ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

مالدینی: ایتالیا می‌تواند بهتر از این باشد


اسطوره فوتبال ایتالیا و باشگاه میلان معتقد است مردان چزاره پراندلی می‌توانند خیلی بهتر از آنچه مقابل انگلیس بودند،‌ عمل کنند.

خبرگزاری تسنیم: اسطوره فوتبال ایتالیا و باشگاه میلان معتقد است مردان چزاره پراندلی می‌توانند خیلی بهتر از آنچه مقابل انگلیس بودند،‌ عمل کنند.

تیم ملی ایتالیا توانست در دیدار برابر انگلیس در جام جهانی 2014 برزیل به پیروزی 2 بر یک دست پیدا کند اما پائولو مالدینی اعتقاد دارد این تمام توان آتزوری نبوده است.

وی در خصوص عملکرد تیم ملی ایتالیا در دیدار مقابل انگلیس اظهار داشت: پیروزی بر انگلیس خوب بود اما باید تیم ملی ایتالیا بهتر از این شود. ایتالیا تیم خوبی است که می‌تواند در برزیل خیلی بهتر از این عمل کند. با وجود مصدومیت چند بازیکن در اردوی آتزوری دیگر نفرات تیم با عرق به پیراهن ایتالیا بازی کردند و جای خالی بازیکنانی چون بوفون و دشیلیو را پر کردند.

مدافع نام آشنای فوتبال ایتالیا در پایان گفت: شاید خیلی‌ها فوتبال ایتالیا را دفاعی ببینند اما این هرگز چیز بدی نیست، چون دفاع هم جزئی از فوتبال است. در هر حال من کاملاً مطمئنم توان بازیکنان ایتالیا بیشتر از این است و آنها می‌‎توانند در ادامه راه خیلی بهتر نشان دهند.


ویدیو مرتبط :
صدای کدام بهتر است ؟ لامبورگینی گالاردو یا فراری 458 ایتالیا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مالدینی: بازی ایران - ایتالیا جذاب می‌شود


ستاره ایتالیایی تیم میلان می‌گوید انتظارش را نداشته که در ایران این تعداد هوادار داشته باشد.

ایسنا: پس از دیدار پیشکسوتان پرسپولیس مقابل میلان، پائولو مالدینی در نشست خبری گفت: بازی بسیار سخت و خوبی بود. خیلی هم خسته هستیم. الان واقعا برایم سخت است که صحبت می‌کنم.

مالدینی در پاسخ به سوالی درباره اینکه آیا از ایران شناختی داشت و آیا کسی را در ایران می‌شناسد یا خیر و همچنین آیا دوست دارد ایتالیا با ایران در جام جهانی هم‌گروه شود بیان کرد: من رحمان رضایی می‌شناختم که در فرودگاه هم به استقبال‌مان آمد. تاکنون با ایران بازی نکرده بودم و البته اگر ایران و ایتالیا با هم در جام جهانی هم‌گروه شوند می‌تواند یک بازی خوب و دیدنی از آب دربیاید.

کاپیتان سابق میلان ادامه داد: ما اینجا برای یک بازی دوستانه آمده‌ایم. ما آمده بودیم یک بازی دوستانه و یک بازی ورزشی را ارائه کنیم. من علی دایی را می‌شناسم. مقابل تیم ما بازی کرد و موفق به گلزنی هم شد.

مدافع پیشکسوتان میلان در ادامه در پاسخ به سوالی درباره میلان فعلی تصریح کرد: میلان الان 30 سال است با برلوسکونی بهترین تیم دنیا شده است و در موقعیت‌های تاریخی حضور داشته است. مطمئنا این میلان هم راه خودش را پیدا می‌کند و بزرگ مثل همیشه خواهد شد.

مالدینی در پاسخ به این سوال که آیا قرار است به پاری سن ژرمن کمک کند اظهار کرد: نه فعلا دوست دارم در کنار میلان بمانم.

او در پاسخ به این سوال که آیا می‌دانست که چقدر در ایران محبوب است و حتی میزان محبوبیتش از تیم میلان هم بیشتر است بیان کرد: تصور نمی‌کردم که در ایران کسانی باشند که این همه من را تشویق کنند. دیدن هوادارانی که لباس من و نام من در دست‌شان بود، باعث افتخار من شد.

همچنین ماسارو در پایان نشست خبری گفت: ما از همه شما خبرنگاران تشکر می‌کنیم. از سوی خانواده میلان از شما تشکر می‌کنیم. امروز هم به استقبال بچه‌های یتیم رفتیم و به آن‌ها پولی هدیه دادیم. برای ما خیلی خوب بود که این بچه‌ها را دیدیم و آن‌ها لبخند زدند و این برای ما لذت‌بخش بود.

همچنین ماسارو در پاسخ به سوالی درباره اینکه آیا فکر می‌کرده چنین استقبالی از این دیدار انجام شود اظهار کرد: بله از فرودگاه می‌دانستیم که استقبال خوبی از ما می‌شود. درباره این دیدار خیلی صحبت کرده بودیم و می‌دانستیم ایرانیان از ما خوب استقبال می‌کنند و حضوری پررنگ در ورزشگاه دارند. دو برند بزرگ در این دیدار حضور داشتند. این دیدار خیلی خوب برگزار شد و خوشحالیم که در پایان ما برنده شد.

ماسیمو اودو: هوا مقداری سرد بود. ما دیشب فرودگاه را دیدیم. امروز صبح به کاخ سعدآباد رفتیم که خیلی زیبا بود و متاسفانه وقت کمی داشتیم. کاش می‌شد وقت کمی بگذاریم تا بتوانیم جاهای زیبای ایران را ببینیم.