوص درخشش خودش در فصل گذشته تاکید کرد: من خوب بازی کردنم را مدیون منصوریان هستم و البته باشگاه نفت. من کار دیگری نکردم و همان ایمان مبعلی سابق هستم. فقط یک مربی شرایط را برای درخشش من فراهم کرد. من همان بازیکنی هستم که کاشته می‌زدم، پاس می‌دادم و سانتر می‌کردم. الان هم هیچ تغییری نکردم و این نشان می‌دهد مربی خوب بوده که از من بازی گرفته‌اند. امیدوارم امسال هم بتوانم برای نفت تهران مفید و مثمرثمر باشم و با این تیم به موفقیت برسم.


ویدیو مرتبط :
گریه نکن پشت سرم

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بهداد سلیمی: از ضارب فراری شکایت کرده‌ام/ تست دوپینگ می‌دهم تا حرفی پشت سرم نباشد



بهداد سلیمی ,شکایت سلیمی از مربی خرم آبادی

بهداد سلیمی: از ضارب فراری شکایت کرده‌ام/ تست دوپینگ می‌دهم تا حرفی پشت سرم نباشد

قهرمان المپیک لندن، گفت: به دلیل آسیب دیدگی‌ در هفته‌ دوم لیگ برتر شرکت نمی‌کنم ،‌ با این وجود برای این که حرفی باقی نماند تست دوپینگ خواهم داد.

بهداد سلیمی  اظهار کرد: با وجود این که شرایط بدنی‌ام و وضعیت رکوردهایم خوب است و حتی به مجموع 460 کیلوگرم هم رسیدم، اما در هفته‌ دوم لیگ برتر شرکت نمی‌کنم، چرا که یک مقدار از ناحیه کتف آسیب دیده‌ام و امکان دارد در لیگ برتر رقابت ایجاد شود و یکسری حرکت‌هایی انجام گیرد که برای آسیب دیدگی‌ام مناسب نباشد. همچنین لیگ برتر مسابقه‌ای نیست که بخواهم ریسک کنم. بنابراین از هفته‌ سوم در لیگ برتر شرکت خواهم کرد.

وی ادامه داد: البته الان که نمی‌خواهم در هفته‌ دوم لیگ برتر وزنه بزنم، ممکن است خیلی‌ها شیطنت کنند و بگویند چون آزمایش دوپینگ می‌گیرند شرکت نمی‌کند و من برای این که این حرف‌ها پشت سرم نباشد طی تماس تلفنی که با دکتر پورکاظمی داشتم از او خواستم هر زمان که ماموران نادو خواستند تست دوپینگ بگیرند به من اطلاع دهند تا من نیز آزمایش دهم و جایی برای حرف زدن باقی نماند.

سلیمی درباره حمله ور شدن مربی خرم آبادی در بیمارستان به او نیز ،‌گفت: اتفاق غیر منتظره‌ای بود با این حال همان روز از او شکایت کردم که در حال حاضر فراری است و هنوز پیدایش نکرده‌اند.

وزنه‌بردار دسته فوق سنگین ایران در پایان در پاسخ به این پرسش که اردوی مازندران باز هم برگزار خواهد شد یا خیر؟ گفت: فعلا یک هفته‌ تا 10 روز وزنه‌بردارها به کارهای عقب افتاده خود رسیدگی می‌کنند پس از آن دوباره تمرین‌ها را شروع می‌کنیم./ایسنا