ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

مایكون: هنوز مدعی قهرمانی هستیم



 

 

 

فردیناند و توقف روند مذاکرات برای تمدید قراردادش

 

با وجود شکست در تورین

مایكون: هنوز مدعی قهرمانی هستیم

مدافع اینترمیلان پس از شکست تیمش برابر یوونتوس گفت: بدون تردید باید قبول کرد که ما هنوز هم مدعی قهرمانی هستیم.

به نقل از سایت خبری فوتبال ایتالیا، مایکون، شکست در دربی ایتالیا را اتفاقی غم انگیز دانست اما گفت: هواداران باید صبور باشند و اجازه ندهند فضای خبری آنها را به سمتی که رقبای ما دوست دارند هدایت کند.

وی افزود: یووه برای پیروزی آمده بود و من قبول ندارم که در این دیدار عدالت رعایت نشد. شاید این حق یوونتوس بود که به پیروزی برسد اما چیزی برای ما عوض نشده و به راه خود در مسیر قهرمانی در کالچو ادامه خواهیم داد.

مایکون ادامه داد: توپ آن طور که به سود ما تمام می‌شد نچرخید و از خط دروازه حریف نگذشت اما این پایان زندگی نیست و ما باید به هفته‌های بعدی امیدوار باشیم. به راحتی می‌شود به رتبه‌های بالاتر دست پیدا کرد.


ویدیو مرتبط :
یورو 2020 ، ، ایتالیا، مدعی اول قهرمانی؟!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

كرانچار: برای كسب سه امتیازی دیگر كاملا آماده‌ایم/ هنوز مدعی اول قهرمانی نیستیم



قهرمان ماندن سخت‌تر از قهرمان شدن است

كرانچار: برای كسب سه امتیازی دیگر كاملا آماده‌ایم/ هنوز مدعی اول قهرمانی نیستیم

سرمربی تیم فوتبال سپاهان از آمادگی كامل تیمش برای رویارویی با سایپا و گرفتن سه امتیازی دیگر صحبت كرد.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

زلاتكو كرانچار در گفتگو با ایسنا، در ارزیابی‌اش از آخرین وضعیت آمادگی تیم فوتبال سپاهان پیش از مسابقه (شنبه) برابر تیم سایپا اظهار كرد: با توجه به تعطیلاتی كه در مسابقات به وجود آمد ما سعی كردیم با برنامه‌ریزی دقیقی بازیكنان را در شرایط آمادگی مطلوب قرار دهیم. یك بازی تداركاتی با تیم امید سپاهان داشتیم. با توجه به اینكه تنها محمدرضا خلعتبری و بولكو به خاطر همراهی تیم‌های ملی‌شان در تمرین‌های سپاهان حضور نداشتند توانستیم با اكثریت نفرات تمرین‌ها را برگزار كنیم. برای ما بسیار مهم است كه وضعیت روحی و جسمی فعلی سپاهان را حفظ كنیم.

وی افزود: یكی از نكات بارز سپاهان این است كه با وجود آنكه بازیكنان زیادی از تركیب تیم ما جدا شده‌اند و نفرات جدیدی اضافه شده‌اند، اتحاد درونی تیم ما به شكل خوبی دیده می‌شود. این نتیجه تصمیم‌های ما برای جذب بازیكنان جدید و به ویژه بازیكنان خارجی بود. یعنی این كه انتخاب‌های ما صرفا به دلیل ویژگی‌های تكنیكی و تاكتیك‌پذیری بازیكنان نبود بلكه شخصیت حرفه‌ای آنها را هم مد نظر داشتیم. این موضوع به ما خیلی كمك كرد و كارها را ساده كرد.

سرمربی تیم سپاهان در ارزیابی‌اش از بازی با سایپا گفت: حریف سرسختی پیش رو داریم. سایپا بازیكنان بسیار خوبی دارد. به همراه سایر اعضای كادر فنی بازی‌های گذشته این تیم را برابر استقلال و داماش به دقت آنالیز كردیم. سایپا امسال خیلی خوب بازی می‌كند. آنها بازیكنانی دارند كه پیش از این در تیم ملی هم حضور داشتند و الان تیم قدرتمندی را در قالب سایپا شكل داده‌اند. همه تلاش ما برای كسب سه امتیاز است و امیدواریم در پایان 90 دقیقه به آن برسیم.

