ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

مایلی‌کهن: در فوتبال تخصص ندارم از سوخت حرف می‌زنم!



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

لابد رویانیان پرسپولیسی است نه من!

مایلی‌کهن: در فوتبال تخصص ندارم از سوخت حرف می‌زنم/ تیم‌ملی هم مثل پرسپولیس است

 سرمربی سابق تیم سایپا گفت: من در فوتبال تخصصی ندارم و باید در مورد سوخت حرف بزنم.

به گزارش خبرگزاری فارس، محمد مایلی‌کهن پس از تساوی بدون گل پرسپولیس برابر نفت تهران در جمع خبرنگاران که از او خواستند در مورد بازی صحبت کند، گفت: من بازی ندیدم که بخواهم در موردش صحبت کنم. من تخصصی هم در فوتبال ندارم و اگر می‌خواهید در مورد سوخت صحبت کنم. وقتی جایگاه‌ها متفاوت باشد و هر کس در جایگاهش نباشد از این بهتر نمی‌شود.

وی در مورد اینکه منظورش این است که محمد رویانیان اشتباهی به فوتبال آمده، گفت: شاید ما اشتباهی آمده‌ایم! پرسپولیسی که همیشه در میدان لرزه به اندام حریفان می‌انداخت کجاست؟ این تیم اکنون انگار  در خانه حریف بازی می‌کرد. آیا دیدید که در این بازی پرسپولیس یک موقعیت خطرناک روی دروازه نفت ایجاد کند؟

مایلی‌کهن در مورد اینکه مشکل پرسپولیس کجاست، گفت: مشکل یکی دو تا نیست. خود مربی هنوز شناختی از بازیکنانش ندارد. تا دقیقه 57 ندیدم که بازیکنی گرم کند، در حالی‌که در فوتبال روز دنیا در نیمه دوم بازیکنان گرم می‌کنند زیرا هر لحظه ممکن است بازیکنی مصدوم شود. اگر دروغ می‌گویم فیلم بازی را ببینید.

سرمربی سابق سایپا در مورد اینکه راهکارش برای پرسپولیس چیست، گفت: پرسپولیس 4 بازیکن در نوک حمله دارد. قاضی، انصاری‌فرد، نوروزی و زاید اما آیا هافبکی دارد؟ ماهینی هم که در ذوب آهن خوب بود در پرسپولیس خراب شده است. درود به شرف تماشاگران زیرا پرسپولیس حتی یک موقعیت هم خلق نکرد.

وی در مورد اینکه کریم انصاری‌فرد مهاجم ضعیفی است یا نه، گفت: او بازیکنی است که پاس مخصوص خودش را می‌خواهد. باید به این بازیکن پاس عمقی بدهید. او بازیکنی نیست که بخواهد در کار دفاعی شرکت کند. وقتی یک پاس مورد نظرش به او نمی‌رسد از کریم چه انتظاری دارید؟ من مربی این بازیکن بوده‌ام.

مایلی‌کهن در مورد وضعیت پرسپولیس گفت: یک ماه پیش که استقلال با ملوان بازی داشت و پرسپولیس با داماش گفتم که به این پرسپولیس نمی‌توان امیدی داشت.

وی در مورد اینکه رویانیان گفته مایلی‌کهن چشمش به دنبال نیمکت پرسپولیس است، گفت: هر تصوری می‌خواهد بکند، لابد من پرسپولیسی نیستم و رویانیان پرسپولیسی است.

مایلی‌کهن در مورد اینکه به تغییر سرمربی اعتقاد دارد یا نه، گفت: اصلا آمدن این مربی اشتباه بود.

سرمربی سابق تیم ملی در مورد وضعیت تیم ملی گفت: تیم ملی هم راه پرسپولیس را می‌رود./فارس

 


ویدیو مرتبط :
مایلی کهن:شما لجن کشیدی این فوتبال مملکتو

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اخطار محترمانه کروش به مایلی‌کهن/ فقط به خاطر کفاشیان حرف نمی‌زنم



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

محمد مایلی‌کهن شب گذشته در تلویزیون دوباره از کارلوس کروش به تندی انتقاد کرد.

شب گذشته محمد مایلی كهن و علی كفاشیان در برنامه ای در شبكه خبر، از تیم ملی حرف زدند. مایلی كهن كه همیشه منتقد كارلوس كروش است در این برنامه به شدت از سرمربی تیم ملی انتقاد كرد. او در بخشی از صحبت‌های خود گفت: «او کارنامه موفقی نداشته، نه قبل از تیم ملی ایران، نه در زمان هدایت تیم ملی ایران. اگر کروش واقعا دستیار اول فرگوسن بوده، چرا بعد از خروج الکس فرگوسن از منچستر آن جا مربی نشده است؟ با حضور خلعتبری، رحمتی و عقیلی تیم ملی به دور دوم جام جهانی صعود می کرد. ما قبلا هم به جام جهانی صعود کردیم و آقای کروش کار شاقی نکرده است. ضمن اینکه ما در جام جهانی در بین 32 تیم سی و یکم شدیم و این ارزیابی را فیفا انجام داده است. حالا هم دوباره می توانیم با ایشان به جام جهانی برویم و بین 4 تیم گروهی پنجم بشویم.»


در حالی كه مایلی كهن مقابل چشمان علی كفاشیان به تندی از كروش انتقاد می‌كرد، آرین قاسمی مترجم كارلوس كروش به روی خط آمد و گفت: «كروش فقط به احترام حرف كفاشیان حرف نمی‌زند و جواب نمی‌دهد.» تماس آرین قاسمی با این برنامه یك پیغام برای محمد مایلی‌كهن داشت؛ اینكه كروش هر لحظه آماده است علیه او مصاحبه كند اما فعلا ترجیح داده به دادن یك اخطار اكتفا كند.


طبیعی است كه قاسمی، مترجم كروش به طور سرخود با این برنامه تماس نگرفته تا این جمله را به زبان بیاورد بلكه او از طرف كروش تماس گرفته و حرف او را زده است. اما از آنجا كه كروش فعلا تصمیم گرفته حرفی نزند، ترجیح داد كه مترجمش روی خط برنامه برود و با این یك جمله، اخطاری به مایلی كهن بدهد كه مراقب انتقادهایش باشد. كروش مدتی با علیرضا اسدی دبیركل فدراسیون در افتاده بود و در این مدت مصاحبه‌های زیادی علیه او انجام داد كه سرانجام كفاشیان با تهدید به جریمه مالی و اخراج كروش، توانست به مصاحبه‌های او پایان دهد. اما اینكه كروش در مقابل مایلی كهن تا چه زمانی سكوت كند،‌هنوز مشخص نیست.

 

اخبار ورزشی - خبرآنلاین