ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

مازیار زارع به لیگ برگشت


مازیار زارع با وجود شکستگی گونه تا پایان لیگ برای ملوان بازی خواهد کرد.

خبرگزاری ایسنا: مازیار زارع در جریان دیدار با پرسپولیس با شکست یک گونه مواجه شد و وضعیت مصدومیت تا پیش از این در هاله‌ای از ابهام قرار داشت.

دکتر بابک صیاد پزشک تیم ملوان درباره شکستگی گونه مازیار زارع گفت: پس از معاینات مختلف و نظر متخصص جراح فک و صورت که مبنی بر عمل جراحی استخوان شکسته گونه مازیار زارع در اسرع وقت، این بازیکن تصمیم گرفت به دلیل حساسیت چهار دیدار پایانی از عمل صرف نظر کند و با محافظ مخصوص لیگ را به پایان برساند تا پزشکان در پایان لیگ راهکار دیگری جهت بهبود مصدومیت این بازیکن پیدا کنند.

این در حالی بود که زارع در صورت جراحی فصل را از دست می‌داد.


ویدیو مرتبط :
بازی برگشت بارسلونا و رئال مادرید(ال کلاسیکو برگشت در لیگ)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دور برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا/دورتموند با حذف رئال فینالیست شد



 نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا

دور برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپادورتموند با حذف رئال فینالیست شد

تیم فوتبال بورسیا دورتموند با حذف رئال مادرید به فینال لیگ قهرمانان اروپا راه یافت.

به گزارش خبرگزاری فارس، در اولین بازی از دور برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا تیم فوتبال رئال مادرید اسپانیا در حالی در ورزشگاه مملو از تماشاگر سانتیاگو برنابئو میزبان بورسیا دورتموند آلمان بود که در بازی رفت مقابل نماینده ژرمن‌ها با نتیجه 4 بر یک شکست خورده بود.

این بازی در نهایت با نتیجه 2 بر صفر به سود رئال مادرید به پایان رسید.

نیمه اول این دیدار با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید.

این بازی با حملات سنگین رئال مادرید روی دروازه دورتموند شروع شد، حملاتی که برخی از آنها بسیار خطرناک بود و رئالی‌ها تا آستانه فروپاشی دروازه دورتموند پیش رفتند اما در این امر موفق نبودند.

در دقیقه 14 ماریو گوتسه به دلیل مصدومیت مجبور به بیرون رفتن از زمین مسابقه شد و تعویضی اجباری را برای ژرمن‌ها رقم زد.

اما از اواسط نیمه اول دورتموند بازی را به تعادل کشاند و بعضا حملات خطرناکی هم روی دروازه میزبان ترتیب داد.

در دقیقه 50 لواندوفسکی تا آستانه فرو ریختن دروازه رئال مادرید پیش رفت که شوت محکم او با بد اقبالی با تیرک افقی دروازه رئال برخورد کرد و به بیرون رفت.

در دقیقه 57 مورینیو دست به دو تعویض همزمان کرد تا تیم خود را کاملا هجومی کند بدین ترتیب کاکا و بنزما به جای کوئنترائو و هیگواین به زمین مسابقه آمدند.

در دقیقه 62 گوندگان بهترین موقعیت دورتموند را در صحنه‌ای تک به تک از دست داد تا دورتموند نتواند در بازی برگشت هم گل اول بازی را بزند.

در دقیقه 83 کریم بنزما با گل خود امیدها را به اردوی قوهای سپید بازگرداند و نتیجه را یک بر صفر کرد تا رئال برای صعود به دو گل دیگر نیاز داشته باشد.

فشار حملات رئال مادرید به اوج خود رسید و سرخیو راموس موفق شد در دقیقه 88 گل دوم را بزند تا رئال مادرید 2 بر صفر پیش بیافتد.

در نهایت بازی با همان نتیجه 2 بر صفر به سود رئال مادرید به پایان رسید.

بدین ترتیب بورسیا دورتموند با شکست 4 بر 3 رئال مادرید در مجموع دو دیدار رفت و برگشت به فینال ومبلی راه یافت./فارس