ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

مالدینی: مربی نمی‌شوم


کاپیتان سابق میلان علاقه‌ای به مربیگری ندارد و حتی در کلاس‌های آموزشی هم شرکت نکرده است، با این حال آرزوی این را دارد که به باشگاه محبوبش کمک کند.

خبرگزاری ایسنا: در فصل کابوس واری که میلان پشت سرگذاشت گزینه‌های زیادی به عنوان ناجی این باشگاه پرافتخار مطرح شدند که یکی از آنها پائولو مالدینی ستاره محبوب سن سیرو بود اما در نهایت این کلارنس سیدورف بود که جانشین ماسیمیلیانو آلگری شد.

پائولو مالدینی می‌گوید علاقه‌ای به مربیگری ندارد اما دوست دارد به باشگاه‌ محبوبش میلان کمک کند. او گفت: بعد از آنکه از فوتبال خداحافظی کردم تصمیم گرفتم که به دنیای مربیگری وارد نشوم. حتی من دورهای مربیگری را هم تا الان پشت سرنگذاشته‌ام. من مربی نخواهم شد.

او افزود: چه بسا عجیب به نظر برسد که من بعد از خداحافظی‌ام در میلام مشغول به کار نشدم اما این تنها من نیستم که چنین چیزی را تجربه می کنم. بازیکنانی هم که 25 سال با من بودند هیچکدام در باشگاه مشغول به کار نیستند. به هرحال این سیاست باشگاه است و باید با آن کنار آمد. بدون شک از فعالیت در باشگاه میلان خوشحال خواهم شد حتی اگر برای یک روز باشد.

مالدینی درباره سیدورف که هدایت روسونری را بعد از ماسیمیلیانو آلگری برعهده گرفت، گفت: سیدورف هدایت تیمی را برعهده گرفته است که بد و نامنظم بسته شد. برای او آرزوی موفقیت می‌کنم. او می‌تواند میلان را موفق کند اما به زمان نیاز دارد.

میلان با پیروزی که برابر اینتر در هفته سی و ششم رقابت‌های سری A به دست آورد 54 امتیازی شد و با تفاضل گل کمتر نسبت به پارما در جایگاه هشتم جدول رده‌بندی قرار گرفت و این شانس را دارد که سهمیه لیگ اروپا برای فصل بعد را به دست آورد.


ویدیو مرتبط :
آرزویم هست هدایت شوم . . . بوذر و عمار ولایت شوم

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

گیگز: روزی مربی ولز می‌شوم



 

 

  گیگز: روزی مربی ولز می‌شوم

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از روزنامه دیلی‌میل، رایان گیگز گفت: دوست دارم روزی برسد هدایت تیم كشورم را برعهده بگیرم اما الان در این مورد فكر نمی‌كنم زیرا به منچستر تعلق دارم.

این بازیكن 37 ساله افزود: در یك مقطع زمانی چند هفته‌ای رسانه‌ها درمورد اینكه زمام امور تیم ملی ولز را برعهده گیرم، گزارش‌هایی را منتشر كردند. چنین اتفاقی خنده‌دار بود زیرا در اصل هیچ پیشنهاد جدی دریافت نكردم بنابراین فرصتی برای چنین حضوری وجود نداشت. می‌خواستم همچنان فعالیتم را روی حضور در منچستریونایتد متمركز كنم.

گیگز عنوان كرد:‌ در شرایط فعلی علاقمندم همچنان بازیكن منچستر باشم و زیر نظر سرآلكس فرگوسن فعالیت كنم اما در آینده شاید فرصت مربیگری ولز را نیز پیدا كنم. البته در صورتی كه بخواهم این كار را انجام دهم، ابتدا می‌كوشم مدارج ترقی را تا رده مربیگری تیم ملی طی كنم و از همه مهمتر گواهینامه درجه اول مربیگری را كسب كنم.

وی در تمام دوران حرفه‌ای به پیراهن شیاطین سرخ وفادار بوده و برای كشورش نیز از سال 1991 الی 2007 توانسته 64مرتبه به میدان رود و 16 گل به ثمر رساند.

خبرگزاری فارس