ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

ماسکرانو: شرایط بارسا نگران‌کننده است


بازیکن آرژانتینی بارسلونا نسبت به شرایط این تیم در دیدار مقابل سلتاویگو ابراز نگرانی کرد.

خبرگزاری فارس: خاویر ماسکرانو پس از شکست مقابل سلتاویگو تأیید کرد که شرایط در بارسلونا چندان خوب نیست و اظهار داشت: بازی بسیار ضعیفی به نمایش گذاشتیم. در هیچ یک از زمان‌های بازی احساس راحتی نداشتیم و به جز خلق چند موقعیت گل، نتوانستیم بازی خوبی به نمایش بگذاریم و این نگران کننده است.

بارسلونا چندین موقعیت گل خلق کرد و مهاجمانش چهار بار توپ را به تیر دروازه کوبیدند اما شیوه بازی آنها راضی کننده نبود و سلتاویگو آنها را تحت فشار گذاشت. بارسلونا پس از این شکست صدر جدول را از دست داد تا رئال مادرید صدرنشین شود.

وی ادامه داد: فصلی طولانی در پیش است و هیچ تیمی همیشه در اوج نیست. باید در کنار یکدیگر باور داشته باشیم و به هم اعتماد کنیم. می‌دانیم کسانی که در تیم نیستند می‌خواهند ما باور کنیم که هر کاری را اشتباه انجام می‌دهیم اما با روحیه خودباوری به کارمان ادامه می‌دهیم.

بارسلونا تلاش می‌کند تا پس از دو شکست متوالی در لالیگا خودش را برای مسابقات چهارشنبه در لیگ قهرمانان اروپا مقابل آژاکس آماده کند و ماسکرانو در این باره گفت: بازی چهارشنبه برای ما بسیار مهم خواهد بود و تلاش می‌کنیم تا در آن به پیروزی برسیم و اعتماد به نفسمان را برگردانیم.


ویدیو مرتبط :
نگران نباش، مایع سفید کننده و ضدعفونی کننده صحت اینجاست

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

شرایط بسیار نگران کننده ی مهدی کروبی



  ، آخرین وضعیت مهدی کروبی,اخبار,اخبار سیاسی

 

شرایط بسیار نگران کننده ی مهدی کروبی

شرایط سختی که مهدی کروبی در آن زندانی است، وضعیت وی را محروم از دسترسی به روزنامه، محروم از ملاقات با فرزندان و محروم از هوای آزاد توصیف نمود و خواستار انتقال کروبی از منزل تحت کنترل نیروهای امنیتی به منزل خودش شد.

البته سایت های ضدانقلاب به مانند خودنویس ،سحام نیوز و ... به جهت اینکه یاد سران فتنه همچنان در اذعان عمومی باقی باشد اقدام به نشر چنین مطالبی می کنند و گرنه هم اکنون شیخ در سلامتی کامل به سر می برد و از امکانات رفاهی قابل توجهی برخوردار است! در این خصوص اطلاع مهدی کروبی از اوضاع و احوال حاکم بر کشور خود موید این مطلب است که وی دسترسی آزاد به روزنامه ها و نشریات را داشته و فقط از حضور میهمانان خاص محروم است که این خود هم به نفع مهدی کروبی است و هم به نفع ملت ...!

در ادامه سیاه نمایی های ضدانقلاب برای سران فتنه از یاد رفته و فراموش شده، سایت سحام نیوز عکسی یادگاری از مهدی کروبی و فاطمه کروبی را منتشر نمود،سایت سحام  نیوز با ذکر این مطلب که عکس فوق مربوط به سالگرد ازدواج مهدی کروبی با فاطمه کروبی است سعی داشت تا یاد آنها را گرامی دارد!

 

هر چند تکلیف شیخ معلوم و مشخص است اما اسماعیل گرامی مقدم با اشاره به 15 ماه شرایط بلاتکلیفی مهدی کروبی افزود: باید عرض کنم اکنون که 15 ماه از حصر آقای کروبی می گذرد فقط می توانیم بگوییم شرایط بلاتکلیفی ادامه دارد، آخرین گفت و گویی که با همسر ایشان یعنی خانم فاطمه کروبی داشتم ایشان ابراز داشتن چهارشنبه هفته گذشته [!!!] با آقای کروبی ملاقات داشتند و مقرر شده است این ملاقات ها هر چهارشنبه استمرار یابد و ایشان برخوردار از تلویزیون هستند. آنگونه که خانم فاطمه کروبی اظهار داشتند آقای کروبی ضمن تاکید بر مواضع قبلی خود در پایبندی و پایداری در دفاع از حقوق برحق مردم و همراهی با آنان؛ نسبت به آرمانهای امام (ره) ، شهدای عزیز و جانبازان جنگ تحمیلی و اجرای کامل قانون اساسی ابراز وفاداری نموده اند!/جوان امروز