ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

مایلی‌کهن: با صداوسیمای ضرغامی صحبت نمی‌کنم!



 

 

مایلی‌کهن: با صداوسیمای ضرغامی صحبت نمی‌کنم!

 

محمد مایلی کهن درباره اینکه گفته می‌شود با علی پروین کدورت دارد، گفت: اختلاف سلیقه است اما کدورت و دعوا نداریم.

به گزارش جام نیوز فارس، محمد مایلی کهن یکی از تماشاگران ویژه بازی پرسپولیس و سایپا بود. وی در جایگاه و در چند متری علی پروین بازی را نظاره گر بود. پس از پایان بازی در حالی که دوربین تلویزیونی به سمت او رفته بود، گفت: «من با رادیو تلویزیون ضرغامی صحبت نمی‌کنم. اگر یک روزنامه‌ای دروغ بنویسد عیب ندارد اما از صدا و سیما توقع داریم.»

وی درباره اینکه گفته می‌شود با علی پروین کدورت دارد، عنوان کرد: «ما کدورتی نداریم. اختلاف سلیقه است اما دعوا نداریم.»


ویدیو مرتبط :
صحبت های احساسی مایلی کهن در بیمارستان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

طعنه انتخاباتی مایلی کهن به ضرغامی


ناراحتی من از خنده بازار نیست بلکه از برخی جریان سازی ها است. بعد از نامه ای که بنده به آقای ضرغامی نوشتم، دوستان در چندین و چند برنامه سعی کردند که مرا بکوبند و حتی دیدیم که برخی افراد را از داخل"لپ لپ" درآوردند و به عنوان دکتر و کارشناس فوتبال جلوی دوربین گذاشتند تا مرا بکوبند.

مدیر فنی سابق پرسپولیس گفت: صدا و سیمایی که همه را مورد نقد قرار می دهد، تحمل یک نقد ساده مرا که اخیراً در نامه ای مطرح کردم، ندارد.

محمد مایلی کهن درباره تقلید حرکات و ادبیاتش در یکی از برنامه های طنز تلویزیونی گفت: این هم از کرامات آقای ضرغامی است! صدا و سیمایی که به هر حال همه را مورد نقد قرار می دهد تحمل یک نقد ساده مرا که اخیراً در نامه ای مطرح کردم ندارد.

البته اینها تبعات انتقاد از پایین دستی هاست، وای به روزی که از خود آقایان بالا دستی انتقاد کنیم. البته بنده مشکلی با برنامه خنده بازار ندارم.

 به هر حال اگر بتوانند با تقلید قیافه و حرف زدن ما مردم را بخندانند بنده هم خوشحال می شوم. در این برنامه از نظر قیافه سازی بنده بد عمل نکرده اند ولی از نظر محتوا برنامه شان خیلی به دلم نچسبیده است البته آنها درباره برخی کاملاً توانسته اند شبیه سازی کنند!

وی افزود: ناراحتی من از خنده بازار نیست بلکه از برخی جریان سازی ها است. بعد از نامه ای که بنده به آقای ضرغامی نوشتم، دوستان در چندین و چند برنامه سعی کردند که مرا بکوبند و حتی دیدیم که برخی افراد را از داخل"لپ لپ" درآوردند و به عنوان دکتر و کارشناس فوتبال جلوی دوربین گذاشتند تا مرا بکوبند.

مایلی کهن عنوان کرد: جالب اینکه دو سه روز قبل گزارشگر برنامه دوربین جنجال ساز، با نشان دادن آقای ضرغامی در حالیکه می خواست وارد ورزشگاه آزادی شود و بازی استقلال را تماشا کند مدعی شد که ایشان مخفیانه و بین مردم در ورزشگاه حاضر شده و حتی از ایشان وقتی که برای چند تماشاگر بلیت می خرید فیلم گرفتند؛ واقعا که فهمیدیم معنای مخفیانه به ورزشگاه رفتن چیست! بخصوص وقتی که شنیدیم بحث حضور برخی ها در انتخابات مطرح است و ...

منبع: برنا