ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

مانچینی: هرگز قصد نداشتم دی یونگ را به خاطر تکل روی بن عرفا از تیم کنار بگذارم



 

 

 

مانچینی: هرگز قصد نداشتم دی یونگ را به خاطر تکل روی بن عرفا از تیم کنار بگذارم

 

روبرتو مانچینی، سرمربی منچسترسیتی، تاکید کرد که هرگز قصد نداشت نایجل دی یونگ را به دلیل تکل خشنی که روی پای حاتم بن عرفا رفت، از ترکیب تیم کنار بگذارد.

تکل خشن دی یونگ موجب شد تا پای بن عرفا بشکند و هافبک فرانسوی نیوکاسل از آن زمان نتوانسته برای تیمش به میدان برود.

بعد از این اتفاق برت فن مارویک، سرمربی تیم ملی هلند، دی یونگ را برای مدتی از فهرست تیم کنار گذاشت.

در حالی که منچسترسیتی باید بار دیگر مقابل نیوکاسل یونایتد قرار بگیرد، مانچینی تاکید کرد که چنین اتفاقاتی در فوتبال رخ می دهد و هرگز به فکر کنار گذاشتن یونگ از تیم نبوده است.

او در گفتگو با خبرنگاران گفت:" من برای اتفاقی که برای بن عرفا رخ داد، متاسفم اما چنین اتفاقاتی در فوتبال رخ می دهد. در دنیا بازیکنان زیادی هستند که مانند نایجل تکل می زنند. در این مورد او کمی بدشانس بود.

اما او بازیکن فوق العاده ای است و برای ما اهمیت زیادی دارد. او تنها بازیکن با چنین خصوصیتی است که ما در اختیار داریم. او همیشه جلوی مدافعان می ایستد و کمک زیادی به آنها می کند. البته او به هافبک ها ومهاجمان نیز کمک می کند.


ویدیو مرتبط :
این بن عرفا چه بازیکنیه !!!!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

قتل به خاطر 4 هزار تومان مواد مخدر/ قاتل در دادگاه:قصد کشتن نداشتم،عصبی شدم



پسر جوانی که در معامله 4 هزار تومانی مواد مخدر دوستش را کشته بود روز گذشته در مقابل هیات قضایی دادگاه کیفری استان تهران قرار گرفتند.

 به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان، اوایل اسفند سال 93 ماموران پلیس در جریان وقوع یک قتل قرار گرفتند و با حضور در محل حادثه در پاکدشت به تحقیق در این رابطه پرداختند.

با حضور ماموران مشخص شد که پسر جوانی با ضربه چاقو به قتل رسیده است، بنابراین تحقیقات در این خصوص آغاز شد و ماموران پلیس متوجه شدند که مقتول روز حادثه با یکی از دوستانش قرار ملاقات داشته است. به همین دلیل پسر جوان شناسایی و دستگیر شد.

وی در بازجویی ها با اعتراف به این قتل به ماموران گفت: مقتول یکی از دوستانم بود. او روز حادثه با من تماس گرفت و گفت که به اندازه 4 هزار تومان برایش مواد مخدر ببرم. من هم برایش بردم ولی او پولی به من نداد، سر همین موضوع با او درگیر شدم و او هم چاقو کشید. من هم برای دفاع از خودم چاقویش را گرفتم و ضربه ای به او زدم و فرار کردم.

با اعتراف این پسر پرونده وی با صدور کیفرخواست به شعبه دهم دادگاه کیفری استان تهران ارجاع شد.

روز گذشته متهم در مقابل هیات قضایی قرار گرفت و از خود دفاع کرد. وی به قضات گفت: باور کنید قصد کشتن نداشتم و در یک لحظه عصبی شدم و می خواستم از خودم دفاع کنم.

با اعترافات این پسر هیات قضایی وارد شور شدند تا حکم خود را در مورد این پرونده صادر کنند.


  اخبار حوادث  - باشگاه  خبر  نگاران