ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

مایلی‎کهن به گهر برگشت



مایلی‎کهن به گهر برگشت

محمد مایلی‎کهن دوباره به تمرین‎های گهربازگشت.

سرمربی گهر پس از اینکه به‎خاطر مشکلات مالی از ادامه همکاری با این تیم استعفا داده بود لحظاتی پیش از بازگشت دوباره‎اش به این تیم خبرداد.

به گزارش ایسنا، وی گفت: به خاطر ارادت و مهربانی مردم خوب دورود و قول آقای هدایتی مبنی بر رفع مشکلات مالی مقابل استقلال روی نیمکت خواهم نشست./ایسنا


ویدیو مرتبط :
محاکمه مایلی کهن

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مایلی‌کهن سرمربی گهر شد/هدایتی: شاید استقلال را در تهران شش‌تایی کردیم!!



سومین سرمربی در 13 هفته لیگ

مایلی‌کهن سرمربی گهر شد

خبرگزاری فارس: محمد مایلی‌کهن سرمربی تیم فوتبال گهر دورود شد.

 



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

محمد آیت الله‌زاده مدیرعامل باشگاه گهر دورود در گفت و گو با خبرنگار فارس گفت: محمد مایلی‌کهن به عنوان سرمربی جدید گهر انتخاب شد. ایشان دستیاران خودش را به تیم می‌آورد. علیرضا پورمند هم به عنوان مربی در تیم می‌ماند.

به گزارش فارس این سومین سرمربی گهر در 13 هفته اول لیگ برتر است. این تیم با مهدی تارتار فصل را آغاز کرد بعد پرویز مظلومی به عنوان سرمربی انتخاب شد که البته خیلی زود استعفا کرد و در نهایت امروز مایلی‌کهن هدایت این تیم را برعهده گرفت.

مسئولان در تلاش هستند مسابقات در لرستان برگزار شود

مایلی‌کهن: به احتمال زیاد مقابل استقلال روی نیمکت نمی‌نشینم

سرمربی تیم فوتبال استیل‌آذین گهر دورود لرستان گفت که به احتمال زیاد در دیدار با استقلال روی نیمکت نخواهد نشست.

به گزارش محمد مایلی کهن پس از معارفه خود به عنوان سرمربی جدید تیم فوتبال استیل‌آذین گهر دورود لرستان گفت: امروز با مدیرعامل باشگاه صحبت کردیم و خیلی ساده و راحت قرار شد من در خدمت این تیم باشم. در حال حاضر با فریاد‌شیران و پورمند کارمان را در این تیم آغاز کردیم.

وی در مورد دیدار روز دوشنبه مقابل استقلال عنوان کرد: بهتر است در مورد این مسائل از آقای پورمند بپرسید. من به احتمال زیاد در دیدار با استقلال روی نیمکت نمی‌نشینم زیرا اشراف لازم را نسبت به تیم ندارم.

مایلی‌کهن در مورد اینکه بازی‌های گهر در کجا برگزار می‌شود گفت: آقای آیت‌الله‌زاده مدیرعامل باشگاه و سایر مسئولان در تلاش هستند مسابقات در لرستان برگزار شود و تیم ما در این استان میزبان حریفان باشد. پیش از حضور من هم اقداماتی در این زمینه انجام شده است.

سرمربی گهر در مورد اینکه بازی با استقلال به نوعی دربی استقلال و پرسپولیس است زیرا شما یک مربی پرسپولیسی هستید اظهار داشت: نه، شما لطف دارید؛‌ این مسابقه هم مثل سایر مسابقات است.

مایلی‌کهن در مورد برنامه‌هایش در تیم گهر تصریح کرد: ابتدا باید تیم را ببینم تا نقاط ضعف و قوتش را بشناسم. کار، فوق‌العاده  سخت است و برای آنکه راحت شود همه باید از تیم حمایت کنند. من و فریاد‌شیران که به این تیم آمده‌ایم هیچ کوتاهی انجام نخواهیم داد و تمام توان‌مان را برای این تیم می‌گذاریم.

وی در مورد حضورش در یک تیم لرستانی گفت: من خدمت مردم دلیر لرستان ارادت دارم و در جام حذفی 10 _ 20 سال پیش یکبار با پرسپولیس در لرستان شکست خورده‌ایم. یک بار هم به خاطر پدر مجتبی تقوی به آنجا رفته‌ایم. امیدوارم مردم لرستان همیشه از تیمشان حمایت کنند. در دیدار ایران و کره جنوبی همه دیدند که تماشاگران به کره گل زدند.

مایلی‌کهن در مورد اینکه قول می‌دهد گهر را در لیگ برتر نگه دارد، خاطرنشان کرد: تمام تلاشم را انجام می‌دهم که این اتفاق بیفتد.

وی درباره تعطیلات لیگ گفت: تلاش می‌کنیم از این تعطیلات بهره‌برداری لازم را بکنیم.

 

هدایتی: شاید استقلال را در تهران شش‌تایی کردیم
خبرگزاری فارس: مالک باشگاه گهر دورود گفت: شاید روز دوشنبه استقلال را در تهران شش‌تایی کردیم.

 هدایتی: شاید استقلال را در تهران شش‌تایی کردیم
حسین هدایتی در گفت‌وگو با  فارس در مورد اینکه چه شد بعد از پرویز مظلومی، محمد مایلی‌کهن را به عنوان سرمربی گهر انتخاب کردند، گفت: مظلومی از مربیان باارزش فوتبال است اما به دلیل آنکه نتوانستیم در خرم‌آباد به دلیل شرایط ویژه استان میزبان باشیم خداحافظی کرد. بعد از این موضوع مایلی‌کهن را انتخاب کردیم.
وی در مورد دیدار روز دوشنبه گهر و استقلال عنوان کرد: این بازی در تهران برگزار می‌شود اما آقایان خیلی زود محل برگزاری بازی را اعلام کردند. ما میزبان مسابقه هستیم و به فدراسیون هم اعلام کرده‌ایم بازی با استقلال فقط در ورزشگاه تختی تهران باید انجام شود، زور گفتن هم حدی دارد. با این حال شاید استقلال را در تهران شش‌تایی کردیم. آرزو بر جوانان عیب نیست.
هدایتی که مالک باشگاه ملوان نیز است در مورد وضعیت این باشگاه اظهار داشت: وضعیت باشگاه ملوان خوب است و آرزویم این است که دو تیم گهر و ملوان در آسیا حضور داشته باشند. حتی ممکن است گهر هم به صدر جدول لیگ برسد. آرزو بر جوانان عیب نیست.
وی در مورد مشکلات مالی باشگاه گهر گفت: هیچ مشکل مالی وجود ندارد و هر فردی پول می‌خواهد بگوید تا به او بدهم./فارس