ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

مانو منسز جانشین دونگا شد



 

 

 

 

مانو منسز جانشین دونگا شد

 

سرمربی تیم كورینتیانس برزیل هدایت تیم ملی این كشور را برعهده گرفت.

به نقل از سایت كنفدراسیون فوتبال برزیل، مانو منسز روز گذشته پس از ساعت‌‌ها بحث و مذاكره،‌ با این سازمان برای هدایت تیم كشورش به توافق رسید. وی با امضای قراردادی تا سال 2012 جانشین كارلوس دونگا شد كه تا پایان جام‌جهانی 2010 این مسئولیت در اختیار داشت.

این اتفاق در حالی روی داد كه دو روز قبل ریكاردو تكسیرا، رئیس این سازمان اقدام به معرفی موریسی رامالو، سرمربی فلومیننسه به عنوان سرمربی جدید كرد كه باشگاهش با این امر بشدت مخالفت كرد. بدین ترتیب عالی‌ترین مقام فوتبال این كشور به سراغ سرمربی كورینتیانس رفت و نقطه نظر وی را جویا شد. منسز نیز تا ساعات پایانی روز یكشنبه پاسخ مثبت خود را اعلام كرد.

وی حتی سریع خود را به محل دفتر تكسیرا رساند تا در كنفرانسی مطبوعاتی به سرعت شكل گرفت، ضمن معرفی، به سئوالات خبرنگاران پاسخ دهد.

لوئیس آنتونیو ونكر منسز متولد سال 1962 در پاسكو دوسوبرادو است. وی در دوران جوانی بازیكنی بنام نبوده و فعالیت مربیگری را از سال 1997 با هدایت تیم گورانی آغاز كرد و تا سال 2002 هدایت آن را برعهده داشت.

پس از آن مربیگری تیم‌های پلوتاس، ایراتی، نومبرو، گایساس، گرمیو و كورینتیانس را قبول كرد.


ویدیو مرتبط :
آموزش معماری کامپیوتر موریس مانو

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

درگیری دونگا با خبرنگاران




 

درگیری دونگا با خبرنگاران


سرمربی تیم فوتبال برزیل با خبرنگاران حاضر در كمپ تمرین این تیم درگیر شد.

به گزارش خبرنگار اعزامی از آفریقای جنوبی، دونگا سرمربی جوان برزیل شیطنت رسانه‌ها را طی چند روز گذشته خط داده شده عنوان كرد و گفت: اطمینان دارم برخی دلالان و دشمنان قدیمی فوتبال برزیل تلاش می‌كنند به تیم ما ضربه بزنند اما من این اجازه را به آنها نخواهم داد.

وی افزود: درگیری آلوس و باپتیستا یك حادثه بسیار ساده بود و خیلی زود هم تمام شد اما شیطنت رسانه‌ها دردسرهای زیادی برای ما ایجاد كرد. ‌اجازه نمی‌دهم حاشیه‌ها بیشتر از این شود و هیچ خبرنگار یا عكاسی حق ندارد از تمرینات ما خبر یا عكس تهیه كند.

با این حال دونگا به خاطر درگیری با چند خبرنگار در تمرین عصر روز گذشته در نامه‌ای رسما از مقامات فیفا عذرخواهی كرد.