ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

ماریچ: برانکو خواست بمانم


مدافع کروات فصل گذشته پرسپولیس گفت: در صورتی که توافق اولیه بین باشگاه و مدیربرنامه های من صورت پذیرد احتمالا هفته آینده به ایران می آیم.

کاپ: لوکا ماریچ در رابطه با احتمال بازگشتش به ایران و ادامه حضور در پرسپولیس اظهار داشت: از زمانی که از تهران خارج شدم و به کشورم برگشتم سعی کردم به مسائل فوتبالی فکر نکنم و در کنار خانواده ام به استراحت بپردازم. چند روزی است که به شهر محل زادگاه خودم رفتم تا در کنار خانواده چند روزی را سپری کنم و بعد از آن درباره آینده ام تصمیم بگیرم.

وی درباره وضعیت قراردادی اش با پرسپولیس عنوان کرد: قرارداد سال گذشته من با پرسپولیس یکساله بود و الان به پایان رسیده است. البته برانکو طی آخرین صحبتی که با من داشت از من خواست که در پرسپولیس بمانم. خودم هم به خاطر فصل خوبی که در پرسپولیس سپری کردم دوست دارم حداقل یک فصل دیگر با پیراهن این تیم به میدان بروم. حالا باید دید در روزهای آینده چه اتفاقی می افتد و آیا درخواستی برای بازگشتم به ایران ارائه می شود یا خیر.

مدافع کروات فصل گذشته پرسپولیس با اشاره به مطالباتش از این باشگاه تصریح کرد: بخشی از مطالبات فصل گذشته من هنوز باقی مانده. البته پاداش هایم را به صورت کامل دریافت کردم. با این حال امیدوارم قبل از عقد قرارداد برای سال آینده مطالبات باقیمانده از فصل قبل به من پرداخت شود. الان هم با مدیربرنامه هایم در ایران صحبت کردم و قرار شد او درباره شرایط ماندنم با مسئولان پرسپولیس صحبت کند.

وی همچنین اضافه کرد: ما فصل خوبی را در پرسپولیس سپری کردیم و در صورتی که این تیم تقویت شود، می توانیم سال آینده به قهرمانی برسیم. همچنین در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا هم حضور داریم که آنجا نیز می توانیم موفق باشیم. برانکو مربی خوش فکری است و توانسته تیم خوبی را بسازد. امیدوارم یک تیم خوب برای لیگ بعدی بسته شود.

ماریچ در پایان گفت: در صورتی که توافق اولیه بین باشگاه و مدیربرنامه های من صورت پذیرد احتمالا هفته آینده به ایران می آیم تا مذاکرات نهایی را انجام داده و قراردادم را تمدید کنم. می دانم که از هفته آینده تمرینات آماده سازی پرسپولیس هم آغاز می شود و بازیکنانی که ماندگار هستند باید در تمرینات شرکت کنند.


ویدیو مرتبط :
لوکا ماریچ مدافع مد نظر برانکو ایوانکویچ

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عکس صفحه نخست روزنامه های ورزشی امروز 94.02.06/ برانکو : آمده ام تا 10 سال در ایران بمانم



عکس صفحه نخست روزنامه های ورزشی امروز در زیر  می بینید ؛

روزنامه  هدف  94.02.06

اخبار,اخبار ورزشی,روزنامه های ورزشی

 

روزنامه   ایران  ورزشی  94.02.06

اخبار,اخبار ورزشی,روزنامه های ورزشی

 

روزنامه  نود  94.02.06

اخبار,اخبار ورزشی,روزنامه های ورزشی

 

روزنامه  شوت  94.02.06

اخبار,اخبار ورزشی,روزنامه های ورزشی

 

روزنامه   گل  94.02.06

اخبار,اخبار ورزشی,روزنامه های ورزشی

 

روزنامه   استقلال  94.02.06

اخبار,اخبار ورزشی,روزنامه های ورزشی

 

روزنامه   ابرار  ورزشی   94.02.06

اخبار,اخبار ورزشی,روزنامه های ورزشی