ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

مانچینی: مثل یک دسته مرغ بودیم!


سرمربی اینترمیلان به انتقاد از شاگردانش پس از شکست مقابل ناپولی در کوپا ایتالیا پرداخت.

خبرگزاری فارس: روبرتو مانچینی پس از شکست یک بر صفر شب گذشته اینترمیلان در مسابقات کوپا‌ایتالیا مقابل ناپولی اظهار داشت: حرف زیادی برای گفتن ندارم. نمی‌شود چنین گلی دریافت کرد. ما واقعا در تمام بازی عالی کار کردیم اما همیشه یک موقعیت و یک گل مفت تقدیم حریف می‌کنیم. بسیار سست بودیم. هیگواین بازیکن باهوشی است و قبل از اینکه هر بازیکن دیگری به توپ برسد، خودش را آنجا جا کرد.


وی ادامه داد: مثل یک دسته مرغ بودیم، موقعیت پنج به یک بود و گل مسخره‌ای دریافت کردیم. مانند یک تیم در حال پیشرفت هستیم اما نمی‌توانیم این همه اشتباه داشته باشیم. یکشنبه هم همین کار را با زازا و سانسون انجام دادیم این گل بی‌معنی بود. شوکه هستم. نباید اینطور می‌باختیم.


ویدیو مرتبط :
پارسال همه دسته جمی رفته بودیم multi kill

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مانچینی: شایسته كسب یك امتیاز بودیم



 

 

مانچینی: شایسته كسب یك امتیاز بودیم

 

سرمربی تیم فوتبال منچسترسیتی گفت: در دربی با من‌یونایتد شایسته کسب یک امتیاز بودیم.

روبرتو مانچینی سرمربی تیم فوتبال منچسترسیتی اظهار داشت: به باور من نتیجه عادلانه و منطقی در مصاف ما با همشهری‌هایمان، تساوی بود اما یک گل خارق‌العاده توسط رونی سبب شد 3 امتیاز به حساب تیم فرگوسن واریز شود.

این مربی ایتالیایی اظهارات فوق را عصر روز شنبه پس از ثبت باخت 2 بر یک از منچستریونایتد بیان کرد. در آن جدال سیلوا برای تیم او گل زد ولی نانی و رونی زننده دو گل شیاطین سرخ بودند.

مانچینی افزود: با وجودی که نتیجه را واگذار کردیم ولی خوشحالیم به خاطر اینکه بسیار خوب بازی کردیم. من به داشتن چنین بازیکنانی افتخار می‌کنم.

سرمربی تیم فوتبال منچسترسیتی ادامه داد: حتی باور دارم می‌توانستیم فاتح این جدال شویم. وقتی بازی یک بر یک بود، صاحب موقعیتی بسیار عالی برای گلزنی شدیم که استفاده کافی نبردیم.

مانچینی عنوان کرد: گلی که وین رونی زد، خارق‌العاده بود. او با آن حرکت زیبا، سرنوشت بازی را به کلی عوض کرد.