ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

مالک اورتون تماشاگر استقلال در استکهلم


جدال دوستانه استقلال با هاماربی در اولین روزهای سال نو یک مهمان ویژه سرشناس خواهد داشت.

ورزش سه: جدال دوستانه استقلال با هاماربی در اولین روزهای سال نو یک مهمان ویژه سرشناس خواهد داشت. این دیدار که از مدت ها قبل هماهنگی هایش انجام شده و قرار است روز ششم فروردین ماه در استکهلم برگزار شود یک مهمان ویژه و سرشناس خواهد داشت که ممکن است در آینده برخی ستاره های جوان استقلال نقش مهمی ایفا کند.

فرهاد مشیری میلیاردر ایرانی و مالک جدید باشگاه اورتون انگلیس که در هفته های گذشته با ابراز علاقه به سردار آزمون مهاجم ایرانی روستوف در بین ایرانی ها شناخته تر شد با هماهنگی های به عمل آمده میان اسپانسر برگزاری دیدار دوستانه هاماربی با استقلال روز ششم فروردین ماه در استکهلم از نزدیک این بازی را تماشا کند که حضور او می تواند زمینه رفتن برخی ستاره های استقلال به فوتبال اروپا و جزیره را فراهم کند.

مشیری که پیش از حضور در اورتون در هیات مدیره باشگاه آرسنال هم همواره علاقه اش به استعدادهای ایرانی را پنهان نکرده بدون شک اگر بازیکنی در استقلال باشد که به درد فوتبال اروپا بخورد برای حضور در اورتون کاندید خواهد کرد از همین رو باید این اتفاق را شانسی بزرگ برای بازیکنان صدرنشین لیگ برتر در اولین روزهای سال 95 قلمداد کرد تا بلیت سفر به اروپا را دریافت کنند.


ویدیو مرتبط :
‫تماشاگر // مربی استقلال اهواز در گفتگو با تماشاگر‬‎

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پیتر اشمایکل تماشاگر احتمالی دیدار پرسپولیس و استقلال



تلاش باشگاه پرسپولیس برای حضور دروازه‌بان پیشین منچستر

پیتر اشمایکل تماشاگر احتمالی دیدار پرسپولیس و استقلال

باشگاه پرسپولیس در نظر دارد از دروازه‌بان پیشین تیم ملی دانمارک و منچستریونایتد برای تماشای دربی پایتخت دعوت به عمل آورد.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

چندی پیش سفیر دانمارک با حضور در باشگاه پرسپولیس با محمد رویانیان مدیرعامل این باشگاه دیدار کرد و قرار شد طرفین در زمینه فوتبال با یکدیگر همکاری کنند.

یکی از مواردی که در این جلسه مورد بحث قرار گرفت حضور پیتر اشمایکل دروازه‌بان افسانه‌ای دانمارک در ایران بود. با توجه به سیاست‌های باشگاه پرسپولیس و رایزنی‌ها انجام شده قرار است در صورت مهیا شدن شرایط، دروازه‌بان افسانه‌ای تیم ملی دانمارک مهیمان ویژه دربی هفتاد و ششم باشد.

در صورت قطعی شدن حضور اشمایکل در ایران پرسپولیسی‌ها با او در خصوص همکاری‌های مختلف رایزنی‌ خواهند کرد.

تیم‌های پرسپولیس و استقلال در هفته بیست‌وسوم باید به مصاف یکدیگر بروند. تاریخ این دیدار هنوز اعلام نشده اما با این حال مسئولان پرسپولیس رایزنی‌های خود را انجام داده‌اند. دیدار رفت دربی پایتخت بدون گل خاتمه یافت./فارس