كرانچار با بیان اینكه تیم‌های لیگ هنگام رویارویی با تیمش انگیزه مضاعف دارند تصریح كرد: سپاهان امسال برای دفاع از عنوان قهرمانی‌اش كار سختی پیش رو دارد. همیشه قهرمان ماندن سخت‌تر از قهرمان شدن است چون زمانی كه می‌خواهید قهرمانی را به دست آورید چیزی برای از دست دادن ندارید اما وقتی قهرمان هستید همیشه نگران از دست دادن جایگاهتان می‌شوید. حریفان به تیم شما به مثابه قهرمان لیگ نگاه می‌كنند و انگیزه بیشتری دارند. ما تلاش كردیم حس شكست‌ناپذیری را در میان بازیكنان تقویت كنیم.

وی در پاسخ به این سوال كه آیا تعطیلات لیگ میزان آمادگی بازیكنان شما را تحت تاثیر قرار داده است گفت: این تصمیمی بود كه سازمان لیگ ایران گرفت. شرایط برای همه تیم‌ها یكسان بود. همان طور كه گفتم تلاش كردیم آمادگی تیم را حفظ كنیم. به هر حال اگر این تعطیلی‌ها به تقویت و آماده‌تر شدن تیم ملی ایران كمك می‌كند ما همیشه از آن استقبال كرده و خواهیم كرد. سپاهان در آینده نزدیك مسابقه حساسی را در برابر الاهلی عربستان دارد. از طرفی بازی‌های لیگ هم در حد خودش سخت و فشرده خواهند بود بنابراین پس از بازی كه برابر فجر سپاسی خواهیم داشت اردویی را در خارج از كشور برگزار می‌كنیم و می‌خواهیم در آن زمان تا پیش از بازی در لیگ قهرمانان آسیا دو مسابقه تداركاتی با حریفان خارجی قدرتمند داشته باشیم.

كرانچار در پاسخ به این سوال كه چرا سپاهان متمایز از سایر تیم‌های ایرانی بازیكنان خارجی فوق‌العاده با كیفیتی می‌گیرد، اظهار كرد: ما شخصا این بازیكنان را می‌شناسیم. گروهی كه برای سنجش كیفی بازیكنان می‌فرستیم واقعا كاربلد هستند. ما هیچ وقت با دیدن عملكرد بازیكنان روی سی دی اقدام به جذب بازیكنی نكردیم. هدف ما از گرفتن بازیكنان خارجی این است كه آنها آن قدر با كیفیت باشند كه بتوانند در میان 11 بازیكن اصلی تیم قرار بگیرند. اگر غیر از این باشد دلیلی برای به خدمت گرفتن آنها و استفاده نكردن از بازیكنان داخلی وجود ندارد. به طور مثال بازیكنی از استرالیا به ما معرفی شد و كیفیت او را ارزیابی كردیم او در تیم ملی استرالیا هم بازی كرده اما وضعیت بدنی‌اش به گونه‌ای نبود كه بخواهیم به زودی از او استفاده كنیم. بنابراین تصمیم گرفتیم بازیكن دیگری را بگیریم.

وی افزود: از طرفی این وظیفه انسانی ما است كه در قبال مردم و هواداران سپاهان و همچنین باشگاه تصمیمی بگیریم كه پاسخ اعتماد آنها را داده باشیم. آنها به ما اعتماد می‌كنند كه بازیكنان خارجی تایید شده با ما قرارداد می‌بندند. بنابراین ما باید به درستی پاسخ این اعتماد را بدهیم.

سرمربی سپاهان در واكنش به این موضوع كه آیا تیمش می‌خواهد تا پیش از روی غلطك افتادن مدعیانی چون پرسپولیس و استقلال، امتیازهای زیادی را جمع كرده و فاصله‌اش را از همین هفته‌های ابتدایی لیگ با آنها زیاد كند اظهار كرد: قطعا موفقیت در هفته‌های نخستین لیگ یك امتیاز مثبت برای هر تیمی است. ما از نظر روانی روی بازیكنان كار كرده‌ایم و سعی كردیم آنها كاملا این شرایط را درك كنند كه زمانی برای از دست دادن امتیازها نیست. پیروزی در بازی‌های ابتدایی باعث می‌شود اعتماد به نفس تیمی افزایش یابد. البته ما هنوز سپاهان را مدعی اول قهرمانی لیگ نمی‌دانیم و معتقدیم رقابت تا روز آخر به سختی ادامه خواهد داشت. فكر می‌كنم سرنوشت این لیگ هم مانند گذشته در دو هفته پایانی رقم خورد.

به گزارش ایسنا، تیم فوتبال سپاهان روز شنبه در هفته پنجم لیگ برتر در ورزشگاه فولاد شهر اصفهان میزبان سایپا است./ایسنا