ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

مالدینی در دوحه!


دیشب مالدینی برای سفری دو روزه به دوحه رفت.

خبرگزاری فارس:  پائولو مالدینی مدافع سابق تیم ملی ایتالیا و تیم باشگاهی آ ث میلان که در حال حاضر 48 ساله است، دیشب برای سفری کوتاه و خاص برای دو روز به دوحه سفر کرد.

او در این سفر، خانواده اش را به همراه دارد. مالدینی برای درمان پسرش در بیمارستان سپیتار به دوحه سفر کرد.

پائولو مالدینی از باوفاترین بازیکنان تاریخ فوتبال به شمار می‌رود. او به مدت 32 فصل در تیم جوانان و بزرگسالان آ ث میلان بازی می‌کرد. این مدافع سخت‌کوش نزدیک به هزار بازی رسمی برای آ ث میلان انجام داد.


ویدیو مرتبط :
مالدینی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

كاروان تیم ملی فوتبال راهی دوحه شد



 

 

كاروان تیم ملی فوتبال راهی دوحه شد

 

تیم ملی فوتبال ایران برای پرواز به سمت دوحه عازم فرودگاه امام خمینی (ره) شد.

کاروان 36 نفره تیم ملی فوتبال ایران صبح امروز از ساعت 8 صبح در هتل آکادمی تیم‌های ملی حضور یافت و پس از صرف صبحانه، همگی با یک اتوبوس به سمت فرودگاه امام خمینی (ره) حرکت کردند.

کاروان ایران ساعت 12 تهران را به مقصد دوحه ترک می‌کند و در ساعت 13 و 30 دقیقه پس از رسیدن به این شهر در هتل خود مستقر خواهد شد.

افشین قطبی سرمربی تیم ملی پس از اتمام اردوی ایران در قطر در این کشور مانده بود.

همچنین جواد نکونام که به دلیل انجام برخی کارهای شخصی و با هماهنگی افشین قطبی در تهران مانده فردا به تنهایی عازم دوحه می‌شود و به سایر ملی‌پوشان ملحق خواهد شد.

بازیکنان تیم ملی هم اکنون با لباس‌های متحدالشکل ( کت و شلوار مشکی و پیراهن یاسی) راهی قطر شدند.

جام ملت‌های آسیا از فردا با دیدار تیمهای قطر و ازبکستان آغاز می‌شود و تیم ملی فوتبال ایران در نخستین دیدار خود سه شنبه ـ 21 دیماه ـ به مصاف عراق می‌رود.