ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

مبعلی: به استقلال برگشتم تا به جام جهانی بروم/ از ویسی تشکر می‌کنم



 جام جهانی , ایمان مبعلی

 

هافبک تیم فوتبال استقلال گفت: به استقلال برگشتم تا با اثبات خود به همراه تیم ملی در جام‌جهانی برزیل حضور پیدا کنم.

به گزارش خبرگزاری فارس، ایمان مبعلی پس از یک فصل دوری از باشگاه استقلال و حضور در تیم الشارجه امارات مجدداً به جمع آبی‌پوشان بازگشت.

این بازیکن در نیم‌فصل دوم به دلیل مصدومیت قراردادش را با تیم اماراتی فسخ کرد اما قصد داشت به ایران بازگردد که به خاطر قانون نتوانست با استقلال قرارداد امضاء کند.

 

ایمان مبعلی هافبک جدید تیم استقلال در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص مسائل مختلف صحبت‌هایی را انجام داد که در زیر می‌خوانید:

 

فارس: چطور شد که به استقلال برگشتی؟

صحبت‌هایی انجام شده بود و نمی‌خواستم زیاد سرو صدا کنم و البته قلعه‌نویی به بازی من اعتقاد داشت و چند سال پیش در جام ملت‌های آسیا به من بازی می‌داد. دوست داشتم به استقلال برگردم و به احترام هواداران این تیم قرارداد یکساله اما سفید امضاء کردم و حتی کوچک‌ترین بحث مالی انجام ندادم.

 

فارس: گفته می‌شد که در آستانه عقد قرارداد با پیکان هستی؟

با پیکانی‌ها صحبت کرده بودم و شخصاً به خاطر عبدالله ویسی می‌خواستم به این تیم بروم اما به خاطر دلایل موجهی که دارم به استقلال آمده‌ام و برای ویسی و تیم پیکان در این فصل آرزوی موفقیت می‌کنم.

 

 جام جهانی , ایمان مبعلی

 

فارس: قبول داری که بازگشتت به امارات اشتباه بود؟

واقعاً اشتباه بزرگی انجام دادم که به الشارجه امارات رفتم و البته بعداز آن مصدومیت با شما مصاحبه کردم و گفتم که آنها می‌خواهند با کمر مصدوم برایشان بازی کنم. البته مصدومیت هم تنها 30روز طول کشید و خیلی زود آماده شدم و می‌خواستم به استقلال برگردم اما قانون اجازه نداد که برای استقلال بازی کنم در حالیکه قراردادم را با شارجه فسخ کردم که این تیم جزو 4تیم اصلی جام حذفی بود اما قسمت اینگونه بود که حالا با پیکان صحبت کنم و در نهایت به استقلال بیایم.

 

فارس: خیلی‌ها معتقدند پرسپولیس خوب یارگیری کرده و قافیه را از استقلال در نقل و انتقالات برده است؟

برای موفقیت خیلی از مسائل دخیل است، این اعتقاد من است که در ایران هیچ بازیکنی برتر از دیگری نیست و همه در یک سطح هستند به خصوص که یک بازیکن تیمش را عوض کند، آن زمان است که توقعات فقط بالا می‌رود و کار سخت می‌شود. نه به خاطر اینکه امروز با استقلال قرارداد بستم بلکه حتی اگر دیروز از من این سؤال را می‌پرسیدید می‌گفتم که استقلال در فصل نقل و انتقالات خوب کار کرده است چون این تیم مهره‌های خود را حفظ کرده و شما می‌بینید که در نقل و انتقالات اصلاً به دنبال دروازه‌بان و بازیکن دفاعی نبود اما پرسپولیس کلاً در این دو نقطه که ضعف داشت یارگیری کرد. پس این نشان می‌دهد که هر تیمی به دنبال پوشاندن نقاط ضعفش است.

 

فارس: با این شرایط استقلال این فصل قهرمان می‌شود؟

در هر سه جام استقلال مدعی است و شک نکنید که یکی از مدعیان اصلی قهرمانی لیگ برتر خواهیم بود.

 

فارس: صحبت خاصی نداری؟

من خوشحالم که به استقلال برگشتم و آمده‌ام که با تیم ملی به جام جهانی بروم. می‌دانم که قلعه‌نویی به بازیکنی که آماده باشد بازی می‌دهد و من هم مرد جنگیدن هستم. مطمئن باشید تمام تلاشم این است که بهتر از مبعلی دو فصل پیش باشم و امسال یکی از سالهای خوبم را پشت سر می‌گذارم.

گفت‌وگو از میثم رحمانی.../فارس


ویدیو مرتبط :
هنرنمایی ایمان مبعلی در استقلال خوزستان مقابل نفت تهران

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

نیکبخت‌واحدی: با استقلال مسافر جام جهانی می‌شوم/ در مورد گذشته‌ام در پرسپولیس صحبتی ندارم



علیرضا نیکبخت واحدی,علیرضا نیکبخت واحدی در استقلال

هیچ مربی ریسک نمی‌کرد اما جواب اعتماد قلعه‌نویی را می‌دهم

نیکبخت‌واحدی: با استقلال مسافر جام جهانی می‌شوم/ در مورد گذشته‌ام در پرسپولیس صحبتی ندارم

بازیکن جدید استقلال گفت: می‌خواهم امسال با اعتماد قلعه‌نویی و بازگشت به روزهای اوج مسافر جام جهانی باشم.

علیرضا نیکبخت واحدی در گفت‌وگو باخبرگزاری فارس در خصوص پیوستنش به استقلال گفت: امروز با مسئولان این باشگاه به توافق رسیدم و به مدت یک سال قراردادم  امضاء کردم.خوشحالم که بعد از 9 سال به استقلال برگشتم.

وی افزود: واقعاً در این چند سال سختی‌های زیادی کشیده‌ام ولی قصد دارم امسال با اعتمادی که امیر قلعه‌نویی به من کرده مجدداً به اوج دوران فوتبالم برگردم و شک نکنید که می‌خواهم مسافر جام جهانی باشم.

 

بازیکن جدید تیم استقلال در ادامه گفت‌وگو با فارس، تأکید کرد: هیچ مربی چنین ریسکی نمی‌کرد که در این شرایط به نیک‌بخت واحدی میدان بدهد ولی مطمئن باشید جواب اعتماد امیر قلعه‌نویی را می‌دهم.

این بازیکن در ادامه در خصوص گذشته خود در پرسپولیس گفت: اصلاً نمی‌خواهم در مورد گذشته خودم در پرسپولیس صحبت کنم اما می‌خواهم همانی باشم که مردم از من انتظار دارند.

نیکبخت در پایان در خصوص اینکه در چه پستی قرار است به میدان برود، گفت: هنوز در خصوص این موضوع با قلعه‌نویی صحبت نکردم اما قرار است با او صحبت کنم./فارس