ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

ماشین سازی به لیگ برتر صعود کرد


تیم فوتبال ماشین‌سازی با برتری قاطع 3 ـ صفر مقابل مس رفسنجان به عنوان دومین تیم صعودکننده به لیگ برتر راه یافت تا پس از چند دهه به سطح اول فوتبال ایران بازگردد.

ورزش سه: تیم فوتبال ماشین‌سازی با برتری قاطع 3 ـ صفر مقابل مس رفسنجان به عنوان دومین تیم صعودکننده به لیگ برتر راه یافت تا پس از چند دهه به سطح اول فوتبال ایران بازگردد.

شاگردان رسول خطیبی در حضور هزاران هوادار پرشور با یک بازی درخشان و تهاجمی جای خالی‌شان در لیگ برتر را پس گرفتند. این جایزه بزرگی است بر تلاش رسول خطیبی که محض ورود به جمع سبزپوشان ماشین‌سازی شرایط این تیم را تغییر داد و آن را تبدیل به مدعی صعود به لیگ برتر کرد.

خطیبی که قبلا سابقه صعود به لیگ برتر با گسترش را دارد، تنها مربی‌ای است که در هر 3 تیم بزرگ تبریز: تراکتور، ماشین و گسترش مربیگری کرده و با این تجربه قصد دارد تیم خوبی را آماده رقابت‌های فصل آینده لیگ کند. آنها که از حمایت شهرداری تبریز هم سود می‌برند، کاملا آماده رقابت با بزرگان فوتبال ایران هستند.

گل‌های دیدار ماشین‌سازی مقابل مس رفسنجان توسط امین قاسمی‌نژاد(50)، علی جراحکار(71) و امیر تیزرو(75) به ثمر رسید، گل‌هایی که ماشین‌سازی را 63 امتیازی کرد تا این تیم بالاتر از فجر، نفت و خونه به خونه به لیگ برتر صعود کند و تکلیف تنها سهمیه باقیمانده به روز آخر موکول شود.

در فصل آینده فوتبال تبریز 3 تیم در لیگ برتر خواهد داشت: تراکتور و ماشین که تیم‌های قدیمی و پرهوادار تبریز محسوب می‌شوند و البته گسترش که با ساختار و سازماندهی مناسب جزو تیم‌های خوب لیگ برتر فوتبال ماست.


ویدیو مرتبط :
کلیپ صعود نفت مسجد سلیمان به لیگ برتر

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

با عبور از سد ایرانجوان؛ گهر زاگرس دورود به لیگ برتر صعود کرد/سلام لرستان به لیگ برتر



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

با عبور از سد ایرانجوان؛

گهرزاگرس به لیگ برتر صعود کرد

تیم‌ فوتبال گهر زاگرس دورود با برتری در دو بازی رفت و برگشت مرحله پلی‌آف لیگ دسته اول برابر ایرانجوان بوشهر، جواز حضور در دوازدهمین دوره لیگ برتر باشگاه‌های کشور را بدست آورد.

 

دیدار برگشت از مرحله پلی‌آف مسابقات فوتبال لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور عصر امروز چهارشنبه با تساوی بدون گل بین دو تیم گهر زاگرس دورود و ایرانجوان بوشهر همراه شد که با این نتیجه و با تساوی یک بر یک بازی رفت، تیم گهر زاگرس موفق شد برای نخستین مرتبه لیگ برتری شده و اولین تیم استان لرستان لقب گیرد که به این مسابقات راه یافته است.

در این مسابقه که در ورزشگاه شهرداری بروجرد و با قضاوت علیرضا فغانی برگزار شد، محمد قاسمی‌نژاد، رضا کاردوست و علی واقف از تیم گهر زاگرس و صادق گشنی از تیم ایرانجوان بوشهر از داور مسابقه کارت زرد گرفتند.

 

در بازی رفت دو تیم ایرانجوان بوشهر و گهر زاگرس دورود به تساوی یک بر یک رضایت دادند. مهدی چاه کوتاه‌زاده (45) برای ایرانجوان و محمد غلامین (52) برای  گهر زاگرس در آن مسابقه گلزنی کرده بودند.

 

پیش از این تیم پیکان به عنوان تیم برتر گروه "الف" و تیم آلومینیوم هرمزگان به عنوان تیم برتر گروه "ب" جواز حضور در دوازدهمین دوره لیگ برتر را کسب کرده بودند.

همچنین تیم‌های شاهین بوشهر، شهرداری تبریز و مس سرچشمه کرمان هم از لیگ برتر به دسته اول سقوط کردند. با توجه به سقوط شاهین و ناکامی ایرانجوان باید استان بوشهر را بزرگترین ناکام فصل جاری مسابقات فوتبال لیگ برتر و لیگ دسته اول دانست./ورزش3